• Yo what up? ^^
    Vandaag was ik naar Zaandam om wat kleertjes en dergelijken te kopen en natuurlijk kon een drie uur lange sessie Primark rondsjokken niet ontbreken. Na eerst alles wat in handbereik lag in mijn tassen gegooid te hebben en uiteindelijk bij de paskamers het grootste deel weer gedumpt te hebben, is dit wat ik heb gekocht:


    (Trui, twee shorts, schoenen en een ring die niet bepaald zichtbaar is. O, ik had ook nog een t-shirt, maar die ben ik denk ik ergens op mijn lange reis van de woonkamer naar mijn slaapkamer kwijtgeraakt...)

    Ook deze ketting is door mijn strenge selectie heen gekomen. Ik dacht al dat het schattige, onschuldige vogeltje me bekend voorkwam. Toen mijn vader het opmerkte, wist ik weer waarvan...



    ...



    Kan ik dit nog steeds dragen zonder dat ik voor nazi uit word gemaakt? x'D


    i put the fun in funeral

    DamnBieber schreef:
    Ahahaha Die leger short heb ik ook x´D


    Awesome :]


    i put the fun in funeral

    ik vind het wel vet dat je het matchte ik kende het niet, maar ik zal het nog wel leren kenne


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Backfire schreef:
    (...)

    Awesome :]
    Snap eigenlijk niet waarom ik het heb gekocht want het is nog lang geen zomer P


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DamnBieber schreef:
    (...)Snap eigenlijk niet waarom ik het heb gekocht want het is nog lang geen zomer P


    Maar dat wordt het wel ^^
    Daarbij zijn er genoeg meiden die nu al met een short en een pany rondlopen.


    i put the fun in funeral

    Vet leuke shorts!
    Ik had van die ketting niet dat teken kunnen maken hoor, vind het er niet echt op lijken maar goed :P
    Dat ben ik en andere mensen zullen natuurlijk weer anders zijn.


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    Apocalyptic schreef:
    Je titel is wel een beetje misleidend ;P
    Ik had het niet herkend, hehe. Alleen als er zo'n dik hakenkruis onder had gestaan.


    Bad decisions make good stories.

    Apocalyptic schreef:
    Je titel is wel een beetje misleidend ;P
    Ik had het niet herkend, hehe. Alleen als er zo'n dik hakenkruis onder had gestaan.


    There is nothing more badass than being yourself

    Tis toch echt een duif, dus gewoon dragen die handel. (:
    Wat een leuke kleren!


    You are beautiful, you are love.

    De gelijkenis is er, maar niet heel erg. I wouldn't worry about it.
    Maar die kleren zijn echt heel gaaf! Ik zou ook zo graag een Primark bij mij in de buurt hebben, maar de dichtstbijzijnde is minimaal 2 uur bij mij vandaan..


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Onee je ketting lijkt op een vogel die vleugels heeft. Ja dat is meteen dat teken inderdaad :')


    -

    Omg die korte broekjes zijn zooo leuk! :)


    ailoveejoee.

    Oehh, hebbehebbehebbe!
    Natuurlijk word je uitgemaakt voor nazi, als je over straat loopt met die ketting! Het hoofd, de kleren, de ketting maakt het helemaal compleet Nee grapje, jij bent veel te schattig voor een nazi :3 En zolang je geen shirt gaat dragen waar dat plaatje op staat, wordt die ketting vast niet herkent.


    From these ashes, I will rise

    Ik zou er niet meteen aan gedacht hebben. :Y)

    Nee joh, die ketting is gaaf! :D

    Licet schreef:
    Ooit van een duif gehoord?