• Dit jaar zal het op een strand zijn aan een bos.
    24 Tributen 1 Winaar
    Welkom bij de 100ste HungerGames.
    Het Capitool heeft besloten om de regels wat aan te passen.
    -Kinderen moeten van af nu van 10 tot 20 meedoen.
    -In de Hoorn van Overvloed zullen nu alleen nog maar wapens En 6 rugzakken.
    Dit zal vanaf nu gelden.
    Fijne Spelen Tributen.

    Als je een Tribuut wilt aanmelden vul dit dan in:
    -Volledige naam:
    -Leeftijd:
    -District
    -Innerlijk:
    -Uiterlijk (Mag met foto hoeft niet)
    Geslacht:

    Reseveringen blijven 2 dagen staan.
    luxe artikelen || District 1. ||

    |- Jongenstribuut –Jacky Nontiro van Legolas10
    |- Meisjestribuut –Hayley Anderson Seaver

    Masonry/Stonework || district 2||
    |- Jongenstribuut – Seth Lionheart BlackTree
    |- Meisjestribuut – Inreth Secrut sudanceke

    Technologie || District 3. ||

    |- Jongenstribuut– Jake 'Elliot' Light. OhMyZiam
    |- Meisjestribuut–Chiara 'Kiki' Bella Love DamnBieber

    Visvangst || District 4. ||

    |- Jongenstribuut-Jonah Kide Klyod WritingGirl
    |- Meisjestribuut-Melody Amy Claver Ruexx

    Medisch onderzoek|| District 5. ||

    |- Jongenstribuut. –Bloedbad
    |- Meisjestribuut .–Angel Sky Draw DamnGirl

    DNA manipulaties & mutaties || District 6. ||

    |- Jongenstribuut. -Justin Taylor Dawn DamnBieber
    |- Meisjestribuut .-Mirnaya Sangu Legolas10 dood

    Hout || District 7. ||

    |- Jongenstribuut.–Jesper Keegan Mcknight Seaver
    |- Meisjestribuut.– Laura Beding

    Textiel || District 8. ||

    |- Jongenstribuut.–bloedbad
    |- Meisjestribuut.–bloedbad

    Graan || District 9. ||

    |- Jongenstribuut.–bloedbad
    |- Meisjestribuut. –bloedbad

    Vee || District 10. ||

    |- Jongenstribuut.-bloedbad
    |- Meisjestribuut.-bloedbad

    Landbouw || District 11. ||

    Jongenstribuut.-bloedbad
    Meisjestribuut.- Alice Meridian Jonax WritingGirl


    Steenkool || District 12. ||

    Jongenstribuut.- bloedbad
    Meisjestribuut.- Merewen Isydt Legolas10

    Fijne Spelen Tributen!

    *Je mag ook meedere personages maar niet meer dan 3.
    Bij de hoorn trek ik 5 lootjes voor de mensen die dood gaan. Veder moet je het aan mij vragen als je iemand gaat vermoorden.
    . Let op: Je gaat ook echt dood.
    Je komt niet meer terug behalve met je andere personage als je die hebt.
    Succes Tributen.



    RollenTopic
    PraatTopic

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 21:38 ]


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    ||Jacky Nontiro||Districht 1||3 minuten voor de Hunger Games begint||
    De Hunger Games zou zo beginnen. Ik was echt zenuwachtig. ''Jacky ren meteen naar de rugzakken.''Zei mijn stylist Tennay Tin. ''En de wapens dan?''Vroeg ik aan me stylist. ''Die kan je van iemand pikken als hij of zij dood is.''Zei me Stylist vetrouwend. ''Oke.''Zie ik zenuwachtig. De stem ging aftellen 60... 59... 58... Ik stapte de buis in. Ik zwaaide naar mijn stylist. De buis ging langzaam naar boven. Zit mijn haar wel goed? Dacht ik bij mezelf. Ik zag de andere al ze zagen en heel sterk uit. Maar ik was natuurlijk de sterkste.3... 2.. 1.. Hoorde ik de stem af zeggen.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2013 - 18:17 ]


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    (Miiiiiiijn topics)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Laura Beding; Beroeps.|| District 7|| een paar minuten voor de hungergames.

