• Weet je waar ik echt pissed van word?

    Als mijn vriendinnen me in de steek laten voor hun vriendjes!

    2 goede vriendinnen hebben een lief. Heb ik helemaal geen problemen mee. Integendeel. Maar ze staan de laatste tijd zo ontzettend veel bij ons dat ik haast de kans niet meer krijg om een normaal gesprek te voeren met hun, ik moet bijna de hele tijd opkijken tegen dat klef gedoe! Niet leuk dus. Hun vriendjes staan dus ook altijs 's morgens bij hun, en ik ben altijd vroeg in school, dus moet ik daar wel bij gaan staan, omdat er dn nog niemand anders is. Gisteren was weer zo. Ik ging bij hun staan, maar NIEMAND ZEI IETS! o.O Ze keken nog niet eens op! Dan heb ik heel pissed gezegd 'Ik ga eens op zoek naar echte vrienden!' en ben weggelopen en de hele dag genegeerd. Maar vandaag op msn, zijn ze terug tegen me beginnen te praten. Nouja, 'praten' Ze begonnen me uit te schelden voor vanalles en nog wat. Ze zeiden dat ik geen echte vriendin was nzo. En nu zitten ze ook al mijn vrienden tegen mij op te zetten. Zwaar kut dus.


    Listen to what we're not saying..

    JA

    Heb ik ook, ik had 'zogezegd' een vriendin in de steek gelaten op de bus omdt ik eens naast iemand anders gaan zitten was. Zit ze me al de hele tijd te negeren en iedereen tegen me op te zetten en achter mn rug te rodellen O.o En dan probeer ik met haar te praten en dan vraag ik : Waarom zijt gij Boos ?? Is haar OH ZO GENIALE Antwoord : Ik ben niet boos -_-
    Ik : Tuurlijk wel, waarom negeer jeme anders ?? O.o Zegt ze ineens niets meer -_- Dat is echt zielig weet je :3 En de enige mannier waarop ik eig. met haar kan praten is via msn, maar dan gaat ze altijd ineens Offline O.o


    PoisonTrash on camera

    JA

    Heb ik ook, ik had 'zogezegd' een vriendin in de steek gelaten op de bus omdt ik eens naast iemand anders gaan zitten was. Zit ze me al de hele tijd te negeren en iedereen tegen me op te zetten en achter mn rug te rodellen O.o En dan probeer ik met haar te praten en dan vraag ik : Waarom zijt gij Boos ?? Is haar OH ZO GENIALE Antwoord : Ik ben niet boos -_-
    Ik : Tuurlijk wel, waarom negeer jeme anders ?? O.o Zegt ze ineens niets meer -_- Dat is echt zielig weet je :3 En de enige mannier waarop ik eig. met haar kan praten is via msn, maar dan gaat ze altijd ineens Offline O.o


    Daar kan ik echt zo kwaad van, als iemand begint te zeveren dat ik hem/haar zou in de steek gelaten hebben -_-


    Listen to what we're not saying..

    OMG, die vriendinnen zijn je echt niet waard als ze zo idioot gaan doen.

    Mss had je al wat vroeger moetn zeggen dat je liever niet op hun kleffe gedoe ziet. Mss dachten ze dat je het helemaal niet erg vond

    Wel laf van hun om zomaar je vrienden tegn je op te zetten


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Verplaatsing naar Relatie. ;-)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Oh leuke vrienden heb jij. Zeg anders gewoon wat je - in jouw ogen - verkeerd deden, misschien begrijpen ze het dan wel :)


    What's wrong whit loving someone?

    Jij geen echte vriendin? Kom op zeg, ze mogen op zijn minst hallo zeggen. Ik was vrijdag ook naar een concert, met twee stelletjes, helemaal geen probleem, want ze zijn niet alleen maar met elkaar bezig. Is dat eigelijk wel gezond? Alleen maar met je vriendje bezig zijn?


    blame the bully.

    je hebt gelijk om ze te dumpen zowieso als ze dan gaan schelden als ze het niet willen geodmaken hun probleem ga andere vriendinnen zoeken e ga dan recht voor hun staan te lachen met ze worden ze jaloers :P


    If you're going to hell, keep going

    Ik heb ook wel eens dat ze gewoon geen gedag zeggen, of van die mensen waar je dan iets tegen zegt (gewoon vriendinnne), die je dan 5 sec arrogant aankijken ipv te antwoorden, en dan gewoon over iets anders beginnen. Dan denk ik altijd krijg t lekker en ga gewoon ergens anders staan.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    En nog 1 ding; straks gaat het uit met hun vriendje en moeten ze wel bij jou gaan staan, negeer hun dan ook gewoon, dan begrijpen ze de boodschap vanzelf wel..;]


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    njah,, ik had 2 beste vriendinnen dacht ik
    maar ik kan ook goed met jongens overweg. en daarom vonden ze mij een slet. begonnen ze mij uittesschelden en op de speelplaats uit te schijten en te roepen dat ik evengoed men kleren meteen kon uitdoen. na een week werd het erger en erger. ik kon het niet meer aand en begon te huilen, senne trooste me dan, tjah,, weer een jongen dus maken ze het nog erger. nu zijn hun van school veranderd en praat ik niet meer met hun. en dan te bedenken dat ze vroeger altijd zeiden dat wij voor altijd vrienden zouden blijven xO


    So silently, you make my day so unreal and never ending

    dus ik zou gwn op zoek gaan naar echte vrienden die van je houden zoals je bent


    So silently, you make my day so unreal and never ending