• Omg omg omg omg
    Minder dan een uur geleden is de eerste volledige geanimeerde clip getoond van het nieuwe seizoen van Legend of Korra. Ik heb een paar maanden geleden al een topic gemaakt met de informatie die we tot nu toe hebben Klik. Het animatie werk is nu voltooid, we komen nu in de fase waarin we na maanden van stilte doodgegooid zullen worden met spotjes, clips en informatie.

    Take a look


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    OHYES BABY.
    This is pretty dang awesome.


    No growth of the heart is ever a waste

    WHOOP! I'm so excited!


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Awsome!=D Ik had al tijden geleden een gerucht gehoord dat 4 Juli de eerste aflevering zou uitkomen....Now it's just a matter of patience.c:


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Awsome!=D Ik had al tijden geleden een gerucht gehoord dat 4 Juli de eerste aflevering zou uitkomen....Now it's just a matter of patience.c:


    Er zijn zoveel geruchten voorbij gekomen, Comic Con San Diego is in July, hoogstwaarschijnlijk krijgen we dan de trailer en een release datum. Zeker nu we weten dat de serie helemaal klaar is.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Hashirama schreef:
    OHYES BABY.
    This is pretty dang awesome.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Licet schreef:
    (...)

    Er zijn zoveel geruchten voorbij gekomen, Comic Con San Diego is in July, hoogstwaarschijnlijk krijgen we dan de trailer en een release datum. Zeker nu we weten dat de serie helemaal klaar is.


    Pffft ze moeten ons natuurlijk zo lang mogelijk aan het lijntje houden.=p
    Ik hoop dat ik deze keer weer via een live stream mee kan kijken uit Amerika zoals ik de vorige keer ook deed.(A)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Pffft ze moeten ons natuurlijk zo lang mogelijk aan het lijntje houden.=p
    Ik hoop dat ik deze keer weer via een live stream mee kan kijken uit Amerika zoals ik de vorige keer ook deed.(A)


    Yeah, ik vertrouw er wel op haha. Ik vind het zo jammer dat je hem niet direct in HD kunt kijken de animatie is zo mooi


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Yeah, ik vertrouw er wel op haha. Ik vind het zo jammer dat je hem niet direct in HD kunt kijken de animatie is zo mooi


    Tsja ik neem genoegen met wat ik kan krijgen.x)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Tsja ik neem genoegen met wat ik kan krijgen.x)


    Hahaha ja, voor de verhaallijn maakt het verder niet uit maar het is zeker jammer!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    YEEEEESSZZZ BABY BOLIN IS COMING BACK BITCHES! Het duurt echt té lang voor seizoen twee duuude.


    The odds are néver in our favor.

    Knight schreef:
    YEEEEESSZZZ BABY BOLIN IS COMING BACK BITCHES! Het duurt echt té lang voor seizoen twee duuude.


    Niemand mag klagen hier behalve ik :Y) Dit is het eerste bewegende materiaal sinds vorig facking jaar. Ik volg 34 fansites om vervolgens te leven op een theelepeltje informatie.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Niemand mag klagen hier behalve ik :Y) Dit is het eerste bewegende materiaal sinds vorig facking jaar. Ik volg 34 fansites om vervolgens te leven op een theelepeltje informatie.

    Op Tumblr vind je alles, al is het pas één seconde uitgegeven.


    The odds are néver in our favor.

    Knight schreef:
    (...)
    Op Tumblr vind je alles, al is het pas één seconde uitgegeven.


    Meeste fansites zitten ook op Tumblr, maar ik heb volg een aantal Youtubers die razend snel dingen posten.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Hahaha ja, voor de verhaallijn maakt het verder niet uit maar het is zeker jammer!


    Klopt maar ach vroeger had je ook geen HD en toen was het ook prima.x3


    You were born original, don't die as a copy.

    Aaaaaaawyeaah I can't wait!


    "I'm a loser, that means I've been lost before."