    'Laura het gaat je wel lukken.' Fluisterd mijn stylist. 'Dat weet ik.'' Zeg ik zelfverzekerd. Lachend kijkt hij mijn aan.
    'Laura,' herhaalt hij. God, wat haat ik mijn naam toch, hoewel het niet opvallend is, wat handig is, toch haat ik mijn naam. 'Je moet de buis in.' Zegt hij wijzend naar de buizen. Ik loop ernaartoe en stap in de buis. Een ferme klik hoor ik als de buis zichzelf sluit. Met grote ogen kijk ik naar de plaat waar ik op sta. De buis, met mij erin, beweegt omhoog. Ik sluit mijn ogen als fel zonlicht op mijn hoornvlies brand.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2013 - 20:35 ]


    Het orakel van Delphi.

    ||Mirnaya Sangu||Districht 6||3 minuten voor de Hunger Games begint||
    ''Ik kan het wel... Ik kan het wel...''Mompelde ik zacht. Ik zat wat pinkelen. Poeff... Wat was ik zenuwachtig. Het zweet stond op springen. ''Rustig Mirnaya.''Zei mijn Stylist lief. De stem begon aftetellen 60... 59... 58... ''Stomme Hunger Games wie heeft het toch ooit bedacht ik vervloek het capitool.''Vloekte ik zacht. Gelukkig had mijn stylist het niet verstaan. Of had ze gewoon geen zin om te reageren. 10... 9... 8... ''Mirnaya je moet nu echt de buis in.''Zei mijn stylist. ''Nee, Ik wil niet!''Zei ik boos. Mijn stylist pakte me op. ''Neeeee! Zet me neer nu meteen!'' Zei ik boos. 5... 4.. 3.. Mij stylist zette me in de buis. Ze deed het deurtje dicht. De buis schoot omhoog. Ik viel in tussen. Ik krabbelde op toen ik boven was. 2.. 1.. Hoorde ik de stem zeggen ik keek snel naar alle spelers ze zagen er sterk uit.


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    ||Merewen Isydt|| District 12||3 minuten voor de Hunger Games begint||
    ''Het gaat mij niet lukken.''Zei ik verdrietig. ''Ik ben overal slecht in, Ik kan alleen goed rennen en best wel goed klimmen.''Zei ik nog verdrietiger. ''Merewen niet zo negatief.''Zei mijn lieve stylist. ''Maar...''Zei terwijl gelijk mijn stylist me weer in de reden kwam.''Merewen we hebben toch iets afgesproken?''Vroeg mijn stylist. ''Ja, Ik moet meteen het bos in rennen en eten zoeken en een pijl en boog van hout maken.''Zei ik ''Goed zo.''Zei mijn stylist. 20... 19... 18... Hoorde ik de stem zeggen. Hij was al van 60 begonnen maar ik had niet geluisterd. ''Ga je de buis in?''Vroeg de stylist lief. ''Uuuuuuh...''Zei ik ''Kom maar liefje ik breng je naar de buis. Ze gaf me der hand. ''Succes!''Zei ze blij ''Doeiii.''Zei ik bang en liep de buis in. Hij ging omhoog. 10... 9... 8... Zei de stem. Ik kwam in de zon te staan. Ik bestudeerde hoe ik het beste kon rennen. Toen keek ik naar de andere Tributen die er erg sterk en sportief uitzagen. Er was ook een meisje uit district 6 die was nog maar 10 ik leefde erg met er mee. Ze keek er bang uit. 3... 2... 1... Ik ging in de ren houding staan dat ik heel snel het bos in zou kunnen rennen.


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    OhMyZiam schreef:
    Laura Beding; Beroeps.|| District 7|| een paar minuten voor de hungergames.

    'Laura het gaat je wel lukken.' Fluisterd mijn stylist. 'Dat weet ik, ik heb hier mijn hele leven voor getraind.' Zeg ik zelfverzekerd. Lachend kijkt hij mijn aan.
    'Laura,' herhaalt hij. God, wat haat ik mijn naam toch, hoewel het niet opvallend is, wat handig is, toch haat ik mijn naam. 'Je moet de buis in.' Zegt hij wijzend naar de buizen. Ik loop ernaartoe en stap in de buis. Een ferme klik hoor ik als de buis zichzelf sluit. Met grote ogen kijk ik naar de plaat waar ik op sta. De buis, met mij erin, beweegt omhoog. Ik sluit mijn ogen als fel zonlicht op mijn hoornvlies brand.



