• Kent iemand hier Zornik (Waarschijnlijk wel!:P) als je die niet kent, echt snel ff opzoeke (ik vind ze echt supergoed misschien heeft niet iedereen dezelfde mening als mij xD)

    Whi!x dat nieuwe liedje 4 Million Minutes is echt geweldig!! wel een beetje rustig voor Zornik maar tog blijf ik het Suuper vinden

    Linkje: http://www.youtube.com/watch?v=CThQ70OkUVs die ware echt zalig op de TMF awards!

    Wat vinden jullie van Zornik?
    xx<3

    Yay 4 Zornik.
    Live zijn ze goehoed. ._.


    we were young but we were blind.

    Yay 4 Zornik.
    Live zijn ze goehoed. ._.
    Ik vind ze live ook heel goed (en daar gaat het toch om, anders kan iedereen muziek maken, vind ik xD)

    Ja man die heb ik in het echt gezien op WB. Maar ik weet eigenlijk niks over ze fzoo..


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ja man die heb ik in het echt gezien op WB. Maar ik weet eigenlijk niks over ze fzoo..
    Moet ook ni, ik weet ook amper iets over hun, maar ik vind ze gwn goed! xD

    Ik hou van Zornik <3


    The soul needs autumn.

    ik ook <3


    The aliens are attacking from mars! ö

    Ik vin ze égt wel goedd! ^^
    Ik denk tog da da één vn de groepe is in mijn top 10 fsoo :P <'3 Zornik!


    007

    Ik vin ze égt wel goedd! ^^
    Ik denk tog da da één vn de groepe is in mijn top 10 fsoo :P <'3 Zornik!
    oew ik had gedacht dat er niet zoveel lof over zornik ging zijn nadat ze zo over TH hadden gesproke xD maarja ze zijn gwn goed en dat kan je niet ontkenne :P

    (...)Ja ik vind ze ook beter (eerlijk gezegt) wow nu krijg ik waarschijnlijk héél quizlet tegen mij xD Maarja, ik mag niet gaan naar hun concert :(


    oO Waarom jij niet naarh un concert mogen oO Omg als wij nu heel Q tegen ons krijgen zou ik wel kapot liggen van het lachen x)

    (...)

    oO Waarom jij niet naarh un concert mogen oO Omg als wij nu heel Q tegen ons krijgen zou ik wel kapot liggen van het lachen x)
    wha ik ook, ze kunne me eerlijk gestole worden xD ik mag niet omdat ik al naar de Tmf awards ben gegaan en 14 november ga ik naar een concert van Within Temptation en men moeder vind dat dan wat te veel spijtig genoeg :( xD

    (...) wha ik ook, ze kunne me eerlijk gestole worden xD ik mag niet omdat ik al naar de Tmf awards ben gegaan en 14 november ga ik naar een concert van Within Temptation en men moeder vind dat dan wat te veel spijtig genoeg :( xD


    Aah crap --' Anders kon ik je misschien in RL gezien hebben >,< Aber, Q is echt stryk liggen als ze boos op ons gaan zijn omdat wij Zornik beter vinden dan TH [/Sorry but it's the truth<3]

    (...)

    Aah crap --' Anders kon ik je misschien in RL gezien hebben >,< Aber, Q is echt stryk liggen als ze boos op ons gaan zijn omdat wij Zornik beter vinden dan TH [/Sorry but it's the truth<3]
    Jep, It is! xD kunne wij ook niets aan doen hea :P

    Wij gaan nog hele goede vriendjes worden Xwhatever> x-)

    Wij gaan nog hele goede vriendjes worden Xwhatever> x-)
    xD dat denk ik nu ook, same kunne wij héél quizlet aan! :P

    Jaah joenghe ^^ Wij worden Quizlet overheersers.
    *Gaat XwhateverX snel toevoege als vriend*