• Daar ga ik weer, ben weer is in een vreemde bui. Heb echt zin om weer iets bloederig, moordlustig te zien, je weet wel, zo iets waar iedereen dood gaat enzo~
    Helaas kan ik er niet echt eentje vinden, dus vraag ik jullie, mede-anime-liefhebbers, om hulp? Wat is een goede bloederige anime?
    Alvast bedankt.


    We're all mad here. ~Cheshire

    Parachutes schreef:
    (...)

    Het antwoord die vraag zou ik wel bij meerdere mangaka's willen weten. (': 11eyes was ook echt erg op hentai gebied (hmm. Meer ecchi eigenlijk, maar okee) maar die is niet zo heel bekend, dus ik denk niet dat veel mensen hier die gezien hebben.

    Heb er nooit van gehoord.
    Ik begin episode 3, eerste wat ik zie is een panty-shot. :"D

    Dragneel schreef:
    (...)
    QUESTION ONE.
    Zouden de mangaka's van ecchi als Seikon no Qwaser en HOTD in real life hentai's zijn? (krul)

    Seikon no Qwaser? Ik ken die niet. Haha, en zulke dingen moet je dus echt niet aan mij vragen gewoon! Ghehe. Ik dacht het wordt een simpele vraag, maar niet dus. Wat denk jij? :'D


    † Love? I want to sleep.

    Dragneel schreef:
    (...)
    Heb er nooit van gehoord.
    Ik begin episode 3, eerste wat ik zie is een panty-shot. :"D


    That's why. :Y)
    Verhaal was awesome trouwens, echt zonde dat ecchi gedoe. Maar ik kan het wel negeren.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Dragneel schreef:
    (...)
    QUESTION ONE.
    Zouden de mangaka's van ecchi als Seikon no Qwaser en HOTD in real life hentai's zijn? (krul)


    Mijn antwoord: het publiek wil dat (ja die mensen zijn er). En de makers geven het. That's fanservice. Of zij het zelf leuk vinden? Dunno.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Smokeless schreef:
    (...)
    Seikon no Qwaser? Ik ken die niet. Haha, en zulke dingen moet je dus echt niet aan mij vragen gewoon! Ghehe. Ik dacht het wordt een simpele vraag, maar niet dus. Wat denk jij? :'D

    Seikon no Qwaser is een anime over een meisje zonder ouders met een G-cup en haar vriendin. Ze ontmoeten ene jongen die krachten heeft en ze kan "hervullen" als hij geen kracht meer heeft? Hoe? Door soma te drinken, een of ander spul wat uit speciale meiden hun borsten komt. :'D Maar HOTD's story gaat tenminste niet over ecchi, Seikon no Qwaser heeft het er te veel op gelegd. Blijkbaar willen daar dus alle inbrekers en kidnappers in de SQ wereld dat meiden gaan strippen en heeft een meisje een fetish met meisjes van 10.

    Dragneel schreef:
    (...)
    Seikon no Qwaser is een anime over een meisje zonder ouders met een G-cup en haar vriendin. Ze ontmoeten ene jongen die krachten heeft en ze kan "hervullen" als hij geen kracht meer heeft? Hoe? Door soma te drinken, een of ander spul wat uit speciale meiden hun borsten komt. :'D Maar HOTD's story gaat tenminste niet over ecchi, Seikon no Qwaser heeft het er te veel op gelegd. Blijkbaar willen daar dus alle inbrekers en kidnappers in de SQ wereld dat meiden gaan strippen en heeft een meisje een fetish met meisjes van 10.


    Wait, what did I just read? ._______.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Dragneel schreef:
    (...)
    Seikon no Qwaser is een anime over een meisje zonder ouders met een G-cup en haar vriendin. Ze ontmoeten ene jongen die krachten heeft en ze kan "hervullen" als hij geen kracht meer heeft? Hoe? Door soma te drinken, een of ander spul wat uit speciale meiden hun borsten komt. :'D Maar HOTD's story gaat tenminste niet over ecchi, Seikon no Qwaser heeft het er te veel op gelegd. Blijkbaar willen daar dus alle inbrekers en kidnappers in de SQ wereld dat meiden gaan strippen en heeft een meisje een fetish met meisjes van 10.

    Oh-my-god. Dat meen je niet? Hahhaa. Wat vond je zelf van de verhaallijn? Was 't iets om te kijken of kapte je er snel mee? Wel vaag dat ze zoiets verzinnen hehe.


    † Love? I want to sleep.

    Smokeless schreef:
    (...)
    Oh-my-god. Dat meen je niet? Hahhaa. Wat vond je zelf van de verhaallijn? Was 't iets om te kijken of kapte je er snel mee? Wel vaag dat ze zoiets verzinnen hehe.

    Ik ben er bij episode 11 mee gekapt, omdat een meisje moest strippen, en toen kwam een meisje van 10 erbij en zei dat dat andere meisje het niet alleen hoefde te doen.
    De verhaallijn is goed en er zit veel actie in, het was een goede anime geweest zonder alle ecchi/fanservice/hentai.
    Oh. En er valt iemand van de klif ---> pantyshot.

    Oh, dit is trouwens te opening waardoor ik besloot het wel te gaan kijken.

    Ik had het kunnen weten though. :')

    Dragneel schreef:
    (...)
    Aw, gewoon mee doorgaan! Er zit veel spanning in en je verwacht het plot echt niet. Er zit ook wat humor in ^^
    Akise en Minene waren mijn favorieten.


    Lol. Mijn favoriete wtf-part. :3



    Oh myum die spoiler is echt haaaawt ;3


    | Reality is for people that lack imagination |

    Elfen Lied.


    Tijd voor koffie.

    Togainu no Chi ((het is wel shounen-ai)