• ik zoek leuke stories, waar veel aan gewerkt word. en niet bijvoorbeeld dat er om de week een hoofdstuk word geplaats, het liefst fanfictions maar andere stories zijn ook prima! en het zou heel erg leuk zijn als jullie eens een kijkje willen nemen bij mn eigen storie:
    http://www.quizlet.nl/stories/109606/you-shoot-me-down-but-i-wonacutet-fall--justin-bieber/
    alvast bedankt xx.


    Believe.




    Ergens in Amerika woont een meisje dat in elke dag in dezelfde dagelijkse sleur moet zien vol te houden. Super populair is ze niet, maar ze is ook niet gehaat. Ze heeft een handjevol vriendinnen en een baantje in de lokale supermarkt. Op een dag treft ze een meisje dat heel erg op haar lijkt, maar ze is niet van hier. Ze komt van een koninkrijk ergens ver weg. De meiden zijn allebei zat van hun sleur en besluiten van leven te ruilen. Maar is dit wel slim om te doen?


    Link


    26 - 02 - '16

    Do you really love me? Niall Horan




    Het gaat over een meisje Laura. Het nieuwe schooljaar begint en er komt een nieuwe jongen op school. Daardoor verandert heel haar leven. In haar liefdesleven komen heel wat spannende gebeurtenissen. Klik op de foto die verwijst naar de storie en heb heel veel leesplezier.


    1 thing 2 do. 3 words 4 you: i love you

    Misschien lijkt het je leuk om een Twilight verhaal te lezen.


    Link: Mass Child Abduction
    Lees de spoiler, voor het korte stukje informatie.
    De spoiler is niet de Proloog.



    Eluna MiaBella Demy Robijn was vier jaar oud toen ze werd ontvoerd.
    Haar ontvoerders ontvoerde in het jaar 2009 een aantal kinderen, uit verschillende streken.
    Veel kinderen zijn meegenomen en andere kinderen zijn afgeslacht als of het vee was.
    Ze leeft al inmiddels vier jaar in Volterra, maar spreekt bijna tot niet. Het is een meisje dat heel erg gevoelig is, liefdevol, vriendelijk, en genoot met elke teug van het leven. Tot ze ruw bij haar familie werd weggerukt. Eluna MiaBella Demy Robijn is in het jaar 2005 geboren, in het plaatste Manchester.
    Daar weet ze echter zelf niks meer van, ze heeft kleine vlagen van haar verleden.
    Wat er allemaal gebeurt in Volterra en waarom er zoveel kinderen zijn ontvoerd in het jaar 2009 zal al snel aan het licht komen.
    Een aantal familie's zijn al op het juiste spoor om de gekidnapte kinderen terug te vinden.
    Eluna MiaBella Demy Robijn zal dit niet zonder slag of stoot doorstaan. Er zullen veel tegenslagen zijn, maar ook een aantal goede momenten.
    Waarom ze deze kinderen ontvoerd hebben is tot op heden nog een raadsel.


    Ik heb ook nog andere Twilight verhalen op mijn profiel staan.
    Dus mocht je je erg vervelen mag je ze van mij allemaal lezen.
    Ze zijn allemaal nog niet af maar ik werk er hard aan.
    Veel lees plezier..
    Gr Girl89

    [ bericht aangepast op 10 april 2013 - 1:16 ]


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    http://www.quizlet.nl/quiz/386966/in-een-verhaal/

    asjeblieft....



    Het was nog vroeg toen ik wakker werd. Zo vroeg, dat de zon nog niet eens de moeite had genomen op te komen. Het zou nog een aantal uur duren voor de wekker af zou gaan, en Skye, die nu nog haar hoofd liet rusten op mijn ontblootte borstkas, bruut zou worden gewekt. In mijn armen, wel te verstaan.
    Skye was werkelijk het beste wat mij ooit was overkomen. Ik had voor haar moeten vechten, letterlijk, maar het was alles waard geweest. Iedere traan, iedere bloeddruppel, iedere ruzie, iedere dag dat ik moest wachten… Het was geweldig nu de persoon die haar de zijne gemaakt had.


    - One Direction fanfiction
    - Net begonnen, maar wel actief aan bezig
    - Hope you like it.


    We need a bigger boat.



    Het is het begin van de 16e eeuw. De donkere winterdagen zuigen alle energie weg uit d bewoners van Europa. Op één dorpje na. Mir. Graaf Radziwil laat met de modernste installaties uit die tijd een kasteel bouwen. Geld is geen probleem. Stenen vormen vijf grote torens, die verbonden zijn door een meters hoge muur. Maar het is niet veilig in Mir, de stad word aangevallen en de graaf beid zijn burgers onderdak in zijn kasteel, dat inmiddels is omgetoverd tot een niet in te nemen vesting. Duizenden ridders te paard worden eropuit gestuurd om het vijandige leger te verslaan. Dit gebeurt dan ook, en vol trots keren de ridders van graaf Radziwil terug naar het kasteel. Het kasteel staat er nog, in zijn volle glorie. Maar de graaf en d burgers van Mir zijn verdwenen.

    Honderden jaren gaan voorbij en de streek blijft al die honderden jaren verlaten. Toch, de schuurtjes, boerderijen en ook het kasteel verouderen niet. Ze staan te schitteren in de zon en schreeuwen om gebruikt te worden. Onwetend van de geschiedenis van de streek word deze langzamerhand weer bevolkt. De wees Ayn en haar pleegouders komen in het prachtige kasteel Mir te wonen. Maar Ayn voelt dat er iets niet klopt.

