• ik zoek leuke stories, waar veel aan gewerkt word. en niet bijvoorbeeld dat er om de week een hoofdstuk word geplaats, het liefst fanfictions maar andere stories zijn ook prima! en het zou heel erg leuk zijn als jullie eens een kijkje willen nemen bij mn eigen storie:
    http://www.quizlet.nl/stories/109606/you-shoot-me-down-but-i-wonacutet-fall--justin-bieber/
    alvast bedankt xx.


    Believe.

    Give me Love - One Direction



    One day you will do things for me that you hate. That is what it means to be family.



    A friend is someone who knows all about you and still loves you



    - Edward Christopher Sheeran
    - Lauren Aria Sheeran
    - One Direction
    - 100% Nederlands



    Lauren Aria Sheeran is geadopteerd toen ze 4 was door familie Sheeran. Sindsdien heeft ze een sterke band met haar pleegbroer Ed. Als hij op een dag besluit voor zijn zang carriere te kiezen en naar London verhuist verwaterd hun band en gaat Lauren haar gedrag drastisch achteruit. Haar moeder bepaald dat ze naar London moet gaan om daar een nieuw leven op te starten. Ze is immers 17. Om niet gelijk te verdwalen in London, blijft ze een maand bij haar pleegbroer Ed slapen. Daar maakt ze kennis met het leventje van een beroemdheid. Ze ontmoet nieuwe mensen, krijgt te maken met onzekerheden, leugens en andere dingen die voor problemen zorgen, maar daarbij krijgt ze ook veel nieuwe vrienden zoals de jongens van One Direction en misschien wel met liefde.

    Vooral met Harry Styles en Ed Sheeran dus. Verder hebben de andere jongens van 1D ook een grote rol. Hoop dat je een kijkje neemt. Er is enkel de proloog.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lost in Lies
    The only thing worse than a boy who hates you
    A boy who loves you - the book thief




    Hurt me with the truth, but never comfort me with a lie



    - 100 % Nederlands
    - Neem een abo, ik waarschuw niet
    - Trailer

    Keira Rosalie Knight lijkt het perfecte leventje te leiden. Ze woont in een groot landhuis, ze heeft een bos in haar beschikking, eigen paarden, veel kleding en dienaren die haar bedienen. Niets is wat het lijkt. Twee jaar geleden is haar moeder overleden en sindsdien gaat de band met haar vader drastisch achteruit. Beetje bij beetje komt Keira erachter dat haar leven is gebaseerd op leugens. Ze gaat de strijd aan en opzoek naar de waarheid. Wil ze die wil weten en wat voor een effect heeft het? Een verhaal vol over leugens, onbetrouwbaarheid en vol met angst.

    Het is een OP en het heeft 21 hoofdstukken, maar ik ga een week op vakanties, dan zullen er niet echt hoofdstukken komen (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    I will find you- One Direction

    "You can't live your life for other people. You've got to do what's right for you, even if it hurts some people you love."




    “You've gotta dance like there's nobody watching,
    Love like you'll never be hurt,
    Sing like there's nobody listening,
    And live like it's heaven on earth.”



    - Nederlands geschreven en gesproken
    - One Direction bestaat
    - Kan 16 + bevatten
    - Neem een abo, ik waarschuw niet


    Twee meiden studeren aan de beste dansschool van Engeland en een van de beste van de wereld. Mensen over de hele wereld komen daarheen. Op die school worden mensen uitgekozen voor allemaal sterren, clips en concerten. Zo ook bij artiesten als One Direction. Wat als zij elke dag naar jouw komen kijken om te zien hoe je danst? Blijft het zakelijk of ontstaan er liefdes? Het leven van Amy en Lauren. Vooral Harry en Niall Het heeft 11 hoofdstukken.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    The Man of My Dreams

    It’s like meeting the man of my dreams, and then meeting his beautiful wife


    Je dacht de man van je dromen te hebben gevonden? Ha, krijgen zal je hem niet! Wie is in staat zijn eigen hart te breken, omdat je zoveel van je droomman houdt? Wie is in staat om met lede ogen aan te moeten zien hoe jouw droomman toebehoort aan de mooiste vrouw op aarde? Jezelf voor de gek houdend, gooiend in het grootste kwaad van de wereld. Valt er uit dit onmogelijke web nog te ontkomen?