    (Hoezo beroeps? Ze komt toch uit zeven?)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [ma topics, reageer zometeen]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    [mijn topics, ik reageer ook onmiddellijk :)]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Jonah Kide Klyod || district 4 || paar minuten voor de spelen:

    "Jonah, je kan dit." zegt mijn stylist Lana tegen mij. "Je komt uit 4, een beroepsdistrict. Melody is ook sterk, dat geeft een voordeel voor jullie district. Jullie hebben allebei kans om te winnen. Je kan dit zeker." ik glimlach.
    "Weet ik", zeg ik, terwijl ik mijn glas water opdrink, en vlug nog iets anders binnenprop. Dan omhelzen we elkaar, en stap ik de buis in. Dit gaat me lukken. Ik ga naar de horen lopen, eens de gong gaat gaan, net als de meeste andere beroepstributen.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2013 - 10:49 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    -

    [ bericht aangepast op 12 feb 2013 - 19:53 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    -

    [ bericht aangepast op 12 feb 2013 - 22:18 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DamnBieber?
    De spelen is nog niet begonnen dit is het stukje voor het echt begint met de stylist enzo...


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    Seaver schreef:
    (...)


    (Hoezo beroeps? Ze komt toch uit zeven?)


    Dat. Klopt ik ga t veranderen, ik heb 2 personages en ik verwarde ze met elkaar haha


    Het orakel van Delphi.

    Jake 'Elliot' Light || district 3 || paar minuten voor de spelen beginnen.

    Ik slik nog een keertje. Ik ben hier mijn hele leven voor getraind, toch ben ik erg zenuwachtig. Mijn stylist komt naast dit staan. 'Jake dit kan je, ik heb gezien wat je allemaal kunt doen, en ik geloof in je.' Zegt hij. Dankbaar kijk ik hem aan. 'Dankjewel.' Zeg ik zachtjes. Hij knikt naar de buis en ik stap erin. Een stem telt af en de buis beweegt omhoog. Ik leg mijn hand uit de buis en voor ik het weet sta ik op het platform. Je kan het Jake. Ik kijk naar de andere tributen. Ik span me spieren en wacht tot de stem bij 'nul' is.


    Het orakel van Delphi.

    Hayley Anderson || Disrtict 1 || Drie minuten voor de spelen.
    Mijn handen trilden, mijn ogen keken emotieloos de ruimte in. Ik was Hayley, ik was een beroeps. Dat zinnetje galmde door mijn hoofd. mijn stylist keek mij met een halve glimlch aan en knikte mij bemoedigend toe. Ik zou dit winnen, niemand zou tussen mij en het leven komen. Het maakte mij niet uit hoe, ik wilde naar huis. Ik haalde even diep adem en ging in de buis staan. Ik sloot mijn ogen en zag voor mij hoe het thuis was, ik kon het zelfs bijna raken. Het enige wat tuseen mij en mijn thuis stond was 23 andere tieners. Dat was alles. De buis begon langzaam te bewegen en ik voelde een schok door mijn lichaam heen gaan. Het zou beginnen. Ik hoorde de stem aftellen en voelde mijn hart kloppen. Nu zou het gebeuren, nu moest alles goed gaan. Soweiso zouden de beroeps het weer voor elkaar opnemen, dus we zouden veilig zijn in het begin. Ik kneep mijn ogen iets dicht vanwege een fel licht en keek even schichtig om mij heen. De arena was niet meer dan wat ik er van verwacht had. Een kleine glimlach vormde zich op mijn gezicht, terugdenkend aan de nachten die ik wakker had gelegen, nadenkend over de arena. Ik halde goed adem en beet even op mijn lip. Met mijn ogen zocht ik de andere beroeps en ik zakte langzaam door mijn knieën. Zo snel mogelijk bij de hoorn zijn was het belangrijkse, voor nu dan.


    We've lived in the shadows for far too long.