• Ik ben niet heel orgineel dat weet ik maar ik zoek nieuw leuke verhalen! Ik schrijf er zelf ook een an ik zou het leuk vinden als jullie die ook lezen! Hij heet : It's the hardest part Ft. The Janoskians



    Lees je wel 1D?





    Alice was achttien toen ze te horen kreeg dat ze een ernstige ziekte had. Elke dag gingen er wel vriendinnen bij haar op bezoek in het ziekenhuis, maar ze verveelde zich er dood.

    Maar wat als ze een jongen ontmoette?
    Wat als die jongen de kans kreeg besmet te raken?


    > Dying
    > Liam Payne
    > © Scorpia


    Some people are art and do art at the same time

    Elisabeth heeft niet bepaald een makkelijk leven. Met een moeder die zo nooit gekend heeft en een vader die alle zeeën overvaart is dat ook wel best logisch. Al heel haar leven heeft Elisabeth een klein kamertje op het handelsschip van haar vader. Ze kent geen ander leven dan haar leven op de 'Marianna'. Maar dat ene leven dat ze kent, dreigt drastisch te veranderen. Dit is het harde verhaal van Elisabeth Mondea.


    http://www.quizlet.nl/stories/118286/living-on-a-real-boat

    Ik ben nog maar net begonnen maar heb wel al een heleboel uitgeschreven in een word-documentje. Hopelijk vind je het wat! x

    ''Throw it away. Forget how they said..
    It could've been a happy ending.''



    ''What's that thing you admire about him?''
    ''The way he just walks straight through hell with a smile on his face.''



    I don't love you, but I always will.
    I can still taste the poison of every thought, every breath I wasted here.


    Soundtrack


    “Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter, and those who matter don't mind.”

    I've missed you is mijn nieuwe storie, en ik ben al een tijdje bezig met Tattoo Buddy. Mijn andere stories (de meeste 1D) zijn allemaal afgelopen. Het zou superleuk zijn als je een kijkje neemt en abo (?) x

    I'm a killer. Malik

    WANTED





    "Don't judge my choices if you don't understand my reasons"


    "I want to spent every socond with you"



    Records:
    Abo: 63
    Kudo: 200
    Bladwijze: 20


    *Ned full
    *Zayn Malik
    *Scarlett Khatrine
    *Murderer boy
    *Rich girl
    *Love
    *Drama
    *beginnen bij 10 abo's
    *Neem abo We waarschuwen niet


    Live is what you make, so make it beautiful



    The Revenge Of The Hand.
    Farin de dwerg, en kampioen van Erebor. Andriel de elf en Kennis bewandelaar van Rivendell. Eradan de Dúnedain jager.
    Met zijn drieën vormden zij het genootschap dat de rechterhand van Sauron hemzelf verslagen had.
    Doordat Frodo de ring vernietigd heeft, dachten de mensen dat alle orks en dienaren van de duisternis uitgeroeid waren. Maar schijn bedriegt. Na 16 jaar word Agandaûr's lijk vermist en handelsroutes worden overvallen door Orken en Uruk hais. Onrust vormt zich in dorpen en in staten. Gezinnen worden vermoord in hun eigen huizen, offers zullen gemaakt worden. De drie bondgenoten krijgen per raaf brief dat er een nieuwe kwaad groeit in de donkere grotten rond het koude Carn Dûm. Op een koude winteravond wordt een leger van Agandaûr gespot. Zo'n 50 duizend orken trekken op naar het zuiden.
    The War In The North, Has just begon.


    Whut

    Heey! Ik ben een nieuw Stylinson story begonnen, miss een kijkje?

    Fly away || Larry Stylinson

    Het gaat over Louis Tomlinson, hij komt op een nieuwe school, waar iedereen bang is voor Styles en zijn groepje, behalve als ze er zelf bij horen. Louis is vaak gepest, een van de redenen waardoor hij van school is veranderd. Hij hoopt dat hij op deze school niet gepest wordt, of in elkaar geslagen wordt, zoals op zijn vorige school. Maar of dat allemaal goed gaat?

    ×


    Smile :)

    World War : Planet Earth ~ The Avengers ~



    A chapter closed another opened.
    In the name of humanity. Liberty
    Evil will never stop,
    but evil will never close my eyes
    until the morning light



    Wanneer het geluk hen tegemoet komt, komt een ander gevaar naar boven

    Wanneer een Alien een ei legt in het lichaam van Captain America en hem daarbij “ dood “ verklaard heeft leek dit echter het begin van een nieuwe Alien oorlog.
    Een oorlog die geleid wordt door de duivelde broer Loki die de handen in elkaar geslagen heeft tijdens z'n ballingschap met de Hybrid..
    Dokter Travis, een buitenaards expert van Sector 12 die aan Illegale handelingen doet in verband met buitenaards leven komt te weten dat er nog een alien soort op de aarde is. Genaamd : the Hybrid.
    De alien verspreid zich razendsnel over het gehele Amerikaans gebied door de mensen te gebruiken als broedplek.
    Hierbij heeft President Barack Obama besloten om iedereen te evacueren als je zelf gescand in orde bent.
    Nick Fury en z’n team slaan de handen terug in elkaar met de predators om de wereld te redden van deze soort.


    Made by : @WhiteTigerproductions
    Made on : 1.07.2013
    genere : Fanfiction , Actie, Sci - Fi
    age : 16+ ( hard kill scenes )
    Language : Nederlands geschreven, Predators zinnen zijn begrijpbaar.
    Music is based on : Movie soundtracks like : Battleship, Transformers, The Avengers, Predators vs Aliens,.... and other music in each chapter
    you see the things from Jade Slatherine her eyes.

    Link ----[url] http://www.quizlet.nl/stories/122093/world-war--planet-earth--avengers-story-/[/url]



    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore

    Misschien deze?
    http://www.quizlet.nl/stories/120984/wings-remain/


    Real bands save fans, real fans save bands.

    yeay! Ik ga jouwe zo lezen, eerst nog ff mn kamer opruimen. als ik m leuk vindt neem ik abo xx
    The girl with the gun



    Gaïana Wyntes wordt in een soldatenkamp geplaatst, om te worden klaargestoomd voor het grote gevecht tegen de Spineless, een enorm buitenaards volk dat de aarde probeert te overmeesteren. Ze hebben al 3 continenten te pakken, en de overige 4 werken samen om een groot leger te ontwikkelen. Als het zover is, en alle soldatenkampen samen komen, begint de strijd. Worden de Spineless verslagen, of zal de aarde vanaf nu nooit meer een dag van vrede kennen?


    My shadow's the only one that walks beside me ~~ Billie Joe Armstrong :3