• hooi lieve mensjes hier op Q <3
    kijk al mijn vriendinnen zeuren dat ik mee moet doen aan de zangwedstrijd bij ons op school. maar ik weet het niet zeker.
    ik ben heel erg onzeker en ben bang dat ze me uitlachen als het mis gaat :'(
    en ik weet geen liedje

    hebben jullie miss tips voor meer zelfvertouwen
    maar ook voor liedjes ;)

    mag alles zijn maar niet te snel maar ook niet te langzaam. hoog maakt niet uit, ik kan hoog halen volgens mijn vriendinnen.

    xxx <3


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik heb ook altijd dat ik bang ben dat ze me gaan uitlachen als ik zing. Maar toen ik dat een vriend vertelde antwoordde hij; als je wilt zingen, doe dat gewoon. en als de anderen moeten lachen, laat ze lekker lol hebben.
    en persoonlijk besef ik nu wel dat ik vind dat hij gelijk heeft:Y)

    Dus als ik jou was, zou ik er gwn voor gaan:Y) ik heb me laatst ook opgegeven voor een 'talentenshowiets' bij mij op school.

    en liedjes? Deze zijn wel mooi;
    The Veronicas - In Another life
    The Veronicas - Mouth shut
    The Veronicas - Everything I'm not
    Do - Heaven
    en ik zal over andere liedjes nadenken:Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    heaven is vet mooi:| elke keer als ik da liedje hoor ga ik janke:'(


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    WhahaxD, moet je je eens bedenken hoeveel emotie je er dus in kan leggen. En door al die emotie word het alleen maar mooier x3 maar dan moet je wel het trillen van je stem onder controle houden:Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    :P ja kn ut proberen(A)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Lalalalaaaaa! xD


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    ai wel lastig:S


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Hay!
    Je moet helemaal niet bang zijn, als er iets mis gaat kan je toch fier zijn op jezelf dat je het geprobeert hebt. En als je vriendinne zeggen dat je heel goed kan zingen zullen ze wel niet liegen.
    Degene die jou uitlache zijn schijters, jij durft tenminste zingen en als dat dan mooi is zoals je vriendinne beweren laat dat dan horen aan iedereen!!

    schrik hebben is totaal voor niets nodig! Wees zeker van jezelf, je vriendinne geloven in jou(en ik ben er zeker vn dat zij niet de enigste zijn)

    en euhm liedjes: *Should've said no van Taylor swift *Say it again van Marié Digby
    *Slipped away van Avril Lavinge

    xx

    maar don't jump en rescue me en forgotten childeren is ook al zo mooi :'(
    kan nie kieze:'(


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    het klinkt miss dom maar ik heb het ook geleerd, sta voor een spiegel. en zeg telkens Ik kan het wel , en ik ben niet bang ,enz, Dat helpt echt ,Moet je echt doen ;). Ik heb zelf Faalangs en ik heb het zo geleerd, en het helpt echt ;)

    zal ut proberen :'D


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    je moet niet denken ; het lukt niet,het gaat fout!, want dan gaat het ook fout =]

    je moet IEDEREEN in z'n onderbroek voorstellen :'''DDDD
    en gwn tegen jezelf zeggen dat et gaat lukken,en zoveel mogenlijk oefenen zodag het niet fout kán gaan =]

    sorry >< ben niet goed in tips geven xD


    don't Worry...Be gay.

    in hun onderbroek??? :'D
    was bordjes spotte ^^


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    hooi lieve mensjes hier op Q <3
    kijk al mijn vriendinnen zeuren dat ik mee moet doen aan de zangwedstrijd bij ons op school. maar ik weet het niet zeker.
    ik ben heel erg onzeker en ben bang dat ze me uitlachen als het mis gaat :'(
    en ik weet geen liedje

    hebben jullie miss tips voor meer zelfvertouwen
    maar ook voor liedjes ;)

    mag alles zijn maar niet te snel maar ook niet te langzaam. hoog maakt niet uit, ik kan hoog halen volgens mijn vriendinnen.

    xxx <3


    hey ge moet ni bang zijn
    niet iedreen is goed in zingen
    doe het voor de lol en laat de andere maar doen,
    als ze zegge dat je vals zingt maar het niet doet, negeer het dan jij weet tog wel welk het beste is ;)
    en als je er echt niet aan wilt medoen dn moet het ook niet, maar je vriendinnen zeggen het wel om een rede, de rede is dat ze vinde dat jij goed kunt zingen ;)

    Ik wil wel meedoen als deze wedstrijd nog doorgaat?

    Leprechaun schreef:
    Ik heb ook altijd dat ik bang ben dat ze me gaan uitlachen als ik zing. Maar toen ik dat een vriend vertelde antwoordde hij; als je wilt zingen, doe dat gewoon. en als de anderen moeten lachen, laat ze lekker lol hebben.
    en persoonlijk besef ik nu wel dat ik vind dat hij gelijk heeft:Y)

    Dus als ik jou was, zou ik er gwn voor gaan:Y) ik heb me laatst ook opgegeven voor een 'talentenshowiets' bij mij op school.

    en liedjes? Deze zijn wel mooi;
    The Veronicas - In Another life
    The Veronicas - Mouth shut
    The Veronicas - Everything I'm not
    Do - Heaven
    en ik zal over andere liedjes nadenken:Y)


    Dat had ik ook!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.