• Wat lezen jullie het liefst, lange of korte hoofdstukken en hoelang ongeveer?

    Michonne schreef:
    500-1000 woorden, maar alleen als er alinea's inzitten, anders vind ik het écht vreselijk om te lezen en doe ik het ook gewoon niet. (cat)


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    300- 1000 meer is écht te veel


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    800 - 1000 woorden, anders heb ik echt het idee dat ik net niets heb gehad. Overigens ook niet echt meer aangezien ik wel een luie lezer ben hier op Q, dus ik wil het wel in hapklare brokken :-)


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ongeveer 700 à 800 woorden vind ik goed. (:

    500 tot 800 vind ik het fijnst.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Lange hoofdstukken van 3500 tot 5000 woorden :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    Lange hoofdstukken van 3500 tot 5000 woorden :P


    xD wow !!!

    ik vindt het fijnst zo richting de 500, anders is het voor mij teveel


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Maakt niet uit, zolang er maar genoeg alinea's in zitten


    Radio, bleed me a melody?

    Hier op Q. vond ik korte hoofdstukken altijd wel fijn, om en rond de 500. Maar daarbuiten heb ik liever lange - 3000-5000. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Over het algemeen maakt het mij niets uit, tenzij er minder dan 600 woorden zijn. Als er in elk geval maar gebruik word gemaakt van alinea's, interpunctie e.d. Hm, dan heb ik toch wel een lijstje..


    †

    Rond de 500/600/700 dat is omdat ik het haat om te scrollen en ik niet meer weet waar ik ben


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,