    Geschiedenis herhaalt zich, zei historicus Philip Guedalla ooit. Er is maar één redding, en Ayn lijkt de uitverkorene. Kan zei zichzelf en de inwoners van Mir redden van een tweede ondergang?


    Ik begin morgen met publiceren!


    I'm not stupid, I like to think I'm just misunderstood.

    Rising up slowly, I'm getting higher.
    I've been living with a hole in my heart.
    Weighing down on me, but I'm a fighter.
    I know I've still got a shot in the dark.



    Arachme.
    Started writing December 26th 2011.
    Started rewriting March 2013

    Link
    One Direction fanfic over Harry. De twee verhaallijnen lopen samen op het einde. Ik herschrijf het, dus er wordt regelmatig gepost :)


    Lis.


    Geboren in het maanlicht
    Gerezen in het licht van de zon
    Gevolgd door haar verleden
    Gevlucht nadat hij overwon
    Gevreesd voor het leven

    Haar ziel doodgebloedt
    Haar verleden verloren
    Haar overschot aan heldenmoed
    Haar gesloten ogen; hergeboren.



    Dit verhaal gaat over een meisje dat veel te verdragen heeft gehad; ze heeft haar ouders verloren op zestienjarige leeftijd; ze zijn op mysterieuze wijze vermoord.
    In een hoog tempo moest ze opgroeien en de wereld beter gaan begrijpen. Ze loopt rond met een enorm schuldgevoel en nog tientallen vraagtekens.
    Inmiddels is ze achttien. Er gebeuren vreemde dingen, maar ze gelooft dat het aan zichzelf ligt. Ze heeft veel slaap tekort en moet hard werken om voor zichzelf te zorgen.
    Maar wat als het niet aan haar ligt? Ze komt in contact met mensen die alleen zij ziet; ze ontmoet de andere kant van het leven. Dit zorgt er voor dat haar sociale leven er onder lijdt; haar beste vriendin raakt ze langzaam kwijt.
    Wat gebeurt er?
    Wie spreekt de waarheid?
    Is dit de realiteit?
    Dit verhaal gaat over Felice Ophelia Devereux; een meisje dat niet weet wie ze in werkelijkheid is, maar hier spoedig genoeg achter komt.

    De tijd is slechts een illusie; het is geen werkelijkheid. Maar als er geen tijd is, is er dan een verleden? Een heden? Een toekomst?


    ‘’Je bent herboren, Ophelia.’’
    ‘’Herboren? Waar héb je het over?!’’
    ‘’Je bent niet wie je denkt dat je bent.’’



    # Historie en fantasy
    # Deelt mee aan SOTY
    # Trailer


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    You're a Vampire????


    (fanfiction van de film met een eigen personage erbij) Jennifer leeft een normaal leven (als je een leven van een 15 jarige vampier normaal kunt noemen) Waarneer ze met haar 2 beste vrienden (Ethan Morgan & Benny Weir) een geheim van Ethans babysitter te weten komen wordt het moeilijker het hare geheim te houden. Fanfiction van my babysitter's a vampire the movie.


    -Fanfiction
    -Een OC (Jennifer Elize Micheals + haar vader en haar twee oudere broers)
    -Vriendschap
    -Vertrouwen in elkaar
    -Vampiers
    -Is nog bezig maar staat al wel online met een paar hoofdstukken.
    -Komt een vervolg op


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    War at school - DM



    Emily's ouders zijn beide DeathEaters. Verstoten, doordat ze totaal verschillend is, beland ze bij de familie Smith. Al snel daarna wordt ze naar Hogwarts gestuurd. Na een paar jaar verdwijnen er leerlingen. Het gerucht gaat dat die opzoek zijn naar de gruzielementen. Gryffindor, Ravenclaw en Hufflepuff zijn het erover eens dat er een groep moet komen die zichzelf traint om te vechten, zodat ze zich kunnen voorbereiden op de finale. Emily vertegenwoordigt Hufflepuff en heeft dan ook bijna geen tijd meer over voor haar vriendinnen. Ook haar echte vader probeert hopeloos contact te maken met Emily. Maar wat moet je doen als je ouders nog je enige uitweg te zijn om te overleven? Wat als de volgelingen van the Dark Lord je dood willen? Wat als je moet samenwerken met je grootste vijand om te overleven?


    Dit is gebaseerd op Harry Potter, het speelt zich af tijdens het zevende boek.


    ''50 an hour'' • Zayn Malik



    Waardeloos
    Is een woord om me te beschrijven.

    Gebruikt
    Is een ander

    Gekocht
    Mijn beroemde lijn? ''50 per uur.''

    In realiteit, dat was alles wat ik was. Waardeloos van het gebruikt worden voor een man zijn plezier.

    En wie had gedacht dat gekocht worden mij kon redden?


    Hope is not a dream but a way of making dreams become reality. ;)

    You're too insecure to tell me that you love me- Narry Storan



    With:
    Niall James Horan
    Harry Edward Styles
    Zayn Jawaad Malik
    Louis William Tomlinson
    Liam James Payne
    Glenn Beale
    James Beale
    Cath McFly

    Bromance Narry Storan and Ziam Mayne
    One Direction is real
    16 +
    Spoken in Dutch, But sometimes in English
    Written in Dutch
    Produced and written by ©1DRockMe
    Start: 18-12-12




    Your soul can ache.
    Your heart can break.
    Your confidence can shake.
    Your smile can be fake.
    But us feelings can Never be a mistake.
    ~They call us Narry Storan.~



    Abo's: 43
    Bladwijzers: 10