• De laatste tijd zat ik eraan te denken om realistisch te gaan tekenen. Gisteren heb ik een oog getekend (zie plaatje) met behulp van youtube tutorial. Hebben jullie ideeën om nog meer realistische dingen te tekenen? Dus niet meer een oog en ik wil ook geen portret tekenen. Dus, weten jullie iets? (:


    The sun will rise and we will try again.

    Katten zijn vrij moeilijk om te tekenen volgens mij (;


    26 - 02 - '16

    Ewijn schreef:
    Dieren! ^^


    Zoals? Heb je ook toevallig foto's van dieren die ik eventueel zou kunnen natekenen? ^^


    The sun will rise and we will try again.

    Devourer schreef:
    Katten zijn vrij moeilijk om te tekenen volgens mij (;


    Volgens mij ook haha


    The sun will rise and we will try again.

    030513 schreef:
    (...)

    Zoals? Heb je ook toevallig foto's van dieren die ik eventueel zou kunnen natekenen? ^^


    Ehm, ik zou zeggen: Wat voor dieren vind je zelf leuk om te tekenen?
    Zelf vind ik paarden (eigenlijk meestal centauren) leuk om te tekenen.


    Stenenlikker

    Anarose schreef:
    Geen idee, maar dat oog vind ik erg mooi gelukt.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Ewijn schreef:
    (...)

    Ehm, ik zou zeggen: Wat voor dieren vind je zelf leuk om te tekenen?
    Zelf vind ik paarden (eigenlijk meestal centauren) leuk om te tekenen.


    Geen idee, de dieren die ik zou willen tekenen zoals tijgers lijken me heel moeilijk haha :o


    The sun will rise and we will try again.

    Paarden! Vroeger vond ik dat ideale dieren om realistisch te tekenen. Je kan allicht referenties gebruiken. Kortharige honden zijn ook nog best ideaal om te doen. Zelf vind ik vogels en vissen iets gemakkelijker nog dan zoogdieren.
    Ik heb een tijdje nog bomen, planten en bloemen proberen te tekenen. Ook erg leuk om te doen. Beetje kijken naar wat je tekent, want uiteraard is het ene moeilijker dan het andere.
    En tja, teken waar je inspiratie voor hebt. Realistische elfjes of zeemeerminnen ofzo vind ikzelf ook altijd heel leuk om te doen. Vroeger (lees dus gauw 10 jaar geleden) was ik helemaal weg van de stijl van Amy Brown, al is dat natuurlijk niet bepaald realistisch.
    En tja, verder heb ik even geen idee XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    Paarden! Vroeger vond ik dat ideale dieren om realistisch te tekenen. Je kan allicht referenties gebruiken. Kortharige honden zijn ook nog best ideaal om te doen. Zelf vind ik vogels en vissen iets gemakkelijker nog dan zoogdieren.
    Ik heb een tijdje nog bomen, planten en bloemen proberen te tekenen. Ook erg leuk om te doen. Beetje kijken naar wat je tekent, want uiteraard is het ene moeilijker dan het andere.
    En tja, teken waar je inspiratie voor hebt. Realistische elfjes of zeemeerminnen ofzo vind ikzelf ook altijd heel leuk om te doen. Vroeger (lees dus gauw 10 jaar geleden) was ik helemaal weg van de stijl van Amy Brown, al is dat natuurlijk niet bepaald realistisch.
    En tja, verder heb ik even geen idee XD


    Haha, dankje voor de suggesties! (:

    [ bericht aangepast op 19 feb 2013 - 20:39 ]


    The sun will rise and we will try again.

    Dieren? Planten?


    En die oog is mooi gelukt :3!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik vind het een mooi oog ^^.
    De beste manier om realistisch te leren tekenen is door met stillevens te gaan oefenen denk ik, kan je zo groot en klein maken als je wil. Vind het persoonlijk echter ontiegelijk saai :3.


    i put the fun in funeral

    Backfire schreef:
    Ik vind het een mooi oog ^^.
    De beste manier om realistisch te leren tekenen is door met stillevens te gaan oefenen denk ik, kan je zo groot en klein maken als je wil. Vind het persoonlijk echter ontiegelijk saai :3.


    Haha wel goed idee opzich :3


    The sun will rise and we will try again.

    Scabbia schreef:
    Dieren? Planten?


    En die oog is mooi gelukt :3!


    Ik zal het in gedachten houden (: Dankje!


    The sun will rise and we will try again.

    Landschappen? Fruitschaal. ^^ of zeg ik nou iets heel stoms? Ik zou ook willen sat ik net zo mooi een oog kon tekenen als jou, haha.


    I still think of the guitar bible.

    Alayna schreef:
    Landschappen? Fruitschaal. ^^ of zeg ik nou iets heel stoms? Ik zou ook willen sat ik net zo mooi een oog kon tekenen als jou, haha.


    Een landschap had ik ooit eens geschilderd (niet heel goed ofzo, was een opdracht voor school) en fruit had ik toen voor school ook getekend doormiddel van puntjes (pointilisme). Maar bedankt (: En ahw, dankjewel! xx


    The sun will rise and we will try again.

    Geen idee. Ik teken altijd portretten :Y)


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.