• Maar ik vind iemand hier een wannabe??

    Een meisje,ze heet Haike ofzo,

    Heeft 4 accounts.Ik weet niet waarom.

    Ze zegt dat ze emo is?

    Sorry,maar ik maak mij vrij lastig in dat kind!
    Sluit maar mods,maar ik zeg gwn ff dat ik het kind wannabe vind,enzoo.

    Ze heeft 4accounts!

    - xjellymuffin

    - xbubblegumx

    - raartje

    - xSherryEmo ofzoiets xD

    (K)

    IK HEB DAT OOK GESCHREVEN HOOR!
    ze is een wannebee!
    over schrijft ze echt overal: 'ik ben een emo ik ben een emo!

    like omg so wannebee


    Like; Dát is laag en dan laat je echt wel zien hoe oud je bent >,< Laat ze toch doen, ik kan evengoed op elke gevel van de muur dat ik tegenkom gaan schrijven: 'Ik ben Gothic/Emo/Scene!' Who care's? Sorry, aber dít is echt dom en laat echt wel zien hoe oud je bent hoor >,< NIET oud dus --'

    Djees, laat dat meisje leven.:'D
    En ja, ze is dan misschien wel wannaB, maar kom op, ze is 11. Ze weet niet beter, later zal ze het wel ontdekken ofzo, maar ik bedoel: Ik ga ook een kind van vijf niet leren rekenen.
    x


    ok

    (...)

    Like; Dát is laag en dan laat je echt wel zien hoe oud je bent >,< Laat ze toch doen, ik kan evengoed op elke gevel van de muur dat ik tegenkom gaan schrijven: 'Ik ben Gothic/Emo/Scene!' Who care's? Sorry, aber dít is echt dom en laat echt wel zien hoe oud je bent hoor >,< NIET oud dus --'


    Ik ben niet dom en ten tweede ik laat me de les niet spellen door een 12 jarig kind!


    I need you like a heart needs a beat

    (...)

    Ik ben niet dom en ten tweede ik laat me de les niet spellen door een 12 jarig kind!

    Woh, rustig. Dit is pas laag, als je zegt dat je je niet laat spellen door een 12 jarig kind. ¬¬'
    x


    ok

    Djees, laat dat meisje leven.:'D
    En ja, ze is dan misschien wel wannaB, maar kom op, ze is 11. Ze weet niet beter, later zal ze het wel ontdekken ofzo, maar ik bedoel: Ik ga ook een kind van vijf niet leren rekenen.
    x


    Ik ben 10 :X


    xD Sorry dit vind ik grappig.x'D

    Muhaahahahaha!

    (...)

    Ik ben niet dom en ten tweede ik laat me de les niet spellen door een 12 jarig kind!


    What The Fuck >,< WIE DENK JE WEL NIET DAT JIJ BENT >,< Djeez, dát laat pas zien dat je totaal niet erg oud bent in je kop >,<

    Ik heb ook wat in haar GB gezegt. Ze is inderdaad een wannabe, eigenlijk is zij een belediging voor de échte emo's. En je bent trouwens zoiezo al wannabe als je jezelf emo noemt.


    a figment of your imagination