• Kon'nichiwa!

    Vandaag is het Self Harm Awareness Day! Dit is de dag om stil te staan voor de mensen die zichzelf pijn doen, zodat het andere pijnen verlicht. Ik denk dat iedereen wel weet wat ik hiermee bedoel. Ik snij/verwond mezelf niet, nooit gedaan ook, maar ik leef mee met andere mensen die zo ongelukkig zijn, omdat iedereen geluk verdient!

    Wat ik dus bedacht is om een foto te maken, waarin je met een boodschap laat zien dat deze mensen nooit moeten opgeven, want iedereen verdient het om te leven.

    (Op Twitter houden ze deze actie ook, dit doen ze door op hun pols "keep fighting" te schrijven.)




    Het gaat er niet om dat het mensen "helpt", het gaat erom dat mensen stilstaan bij het feit dat het gebeurt.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2013 - 16:52 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Nah heb wel andere dingen te doen vandaag :') Sorry ik ben een te nuchter persoon om te snappen waarom mensen dat zouden doen.


    -

    Genius schreef:
    Nah heb wel andere dingen te doen vandaag :') Sorry ik ben een te nuchter persoon om te snappen waarom mensen dat zouden doen.


    Reageer je niet een beetje te bot?
    Anywaysss, your choice. (;


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik zag het om Tumblr, waar deze post langs gaat, ik heb hem zelf ook gereblogt.


    Your make-up is terrible

    dragonslayer schreef:
    (...)

    Reageer je niet een beetje te bot?
    Anywaysss, your choice. (;

    Als ik dat vond had ik niet op plaats reactie gedrukt ^^


    -

    Ik wist niet dat zo'n dag bestond. Of is het nieuw?


    Take me to wonderland

    Oreteh schreef:
    Ik wist niet dat zo'n dag bestond. Of is het nieuw?


    Het is nieuw, maar niet internationaal erkend. Het is meer via internet ontstaan.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Vandaag is 't Nationale Complimentendag :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Woodbury schreef:
    Vandaag is 't Nationale Complimentendag :Y)


    Dat ook. ;p


    | Reality is for people that lack imagination |

    urgh, zoveel speciale dagen. Iedere dag weer wat


    quidquid excusatio prandium pro

    Woodbury schreef:
    Vandaag is 't Nationale Complimentendag :Y)

    Dit dus. Ik hoorde het vanochtend op het nieuws. :Y)


    Chaos is a ladder.

    19 september is praat als een piraat dag.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Genius schreef:
    Nah heb wel andere dingen te doen vandaag :') Sorry ik ben een te nuchter persoon om te snappen waarom mensen dat zouden doen.

    Dit ja, ik heb altijd zoiets van 'stop dan gewoon', maar zo werkt het natuurlijk niet :')


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik vind het een mooie manier om het meer bespreekbaar te maken :3

    Nu we toch allemaal over speciale dagen hebben, ergens aan eht eind van het jaar is het nationae kusjesdag en een dag of 4 daarna heb je 'sla-op-iemands-kont-dag' of iets in die richting :'D


    Let it come and let it be

    Vandaag is mijn vaders verjaardag :3
    Maar nee, ik doe zoiets niet. Simpelweg omdat dit soort tekstjes mij nooit hielpen, te onpersoonlijk. Ik had persoonlijke hulp nodig, niet iets wat tegen iedereen gezegd was.
    Klinkt stom, maar dat ben ik.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik vindt het goed bedacht. Zo kunnen meerderen erbij stil staan dat dit nog steeds een ernstig probleem is. (:


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."