• De stelling van deze week luidt:
    Het is veel moeilijker over jezelf te oordelen dan over anderen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Olive

    Twee stellingen? Huh? Okeej...

    Ik ben het met deze stelling eens, behalve als het om pijn gaat


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    twee stellingen?
    Eens, over jezelf oordelen is moeilijker, omdat je eigen handelen zo vanzelf gaat.


    You are beautiful, you are love.

    Eens, mensen oordelen sowieso makkelijk over anderen -vooroordelen- en over jezelf kan je wel makkelijk oordelen, maar dat is vaak of een te negatief beeld, of een veel te arrogant goed beeld.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ja, want over anderen heb je sneller een woordje klaar dan over jezelf. En als je een woordje over jezelf klaar hebt is het vaak negatief, want mensen zijn soms bang arrogant over te komen.


    26 - 02 - '16

    Eens!


    Bad decisions make good stories.

    Eens.

    Over jezelf oordelen is nou eenmaal moeilijker, en veel mensen willen niet als opschepper aangezien worden, en komen makkelijker met negatieve dingen aan.


    Tijd voor koffie.

    Ik vind net van niet.
    Ik kan persoonlijk veel beter inschatten wat ik zelf wel of niet kan, en dat vind ik moeilijker over iemand anders.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Eens, je kunt jezelf niet beoordelen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Eens, je weet niet hou jouw gedrag bij anderen overkomt

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 13:30 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Galinda schreef:
    Ik vind net van niet.
    Ik kan persoonlijk veel beter inschatten wat ik zelf wel of niet kan, en dat vind ik moeilijker over iemand anders.


    Deep inside, I've never felt alive

    Dicapri schreef:
    Eens, je weet niet hoe jouw gedrag bij anderen overkomt

    Eens.

    Niet alleen zie je het liefst je eigen fouten over het hoofd, je bekijkt ook alles vanuit je eigen gezichtspunt. Iemand tegenover je zou heel anders over jou kunnen denken omdat die dingen anders ziet/denkt dan dat jij dat doet.

    Daarbij schieten mensen bijna altijd door. Ze denken vaak dat ze óf hemels zijn, of de duivel herboren. Het is extreem lastig om gericht over jezelf te oordelen.


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Galinda schreef:
    Ik vind net van niet.
    Ik kan persoonlijk veel beter inschatten wat ik zelf wel of niet kan, en dat vind ik moeilijker over iemand anders.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Galinda schreef:
    Ik vind net van niet.
    Ik kan persoonlijk veel beter inschatten wat ik zelf wel of niet kan, en dat vind ik moeilijker over iemand anders.


    The odds are néver in our favor.

    Nee, ik vind van niet.
    De meeste mensen kunnen gewoon over zichzelf beter inschatten wat je positieve en negatieve kanten zijn, wat je wel en niet aan kan of leren van de fouten die je maakt tijdens het beoordelen. De ander zal je niet zo goed kennen en kunnen inschatten, omdat je de kwaliteiten van die persoon gewoon niet zo goed kent, niet alle positieve en negatieve kanten, omdat je die nooit allemaal te zien krijgt.


    Your make-up is terrible