• Ik wil jullie eigenlijk helemaal niet lastig vallen met mijn gezeur,Maar ik zit er echt mee.Mijn moeder is de laatste tijd nogal overstresst,Ze reageert alles op mij af,En nóóit eens op mijn broer ofzo,Altijd ben ik degene die alles verkeerd doet.Ik heb geprobeert om een normaal gesprek te starten met haar,maar zélfs dat lukt niet,Ik word gewoon gék,En mijn broer zit me constant op de lip,Hij is een arogante kut kind. [ én flink verwend! ] Mijn vader begrijpt me niet eens,Hij heeft het maar veel te druk met alles en nog wat,en heeft kennelijk geen tijd meer voor mij,Ik draag het echt niet meer :( Ik ben ook een beetje opvliegend als iemand tegen me loopt te schreeuwen,trek ik automatisch mijn smoel open om trug te schreeuwen,Niet goed dat weet ik wel,Maar anders zou ik het sowieso niet overleven -,- Heeft er iemand nog tips voor mij? Hoe kan ik hiermee omgaan,wat moet ik doen? Plieess help me! x


    Pictures fade away, but memories are forever

    Je moeder zal jou hoogswaarschijnlijk pakken omdat je op haar lijkt. Op haar gedrag en hoe je eruit ziet misschien. Ze herkent zich in jou en daarom bn jij steeds de klos! Probeer een keer neit terug te schreeuwen en gwn rustig te vragen wat haar probleem is en wat er aan de hand is.


    Tears are crashing out of my eyes

    Kun je echt niet proberen om een rustig gesprek met haar te hebben ofzo?

    mabye moet je haar eens verplichten om een hele avond niet druk te doen en gewoon der te laten ontspannen ...


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Verplaatsing naar Relatie. ;-)


    " I'm not your boyfriend, baby. "