• Ik ga een nieuwe story maken genaamd Safe & Sound. Ik heb twee covers gemaakt, maar welke is het beste?

    1 -



    2 -



    Stemmen:

    1- ||||
    2- |||||||||||||||


    Alvast bedankt!

    [ bericht aangepast op 12 feb 2013 - 23:22 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik vind de tweede er echt nep uitzien, dus ik kies voor 1.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    StefanLove schreef:
    De verhoudingen vlammen - plaatje zijn veel te groot.
    Waardoor het het plaatje onnatuurlijk en niet echt maakt.
    Ik zou nog even de strucuur van vlammen in een bos op zoeken.
    Want het lijkt nu te geplakt.

    Verder zou ik 2 nemen, dat laat het wat spannender zijn, maar kijk wel eens naar verhouding vuur en hoogte van de bomen. Maar ook naar de diepte die je er met kijken naar hoe de structuur van vlammen in het bos ziet.

    Veel succes verder.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    2, meer contrast


    Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light ~ Albus Dumbledore

    Nummer twee.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zelf zou ik voor twee kiezen, maar dat is dan jouw keuze.
    Als je een linkje aan ons geeft naar je verhaal dan kan ik ook meer kiezen welke cover er het meest bij past.
    Op allebei de foto's lijken de vlammen nep maar toch is de lettertype mooi, om eerlijk te zijn. De eerste ziet er pas echt nep uit en ik kies voor de twee omdat de vlammen meer bij zwart-wit passen. Maar hoe dan ook, als je me een link geeft van je verhaal dan weet ik welke cover er bij past. :'D


    Some people are art and do art at the same time

    Twee


    Do what people say you can't.

    3


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Evanescae schreef:
    3
    3? Ik denk dat dit serieus is..


    Some people are art and do art at the same time

    Parachutes schreef:
    Nummer één.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ik vind de tweede veel mysterieuzer.
    Maar het hangt natuurlijk een beetje van je verhaal af.
    De eerste is wel geschikt voor een avontuurlijk verhaal ofzo maar de tweede vind ik leuker.
    (hopelijk heb je er iets aan)


    A reader lives a thousand lives

    2.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    2 is mooi!

    De 2e, maar beide vind ik niet echt geweldig, omdat ik de vlammen té nadrukkelijk vind. Als je bij Google Afbeeldingen gaat zoeken naar "fire in forest" dan vind je ook hele geschikte plaatjes.


    Chaos is a ladder.

    Sunlights schreef:
    (...)3? Ik denk dat dit serieus is..


    Foutje ik bedoelde 2


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Misschien kan je de vlammen een beetje andere kleur geven, en kleiner maken zodat het niet het hele plaatje overnemen. Vooral bij 't eerste plaatje.
    Anders ga ik voor twee. c:


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean