• ik zoek leuke stories, waar veel aan gewerkt word. en niet bijvoorbeeld dat er om de week een hoofdstuk word geplaats, het liefst fanfictions maar andere stories zijn ook prima! en het zou heel erg leuk zijn als jullie eens een kijkje willen nemen bij mn eigen storie:
    http://www.quizlet.nl/stories/109606/you-shoot-me-down-but-i-wonacutet-fall--justin-bieber/
    alvast bedankt xx.


    Believe.



    Pim, die enig kind is, is zeventien als hij in de garage oude babykleertjes ziet. Deze zijn echter niet voor een jongetje, maar voor een meisje. Hij gaat er van uit dat zijn ouders gewoon dacht dat hij een meisje zou worden. Als blijkt dat dit de kleertjes zijn voor zijn zusje zijn die zeventien jaar geleden geboren had moeten worden, zet dit Pim toch aan het denken. Hij gaat naar haar op zoek en hij ontdekt dat ze nog ergens bestaat. Al is dat niet in de wereld waar hijzelf in leeft.

    Fantasy + onbekende personen
    Link in plaatje


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Well, I will rip my clothes off
    Take a leap and surf through the crowd
    Dripping down my neck
    Soaking wet
    Sink or swim or you drown
    Let's get a little wet
    I like the way you're working me out



    Wie op vakantie gaat naar de Spaanse kust, kan niet om ons heen. Proppers. Wij zijn een droom. Maar er zijn wel regels.
    Regel 3: Altijd beschikbaar zijn.
    Regel 2: Altijd blijven dromen.
    Regel 1: Nooit verliefd worden.


    - Net begonnen
    - One Direction bestaat niet
    - Klik op foto voor de story

    [ bericht aangepast op 1 maart 2013 - 12:28 ]


    Tell me about it, stud.

    Kijk maar of er wat tussen staat. (:


    Elles’ eerste schooldag tekent haar verdere schoolcarrière. Met haar spontaniteit maakt ze direct vrienden voor het leven, maar ze roept even snel een aartsvijand in het leven… een vijand die haar koste wat het kost kapot wil maken en steeds verder gaat.
    Elles’ nieuwe vrienden doen er alles aan om haar te beschermen, maar hoever kunnen ze gaan? Elles voelt zich almaar schuldiger omdat anderen door haar in de problemen komen en er is niemand bij wie ze haar ei kwijt kan: het gros van de leraren ziet haar als de meest vervelend leerling door haar brutaliteit en bijdehante opmerkingen en haar ouders worden haar puberale, opstandige gedrag spuugzat en kunnen haar slechte schoolprestaties niet verkroppen. Haar problemen met de leraren, slechte schoolprestaties, gespannen thuissituatie en een hevige verliefdheid, geven Elles een onstabiele situatie waarin ze zichzelf moet zien te handhaven.


    - Onbekende personen/drama/actie/romantiek
    - In het Nederlands geschreven.


    Zeven jongeren overleven een vliegtuigramp en belanden in de gevaarlijke jungle van Peru, waar ze alles op alles moeten zetten om in leven te blijven. Hun verschillende persoonlijkheden maken dat er niet makkelijker op. Ze moeten niet alleen hun vijandige omgeving overleven, maar ook elkaar.
    Hun vertrouwen in elkaar en zichzelf wordt op de proef gesteld wanneer ze een geheim ontdekken dat verstrekkende gevolgen heeft. Niet alleen voor henzelf, maar voor de hele wereld...


    *volledig Nederlands geschreven
    *onbekende personen
    *thriller
    *avontuur
    *vleugje romantiek
    *minimaal een hoofdstuk per week





    Een leerzame reis voor jongeren verandert in een nachtmerrie wanneer ze het schip op een ochtend verlaten aantreffen. Ze stranden in een onbekend gebied, waar ze niet alleen elkaar moeten zien te overleven, maar zich ook moeten wapenen tegen een groep inheemsen die zich ’s nachts verplaatst en geen indringers duldt: gewelddadige Orks. Weten ze zich te wapenen tegen deze moordlustige vijanden terwijl ze zich op onbekend gebied bevinden of zullen ze stuk voor stuk ten prooi vallen? En zijn de Orks wel hun hoogste prioriteit of is het wantrouwen binnen de groep een tweede gevaar dat uiteindelijk fataal zal blijken?

    Dit verhaal is het eerste uit een reeks van drie. Er zal iedere dag minstens één stukje geplaatst worden.
    *fantasy
    *avontuur
    *thriller
    *onbekende personen
    *een later deel van dit verhaal bevat martelscènes. Ik waarschuw hier niet voor: het verhaal spreekt voor zich



    #Wat als je het nichtje van Harry bent en iedereen verwachtingen van je heeft?
    #Wat als je verliefd raakt op jongens die je niet uit elkaar kunt houden?
    #Wat als je nieuwe vrienden elkaars bloed wel kunnen drinken?
    # Wat als je de wraak van een gevreesde tovenaar op je hals haalt?

    x Harry Potter
    x Komt niet overeen met de feiten
    x Neem een abo, ik waarschuw niet (:
    x Link in plaatje


    Every villain is a hero in his own mind.

    As Light As A Feather • Niall Horan



    "You may not know it, but she's as light as a feather." He grinned.
    The other boy became angry. "What did you do with her?"
    "Nothing. Well, maybe. Are you sure you want to know?"
    "No, I don't. Stay away from her!"
    "Okay, only if you tell her."
    The other boy didn't know this was all a joke.


    # One Direction exists
    # Spoken and written in Dutch
    # Starts 17 March 2013
    # Written by GoingNowhere




    Wanneer Veerle One Direction ontmoet, verandert haar leven. Ze leert wat verliefd zijn nou écht is, maar ook hoe je diep ongelukkig kunt zijn. Haar leven slaat om tot een hel en helaas kan ze haar gevoelens niet met iemand delen. Langzaamaan raakt ze haar vriendinnen kwijt. Misschien had ze One Direction nooit moeten ontmoeten.

    Ik zal niet iedere dag posten omdat ik lange hoofdstukken moet vertalen, maar deze misschien ?
    http://www.quizlet.nl/stories/106895/dark--harry-styles/

    x


    Dare to dream ~ one direction


    In your heart I found mine. Fill me with your life. Boy, you make it hot on your red planet. Turn it up on your red planet. In your eyes I see truth. I'm so connected to you. Can I make a stop on your red planet? Turn it up on your red planet.



    Mama told me not to waste my life. She said: “Spread your wings, my little butterfly. Don’t let what they say keep you up at night. And they can’t detain you, ‘cause wings are made to fly.” And we don’t let nobody bring us down. No matter what you say, it won’t hurt me. Don’t matter if I fall from the sky. These wings are made to fly.



    •© Harmon & Clonmel


    •Little Mix bestaat (nog) niet•
    •One Direction bestaat•
    Soundtrack
    Trailer
    •Neem een abo; wij waarschuwen niet•
    •Kudo’s en reacties motiveren ons•
    •Nederlands geschreven & gesproken•
    •We posten deze story alleen hier,
    dus als je hem ergens anders ziet,
    waarschuw ons even please•
    •Begint biij 15 abo’s•


    It’s cold today, dress warmly on your way to heaven. You worked hard.

    Mijn vriendin schrijft een hele goede Niall story, ze heeft al bijna 200 abo's dus dat zegt wel wat!

    Hier Klikken!

    Het heeft nu al 64 hoofdstukken, maar het worden er heel snel meer want ze activeert er wel ns 3 of 4 in een dag!

    Het is zeker de moeite waard om te lezen, en ik zou het echt super vinden als je haar dat ook laat weten door een abo!

    xx


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    Hoi
    Ik heb een fantasy verhaal (onbekende personen): http://www.quizlet.nl/stories/110799/engelen-en-vampieren/
    Dit verhaal is al afgelopen (kan je het in 1 keer lezen :p):http://www.quizlet.nl/stories/107862/dreams-come-true--the-script-amp-one-direction/
    En dan enkele one direction verhalen:
    http://www.quizlet.nl/stories/103871/triangle-love--liourry/
    http://www.quizlet.nl/stories/110457/unknown--louis-tomlinson/
    http://www.quizlet.nl/stories/110055/trapped-in-time--the-hungergames-amp-one-direction/

    Ik probeer aan ze allemaal (bijna) dagelijks te werken.
    Hopelijk zit er iets tussen dat je leuk vindt :)


    A reader lives a thousand lives

    You Changed my Life Ft. Zarry



    Besides looking handsome on pictures and being friend I feel more for you,but also for her. You make me weak.......



    Having fun is what we do. Please stay......




    ''Uit het diepst van mijn hart''


    I don't mind making jokes, but I don't want to look like one.

    You're mine, for the summer - Niall James Horan


    één week,
    één kamp,
    één liefde.




    + Niall; fanfiction
    + One Direction bestaat niet
    + geschreven door Nightseason



    I'm an angel and a girl. And I have to decide which one I want to be. A shadow is following me. And it has only one goal. I. Must. Die.


    _______________________________________________________________________
    ____________________________________




    © Infinito
    x Amelie Rachel Spooz
    x Start: Soon
    x Enjoy !


    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    Queen of the Winter • Game of Thrones



    __________________________________________________________________________

    Het verhaal van Game of Thrones speelt zich af in een mythische wereld, vooral in de Zeven Koninkrijken op het westelijke continent Westeros. Maar ook in het uiterste noorden van Westeros en op het oostelijke continent Essos.

    De Zeven Koninkrijken vormden ooit zeven aparte staten maar werden verenigd door de Targaryens. Zij regeerden bijna 300 jaar over de Zeven Koninkrijken totdat Aerys II Targaryen "de gekke koning" door een verbond van Baratheons, Starks, Arryns, Tullings en Lannisters werd afgezet en gedood. Robert Baratheon werd de nieuwe koning.

    De gehele Nachtwacht is geschokt als een paard voor De Muur verschijnt. Op dit paard ligt een bewusteloze vrouw met witblond haar. Iedereen denkt gelijk dat dit een Targaryen is maar dit is niet zo. Ze draagt een ketting met een wolf eraan waardoor mensen suggereren dat het wellicht een Stark zou kunnen zijn, ondanks haar lichte haarkleur. En daarom brengen ze de jonge vrouw naar Jon, die haar wellicht zou kunnen herkennen als ze van het Stark Huis zou zijn. Maar ook Jon heeft geen idee wie ze is, hij weet alleen dat hij onder de indruk is van haar schitterende uiterlijk en haar klassieke verschijning. Deze vrouw, die Yue heet, wil echter niks loslaten over haar verleden of afkomst en al snel wordt duidelijk dat ze met een bijzondere vrouw te maken hebben. Een vrouw die haar krachten uit de Maan haalt. Elke man is gek op haar en ze zorgt voor meer blijdschap bij de Nachtwacht, maar is deze vrouw wel te vertrouwen? En worden haar extreme krachten haar niet teveel?


    • Een Nederlands geschreven verhaal.
    • Gebaseerd op de televisieserie "Game of Thrones" en kan matig tot sterk afwijken van de originele verhaallijn daarvan.
    • Reacties, kudo's en abonnementen zijn meer dan welkom!
    • Ik heb de boekenreeks niet gelezen en ken ook alleen seizoen 1 dus bij voorbaat mijn excuses mochten er bepaalde dingen niet kloppen.


    Chaos is a ladder.