• Nou,bij ons in Belgie is er jaarlijks een jeugdbewegingendag.Hee,je weet wel,chiro,scouts,ksj,ksa,klj...etc.
    Dus vandaag mocht iedereen in zijn uniform naar school gaan.Ik zit bij de chiro,ik was het vergeten x'D Ik dacht dat het volgende week was.Nou,we hebben ook een jeugdhuis.En als je daar in je uniform komt,mag je gratis ontbijt hebben.(Koffiekoeken etc)Ja,nou dat jeugdhuis ligt achter onze school dus wij gingen daar steeds heen.Ja,ik had me uniform ni aan xD Nou,ging ik een chiro-trui vn me vriendin aan doen en kon ik lekker koffiekoeken eten xD Dan was er nog iemand die zit niet in de chiro,maar had thuis niet ontbeten xD Hebben wij een koffiekoek meegesmokkeld en hebben we hem naar haar in de school gebracht xD Wij mochten dus vn de meester tot het school begint naar daar gaan hé! Het was echt een leuke ochtend!

    x.

    PS; Die van de scouts hebben zooo'n scary uniform--'
    Wij hebben gwn een t-shirt en short.+trui en sjaaltje.

    Joaah dat was bij ons ook oO Iedereen die in chiro, scouts of eender wat was kwam daarin z'n uniform naar school. Ikwas like; 'What the hell krijgen we nu oO' En dan vroeg ik dat zei er iemand zo van;: 'Jaah, het is dag van de jeugdbeweging.' *Annelies haalt adem en zegt*: 'Aaaah!' x]

    Joaah dat was bij ons ook oO Iedereen die in chiro, scouts of eender wat was kwam daarin z'n uniform naar school. Ikwas like; 'What the hell krijgen we nu oO' En dan vroeg ik dat zei er iemand zo van;: 'Jaah, het is dag van de jeugdbeweging.' *Annelies haalt adem en zegt*: 'Aaaah!' x]

    x]

    Dat was gisteren bij ons. Omdat wij vandaag geen les hadden x'D


    Listen to what we're not saying..

    Gisteren bij ons ook

    begonnen der een heleboel gastjes op fluitjes te blazen ofzo xD

    was er een meisje dat met van die regenlaarzen (weet de naam niet (A) ) met fluogele kniekousen aan


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    dat was bij ons ook gisteren.
    ontbijt op het Astridplein, alleen zeiden mijn ouders veel te laat dat ik mocht gaan :( iedereen zei dat het kei tof was.
    wij waren maar met 12 mensen van onze klas er de eerste 2 uur omdat de anderen allemaal naar dat ontbijt waren. en er waren echt supreveel mensen in uniform op school

    was gisteren bij ons ook