• Hallo allemaal! <3
    Eerst en vooral bedankt om dit topic even te bekijken!
    Ik was van plan een One Direction story te schrijven en ben daarom, zoals de titel al zegt, ben ik op zoek naar een co-auteur. Het leek me leuk om dat samen met iemand te doen, omdat je dan minder snel zonder inspiratie raakt.
    Ik heb zelf al een paar vage verhaallijnen (romathische drama met Larry), maar ik sta ook open voor andere ideeën. =)
    Het enige wat ik van jou verwacht is een degelijke spelling en dat je kan schrijven op regelmatige tijdstippen (dus niet eerst 2keer per dag en dan een maand niet meer). Hieronder staat een kort vragenlijstje (gewoon om te kijken wie me het best ligt XS)
    Dus, als je graag samen een verhaal wilt schrijven, reageer hieronder of stuur een privé bericht! ;-)

    1) Hoe oud ben je?
    2) Wat is je favoriete gerne?
    3) Hoevaak schrijf je ongeveer?
    4) Is er iets dat je absoluut niet graag schrijft (bv. Twilight, seksueel getinte stukjes, ...)?
    5) Zijn er verder nog dingen die ik moet weten (dyslexie,...)?



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 mei 2013 - 14:05 ]

    1) Hoe oud ben je? 15 en half
    2) Wat is je favoriete gerne? romantiek, fanfiction, fantasy, humor
    3) Hoevaak schrijf je ongeveer? ik zou enkel in het weekend en heel af en toe door de week kunnen schrijven
    4) Is er iets dat je absoluut niet graag schrijft (bv. Twilight, seksueel getinte stukjes, ...)? nee niet echt
    6) Zijn er verder nog dingen die ik moet weten (dyslexie,...)? op dat ik niet super veel zal kunnen schrijven niet nee

    xxx Nele


    Stan talent, stan RIS17

    1.Ik ben bijna 16
    2.drama en romantiek+fanfic is mijn vaste ding
    3.elke dag een hoofdstukje behalve tijdens proefwerken
    3. sexueel is niet echt m'n ding
    4.het enige dat je moet weten is dat ik echt gekker dan gek ben XD En nogal hyper


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    1) ik ben 15 jaar oud.
    2) Romantiek, fanfiction, comedy en drama.
    3) zo wie zo elke weekend en vaak op dagen dat ik vroeg vrij ben ook wel. Alleen ik ga wel richting mijn examen dus nu kan ik nog wel doordeweeks schrijven maar denk dat dat later alleen 's weekend wordt;)
    4) twilight, The wanted en en van die elven en heksen verhalen.
    5) ik heb kansloze humor;) xD


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ik heb nog niet gekozen, dus er kan nog steeds gereageerd worden ;)
    Diamond White

    [ bericht aangepast op 4 mei 2013 - 14:01 ]

    1) Hoe oud ben je? - 17
    2) Wat is je favoriete gerne? - Romantiek/Drama
    3) Hoevaak schrijf je ongeveer? - Meestal ben ik elke dag wel even op Quizlet, tenzij ik het echt druk heb met school. Dus sowieso wel een keer in de week.
    4) Is er iets dat je absoluut niet graag schrijft (bv. Twilight, seksueel getinte stukjes, ...)? - Twilight en fantasy.
    5) Zijn er verder nog dingen die ik moet weten (dyslexie,...)? - Nee niet echt.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    1) Hoe oud ben je? - 14
    2) Wat is je favoriete gerne? - Romantiek/Fanfiction/Drama
    3) Hoevaak schrijf je ongeveer? - Ik ben bijna elke dag online. Ik probeer {als ik bezig met een verhaal} wel elke week te posten, soms meerdere keren in de week. Ligt er net aan hoe druk ik bezig ben,
    4) Is er iets dat je absoluut niet graag schrijft (bv. Twilight, seksueel getinte stukjes, ...)? - Fantasy [heksen, toveren etc.], Geschiedenis, verhalen in de hij/zij vorm [liefst ik-perspectief], ook geen 1D aangezien ik weinig ervan weet; maar ik sta er open voor om het te proberen (:
    5) Zijn er verder nog dingen die ik moet weten (dyslexie,...)? - Nope, eigenlijk niet.

    "1) Hoe oud ben je? 13 :s
    2) Wat is je favoriete gerne?romantiek, humor, fanfiction, drama
    3) Hoevaak schrijf je ongeveer?Momenteel sschrijf ik heel weinig aan mijn verhaal, omdat mijn toetsweek eraan komt. Als die voorbij is komt er minimaal 1 stukje per dag.
    4) Is er iets dat je absoluut niet graag schrijft (bv. Twilight, seksueel getinte stukjes, ...)?twilight[
    5) Zijn er verder nog dingen die ik moet weten (dyslexie,...)?" dat ik enorm laat regeer hierop, aangezien er al 108 dagen niks in dit topic gezegt is. Ik verveelde m, en ik zag dit topic, en ik dacht: laat ik het maar eens invullen.
    X


    Smile :)