• Ik zat eens te denken..
    Als je bijvoorbeeld een story aanklikt, staat er bijvoorbeeld: Aantal abo's: 9910
    Die 9910 is dan klikbaar, en zodra je daarop hebt gedrukt kun je zien wie er een abo erop heeft genomen.
    Maar waarom is dat bij bladwijzers niet zo? Ik vind het wel een beetje vreemd, hoor. Je kunt zien wie er een abo op heeft, maar niet wie er een bladwijzer op heeft.. Nou, is het wat voor een suggestie? :Y)


    Some people are art and do art at the same time

    Ik vind het eigenlijk niet echt nodig. Ergens vind ik het juist wel prettig dat je bladwijzers ook 'anoniem' kunt nemen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ja, ik vraag me altijd af wie die bladwijzers zijn, haha. Ik neem zelf overigens altijd een bladwijzer en nooit een abo, puur omdat me inbox dan compleet vol stroomt.


    Chaos is a ladder.

    Steroline schreef:
    Ja, ik vraag me altijd af wie die bladwijzers zijn, haha. Ik neem zelf overigens altijd een bladwijzer en nooit een abo, puur omdat me inbox dan compleet vol stroomt.

    Dat vraag ik me ook altijd af! Vandaar ook deze suggestie.


    Some people are art and do art at the same time

    Ja, ik ben daar ook altijd heel nieuwsgierig naar, haha.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Meliourry schreef:
    Ja, ik ben daar ook altijd heel nieuwsgierig naar, haha.


    To love is to destroy.

    Meliourry schreef:
    Ja, ik ben daar ook altijd heel nieuwsgierig naar, haha.


    Aan de andere kant wel onnodig, ach ja :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Meliourry schreef:
    Ja, ik ben daar ook altijd heel nieuwsgierig naar, haha.


    The odds are néver in our favor.

    Ik neem een bladwijzer als iemands verhaal mij leuk lijkt, maar geen tijd heb om te lezen. Ik heb dan geen zin in iemand die me dan gaat waarschuwen als er een nieuw stuk is terwijl ik er geen abo op neem. Sorry, ik vind het onnodig.:')


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Square schreef:
    Ik vind het eigenlijk niet echt nodig. Ergens vind ik het juist wel prettig dat je bladwijzers ook 'anoniem' kunt nemen.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Square schreef:
    Ik vind het eigenlijk niet echt nodig. Ergens vind ik het juist wel prettig dat je bladwijzers ook 'anoniem' kunt nemen.

    Ik snap het niet. Wat is daar zo prettig aan dan?


    Some people are art and do art at the same time

    Sunlights schreef:
    (...)
    Ik snap het niet. Wat is daar zo prettig aan dan?


    Je wordt niet lastig gevallen met reclame voor nieuwe verhalen? :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Meliourry schreef:
    Ja, ik ben daar ook altijd heel nieuwsgierig naar, haha.


    •*• Lululu •*•

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Je wordt niet lastig gevallen met reclame voor nieuwe verhalen? :Y)

    Doen mensen dat dan? Nou ja, je gaat er niet dood van.


    Some people are art and do art at the same time

    Sunlights schreef:
    (...)
    Doen mensen dat dan? Nou ja, je gaat er niet dood van.


    Ik zie de mensen hier er wel voor aan. En misschien niet. Maar omgekeerd ga jij er ook niet dood aan als je niet weet wie je verhaal leest ^^

    Anyway, deze suggestie is eerder gedaan en afgewezen


    quidquid excusatio prandium pro

    Square schreef:
    Ik vind het eigenlijk niet echt nodig. Ergens vind ik het juist wel prettig dat je bladwijzers ook 'anoniem' kunt nemen.


    26 - 02 - '16