• Ik zat dus naar de tv te kijken, en Made was net op tv. Ze hadden het daar dus over de TNA Knockouts.
    Dus ik ging het opzoeken op Youtube, en H-o-l-y shit. Ik vond het echt geweldig, haha.
    Klik & Klik.
    Echt, als dit ooit in Nederland was, zou ik een kaartje kopen voor de show, haha.
    -beetje obsessed met geweld, maybe just a bit?-
    Om dit topic nuttig te maken, wat vinden jullie hiervan :Y).

    Edit; ik heb er nog een, hehe; Klik.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2010 - 14:03 ]


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Omg, ik zou dan ook echt een kaartje kopen.
    Girl Rules :Y)


    "Don't look back, you're not going that way."

    Als het echt was, was het wel vet ja


    I live for the applause, you will die for it.

    Woman matches vind ik niets aan. Die zijn nog nepper dan die van de mannen. Vind WWE, TLC en WSX matches veel mooier om te kijken.

    Het is misschien niet echt, maar toch ziet het er gaaf uit. En er kan alsnog ongelooflijk veel misgaan (die breuken en dergelijke bij de meeste zijn wel echt..)

    [ bericht aangepast op 30 juli 2010 - 14:52 ]

    TNA sucks bigtime. WWF wás de shit! WWE... nog steeds, een beetje.
    WWF

    MMA is ook chill.


    I live for the applause, you will die for it.

    Sletjes die vechten om de mannetjes daarzo te plezieren. tja, je verdient er wel geld mee ja.


    "Let them eat cake!"

    Sour schreef:
    TNA sucks bigtime. WWF wás de shit! WWE... nog steeds, een beetje.
    WWF


    WWF bestaat toch niet meer?

    hellgirl1417 schreef:
    (...)

    WWF bestaat toch niet meer?

    Nope, de World Wrestling Federation veranderde de F in een E van Entertainment. Sindsdien is de WWE niet meer wat het geweest is. PG rating etc. zorgt voor kutpromo's wat het hele zaakje gewoon verziekt.

    ik vind het wel grappig


    Some angels have no wings.

    Haha, wat een leuke kleding. : D
    Ik moet zeggen dat de vrouwen interessanter zijn. Want meestal ziet wanneer mannen zo vechten gewoon heel fout uit.


    All this dampness is damp.

    Wtf, in die tweede vid draagt dat donkere mens die brass knuckles verkeerd om. O.o hoe slecht ben je dan...

    Hoe toevallig, bij het programma Made wou een meisje worstelaar worden en moest op het einde een wedstrijd doen bij TNA Knockouts.


    I live for the applause, you will die for it.

    Forlan schreef:
    Hoe toevallig, bij het programma Made wou een meisje worstelaar worden en moest op het einde een wedstrijd doen bij TNA Knockouts.

    Zat ik ook te kijken :'D Ik vond die aflevering met die boksende homo leuker eigenlijk.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2010 - 15:48 ]


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.