• jullie hebben misschien laatst wel gelezen dat mijn oom gestorven is...
    nu hebben mijn moeder en mijn tante en andere oom het hele huis uitgezocht. En ik heb ook wat gehad.
    een hele doos met boeken van tolkien (schrijver van hobbit en lotr) met daarbij 3 andere series en stuk of 3/4 verschillende uitgaven van de hele hobbit/lotr serie. mappen van middle earth symbolen beschrijvingen film boeken etc etc.
    een kast
    een basgitaar en lesboeken.
    boedha beeldje
    een doosje waar de hobbit op staat met het boek op cassette bandjes en ren cassete recorder
    een doosje met lotr en het boek op cds
    ik heb mijn hele kamer moeten verbouwen maar nu heeft alles wel een plekje. aan de ene kant ben ik er blij mee aan de andere kant blijft het vreemd voelen. is dit raar??




    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik ga in jouw kamer wonen, geen gemaar.


    Your make-up is terrible

    Naja, tis niet raar dat het vreemd voelt. Het drukt je wel even op het feit dat je oom echt weg is. Aan de andere kant hoef je je ook niet schuldig te voelen, want het zijn wel gewoon leuke spulletjes. Je mag je pas schuldig voelen als je van de daken zou schreeuwen: "Yes, ik ben super blij met mijn erfenis van mijn oom!" Maar dat doe je niet neem ik aan. xd Gecondoleerd trouwens.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 14:59 ]


    You are beautiful, you are love.

    Gecondoleerd !

    wel echt vet dat je die spullen mocht krijgen ! <3

    wat betekent je signature eigenlijk ? c:


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Ik zie dit niet als erfenis. Ik zie dit als spullen die van je oom waren en waar hij waarde aan hechtte. Dus dit is perfect om hem mee te herinneren. Naast het plekje dat hij natuurlijk altijd in je hart zal hebben, heb je zo ook iets tastbaars, iets wat van hem was en waar je naar kunt kijken iets van hebt van 'nu heb ik toch nog een extra deel van hem bij me'. En het zijn dingen die je zelf ook gebruikt en leuk vindt, wat het nog eens extra waarde geeft.

    Natuurlijk voelt het vreemd, nu tenminste. Je wilt er meestal helemaal niet aan dat je iemand verloren hebt en dit is nu gewoon ook extra bewijs aan het feit dat hij weg is. Maar je moet dat beeld om zien te vormen tot wat ik hierboven beschrijf. Niet als bewijs dat hij echt weg is, maar als teken dat hij toch altijd bij je zal blijven. (God wat klinkt dit vaag en zweverig, maar zo moet het helemaal niet over komen x'D) Het zal nog wel een tijdje duren voordat de gewenning er is, maar dat is compleet normaal. Het zal uiteindelijk ook anders gaan voelen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    @nikki: eh lol?

    het voelt idd heel vreemd. dan kijk ik naar die boeken en de kast en dan heb ik wel iets van hmm. en het is gwn naar dat hij weg is en ik mis hem echt te erg...


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Zie het als mooi eerbetoon. Jij hebt de spullen van je oom nu in je kamer staan, beter dat jij ze hebt dan dat ze weggegooid worden.


    Bad decisions make good stories.

    Anarose schreef:
    Zie het als mooi eerbetoon. Jij hebt de spullen van je oom nu in je kamer staan, beter dat jij ze hebt dan dat ze weggegooid worden.


    Zeker als het een hechte oom van je was (: Ik zou echt heel blij zijn als ik de spullen van mijn oom ook in mijn slaapkamer had.


    I don't want you to die, I want you to suffer.