• Wie heeft er nog wat leuks meegemaakt in de vakantie:D?
    Tijdens een vertraging van onze vlucht die om 10 over 10 op 22 februari kwam ik Pluk tegen van The Face tijdens het wachten op het vliegveld. Wel leuk, mijn zusjes en ik gingen met hem op de foto:D
    Minder leuk was wel dat de ander vliegtuig pas om 5 uur in de middag steeg, waardoor we ipv. 3 uur in de middag in Amerika 12 uur in de nacht daar aankwamen.


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    kittje schreef:
    Ik ben in Orlando, Ocala en Miaimi geweest:)


    OMG zo awesome O.O
    Jaloers persoontje over here ^^


    Carpe Diem ~ Live Laugh Love

    Anarose schreef:
    Mijn vakantie is al weer een poosje over, ik was de helft van de vakantie ziek.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Hahah, mijn moeder houd van reizen zoo.. dit is de derde keer dat we naar Amerika zijn geweest:)


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Anarose schreef:
    Mijn vakantie is al weer een poosje over, ik was de helft van de vakantie ziek.


    •*• Lululu •*•

    Alayna schreef:
    Ik ben al 2 weken naar school gegaan. Zoveel had ik toen niet in de vakantie gedaan volgens mij.

    Mijn vakantie begon is al een week afgelopen. Ik heb verder niet heel veel gedaan, lekker rustig niks doen en veel lezen.


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!