    Onbekende personen, bedreiging, romantiek, waargebeurd.

    Geen Fanfic, ik post elke dag.


    Bad decisions make good stories.



    Wanneer papiersneedjes messteken worden

    Het leven in een vestingstad is nooit makkelijk geweest zeker niet als vrouw, helaas word het als maar erger.
    Mijn stad word geteisterd door moordenaars, dieven en meer van dit soort onkruid.
    Ik hield mij liever afzijdig van alles wat hiermee te maken had, maar het gevaar zocht mij.
    De papier sneedjes die ik op liep door het lezen van boeken werden nu zomaar ineens mes steken.
    Maar ik zal vechten tot dit ophoud, al kost dit mijn leven, ik ga niet wachten tot zij mij vinden, ik zal hen eerst moeten vinden.


    - Telt op dit moment 20 hoofdstukken
    - genre Drama, Historisch, Fantasy (de andere genre's zoals 16+ en romantiek moeten nog komen maar zijn op dit moment nog niets aanwezig)
    - ik schrijf (bijna) elke dag 1 of meerdere hoofdstukken
    - ik probeer zoveel mogelijk schrijf foutjes te verbeteren
    - onbekende personen



    De ketens van Lucifer

    Langzaam opende ze haar ogen, voor haar enkel een olielamp waar de vlam rustig flikkerde. Ze duwde zich omhoog uit het stof, hoe was ze hier gekomen, waar was ze? Ze keek naar beneden ze droeg een dunne witte nachtjapon, haar gouden style lokken over haar schouders gedrapeerd. Ze staarde in het duister, een lange donkere hal, het zag eruit alsof hier eeuwen niemand was geweest. voorzichtig pakte ze de olie lamp van de grond en begon te lopen, waarheen wist ze ze niet, ze kon zich niet herinneren wat hiervoor was gebeurd, alsof dit haar eerste herinnering was.

    - Telt op dit moment 17 hoofdstukken
    - Genre Horror, Drama, Fantasy, Romantiek en [16+]
    - Ik schrijf (bijna) elke dag 1 of meerdere hoofdstukken
    - Ondanks dat lucifer geen onbekende is vind ik het toch een OP
    - ik probeer zo veel mogelijk schrijf en typ foutjes te verbeteren


    ik ga de jouwe even bekijken ˆˆ


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    http://www.quizlet.nl/stories/92918/escape/

    - Onbekende personen.
    - 1 tot 2 hoofdstukken per dag.

    In love and hate,
    By fights and peace,
    With you and me,
    There and here,
    England and Italy,

    The same and the difference,
    A mystery which never ends.




    Somewhere in Italy,
    There where it started,
    Long times ago,
    The same place,
    The same story,
    The place where it ends and begins.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.





    Fifteen years later.. Fifteen years later from her mother's death and there is still no cure. People died when she was younger, a lot of people died. People she loved. Judith Grimes, not just an ordinary girl. She survided the zombie apocalypse as a baby. Daughter of Rick Grimes, a hero who kept her, her brother and their people save, and he still does. Her brother Carl Grimes, a young men who follows his father's steps, and take care of his little sister. Judith went through a lot, but it is just the beginning.



    * With Tyler Chase as Ben, Lauren Cohan as Maggie Greene, Chad Coleman as Tyreese, Gage Golightly as Judith Grimes, Laurie Holden as Andrea, Emily Kinney as Beth Greene, Andrew Lincoln as Rick Grimes, Norman Reedus as Daryl Dixon, and Chandler Riggs as Carl Grimes.
    * Written in Dutch, spoken in English.
    * NMT's productions.
    * A The Walking Dead Fanfiction.
    * Trailer.



    "Iets waar ik wel helemaal zeker van was, was dat Nevjia geheimen had. Geheimen waarvan ze hier op de academie niets vanaf wisten. Achter haar staalgrijze ogen bevond zich een wereld waarvan ik niet wist of ik hem wel wilde leren kennen."


