• Die zweedse balletjes, waar we (stiekem) allemaal van houden, van de ikea, zijn uit de schappen gehaald! Omdat ze paardenvlees bevatten.. (huil)
    Wie treurt er hier nog meer om dit vreselijke nieuws?


    Aan niets denken is ook denken.

    Das inderdaad wel balen man, las het in de krant. Met een beetje mazzel krijgen we er andere ballen voor in de plaats. Andere ballen... hahaha, omfg wat grappig :D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Haha, waarschijnlijk was het gewoon dat malse paardenvlees wat ze zo lekker maakte. (aa)


    Aan niets denken is ook denken.

    Precies! Geen wonder dat de paardenslagers iets van 20% meer omzet maken. Slechte publiciteit is ook publiciteit. Paardenbiefstuk, anyone? :D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Huh? Dat is toch alleen in Tsjechië? Want de Nederlanders onderzoeken het toch nog? Of heb ik een stuk gemist?

    Sowieso al dat gezeik over paardenvlees. Als je het los koopt dat paardenvlees ben je kapitalen kwijt. Wees blij dat je het veel de prijs van rundvlees eet :'D Ik snap ook wel dat je iets niet voor iets anders mag verkopen, of het er niet bij vermeld, maar kom op.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mijn ma maakt ze altijd zelf, lol.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik ga niet vaak naar de Ikea, maar als ik ging moest ik die balletjes altijd hebben. ;p


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik ging eigenlijk nooit naar de IKEA :$


    Bad decisions make good stories.

    Boira schreef:
    Huh? Dat is toch alleen in Tsjechië? Want de Nederlanders onderzoeken het toch nog? Of heb ik een stuk gemist?

    Sowieso al dat gezeik over paardenvlees. Als je het los koopt dat paardenvlees ben je kapitalen kwijt. Wees blij dat je het veel de prijs van rundvlees eet :'D Ik snap ook wel dat je iets niet voor iets anders mag verkopen, of het er niet bij vermeld, maar kom op.


    In heel Europa worden ze uit de schappen gehaald: http://www.telegraaf.nl/binnenland/21324379/__Ikea_staakt_verkoop_ballen__.html


    Bad decisions make good stories.

    Ik ben gestopt met erom geven of ik paardenvlees eet of niet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ben nog nooit in de Ikea geweest. :/ Maargoed, het kan me eigenlijk niet zoveel schelen.


    You are beautiful, you are love.

    Ik heb ze nog nooit gegeten c:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ouch, weer dat gezeik over paardenvlees. Het boeit mij nou echt niet of ik varken of paard eet hoor. Het gaat er toch op dezelfde manier weer uit ._.

    Mijn zweese balletjes! Nooooooo!


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Door dat hele paardenvleesschandaal, ben ik extra happy met mijn keuze geen vlees te eten XD.
    Dus nee, ik mis ze niet.


    I am an idiot, I move.

    ben blij dat ik dit zaterdag maar niet genomen had.
    ik zou nooit van mijn leven paard willen eten, het idee dat ik ze een groot deel van mijn leven onbewust heb gegeten maakte me gewoon misselijk


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt