• Hoooi dit is mijn verhaaltje c:
    Afgelopen vrijdagavond ging ik met een groep vrienden de tienerparade kijken (carnaval) en die vrienden hun ouders gaan mee en hun vrienden etc, maar er was dus ook een heel leuke jonge. Er was toen niks gebeurt, maar afgelopennacht gingen we weer (afsluiting grann marcha carnaval) kijken. Dus ik en mijn v4ienden waarheid of doen spelen, wat al snel veranderde in doen, doen of doen. Dus een tijdje later hebben we getongt en zitten we de hele tijd bij elkaar op zich niet zo een probleem maar:
    1. hij is 19, ik 13 (bijna 14)
    2. hij woont on colombia en ik op curacao dus dit is prob de laatste keer dat ik hem zie
    3. hij spreekt alleen spaans en de rede dat ik dit schooljaar overnieuw doe is dat ik verschrikelijk was in spaans

    Dus nu is alles voorbij en ik mis hem terwijl ikheb nog geen 45 min geleden nog gezien heb! Vraag me niet warom ik hier ooit aan begonnen ben, maar geef ajb tips... :(


    Dont say why me, say try me

    Wat jammer voor je,
    Maar zo gaan die dingen helaas en je zult in je leven nog vaker van dit soort teleurstellingen meemaken. Het is jammer dat je hem niet meer gaat zien, maar denk gewoon aan de leuke tijd die jullie samen hadden. Er komen nog genoeg jongens in je leven die wel dichtbij wonen en wel gewoon Nederlands spreken.
    Voor nu, zorg voor afleiding. Ga druk aan je schoolwerk, kijk een leuke film met een reep chocola, ga winkelen, huil uit bij vriendinnen, maar blijf er niet in je eentje mee rondlopen. Het lucht een stuk meer op als je erover praat.
    Heel veel sterkte. (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dankje wel <3
    ik zalmijn best doen...


    Dont say why me, say try me

    nerveus schreef:
    Wat jammer voor je,
    Maar zo gaan die dingen helaas en je zult in je leven nog vaker van dit soort teleurstellingen meemaken. Het is jammer dat je hem niet meer gaat zien, maar denk gewoon aan de leuke tijd die jullie samen hadden. Er komen nog genoeg jongens in je leven die wel dichtbij wonen en wel gewoon Nederlands spreken.
    Voor nu, zorg voor afleiding. Ga druk aan je schoolwerk, kijk een leuke film met een reep chocola, ga winkelen, huil uit bij vriendinnen, maar blijf er niet in je eentje mee rondlopen. Het lucht een stuk meer op als je erover praat.
    Heel veel sterkte. (flower)


    Dit zou ik ook zeggen.


    Keep on smiling