    Rhea Amides is een zestienjarig meisje dat leeft binnen de grenzen van de V.E.U. in futuristisch Europa. Ze zit op de kunstgerichte academie van de stad Edim in de provincie Elledan, maar ze voelt zich opgesloten achter de hoge hekken. Samen met haar beste vriendin Kat onderneemt ze stiekem verboden uitstapjes naar de stad, maar afgezien van dat houdt ze zich netjes aan de regels. Maar met de komst van Nevjia Strolovski verandert dat drastisch. Alles waar ze eerst voor stond, brokkelt af. Stap voor stap. Ze komt erachter dat niets is wat het lijkt en dat elke keuze zijn offers eist.


    Shattered || 12.02.2013


    Genre's:
    - science-fiction
    - romantiek
    - avontuur
    - drama
    - OP


    Chasing goals.

    Ik heb nog wel een onbekende story die nog moet beginnen:)



    Esmeralda Soana ligt in coma in het ziekenhuis. Om haar heen worden de levens langzamerhand weer opgepakt, maar zelf zit ze vast in een wereld waar ze niet zomaar uit komt. In haar droom weet ze niets van haar leven in de "normale" wereld waardoor het alleen maar onmogelijker word om terug te keren.
    Zal het haar lukken om te ontwaken en haar oude leven weer op te pakken? Of zal ze voor eeuwig in coma blijven? Je leest het hier, in Lost in Dreams.



    Ik probeer zo veel mogelijk te posten, maar hang me er niet aan op als het een keer niet lukt.
    Fantasie

    Reacties, kudo's, opmerkingen, vragen, I love them al!
    Avontuur

    Helemaal ABN geschreven.
    Romantiek


    BEGINT BIJ MINIMAAL 5 ABO'S!



    Lost in Dreams[url]


    & deze:






    ~What doesn't kill you makes you stronger
    ~Just me myself and I


    Rose en Nereah kunnen elkaar totaal niet uitstaan, totdat ze op een kamp komen waarbij ze samen zullen moeten overleven. Zal ze dit lukken? En kunnen ze elkaar overleven?



    heel erg bedankt als je een kijkje neemt en een abo:)[/url]


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Whispered words || ft. Niall Horan

    Can I ask you a question?
    Do you know the feeling when you say something to someone, and you didn't mean it?
    That feeling that can change your life.
    Those words.
    Those whispered words.
    I thought it was better for me. For us.
    But I thought wrong.
    I want to go back at that place. The same time.
    And then say those three little words




    ~Nederlands geschreven
    ~Engels gesproken
    ~One Direction bestaat


    Always be yourself! Unless you can be batman, then always be batman.





    I was in love until I found out who you truly are. Then I knew, it was time for payback.


    - BatPayne en iiloveJBx
    - Geschreven en gesproken in het Nederlands.
    - Hoofdpersonages: Miley Cyrus en Zayn Malik.
    - Belangrijke nevenpersonages: Ariana Grande en Louis Tomlinson.
    - One Direction bestaat.
    - Kan 16+ bevatten.
    - Wraak en liefde.
    - POV Miley wordt beschreven door iiloveJBx.
    - POV Zayn wordt beschreven door BatPayne.
    - Soundtrack.
    - Op 12/01/2013 gestart.
    I will take revenge on whats theyve done || Miley Miley Cyrus ~ One Direction


    Don't tchange for other people, just stay youre self

    Ik heb een nieuwe story, er staat nu alleen nog maar een proloog online, maar binnenkort ga ik echt beginnen:
    Dancing in the rain ~Niall J. Horan
    Ik zou het heel leuk vinden als je een kijkje zou willen nemen (:


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Ik heb een nieuwe story geschreven. Het is een Niall Story.



    The Rebellion Princess ~ Niall James Horan

    “Don’t make me say that I love you”
    “Why not, I love you and you love me”
    “You deserve more”
    “You are all I need”
    “I am a princess, it is no life for you”
    “I am a popstar and as long as I am with you I am happy, just say it”
    “If I say I am in love with you there is no way back”
    “Say it”
    “I love you”


    Het zou super zijn als je het verhaal wilt lezen!!!
    Het is nederlands geschreven en engels gesproken
    Sommige stukken in het verhaal kunnen 16+ zijn, maar die stukken zijn tevens niet noodzakelijk om te lezen
    Wel een abbo nemen, want ik waarschuw niet !

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 15:48 ]


    Wandering around to find a place I feel home like my own home