• Hi!
    Jullie weten, dat Justin de laatste tijd erg moe en verdrietig is, en dat komt ook deels door de paparazzi. Zijn verjaardag was verpest, paparazzi heeft er bijna voor gezorgd, dat Justin een ongeluk kreeg en paparazzi heeft zijn Beliebers pijn gedaan.
    Ik heb dus een ideetje om Justin wat op te vrolijken. Film jezelf voor 30 sec. met een note voor Justin (zonder geluid) of een hartje, een foto mag ook! Ik ga alle foto's en filmpjes bij elkaar plakken en het morgen middag of avond op YouTube plaatsen.
    Je mag meerdere foto's van jezelf naar mij sturen op: NutChins@gmail.com

    Je hebt to vanavond 00.00 uur de tijd.

    Ik hoop, dat jullie hier aan mee willen doen.

    x.

    Natcha

    DIT IS NATUURLIJK BEDOELD VOOR BELIEBERS... maar goed, als je jouw mening er onder wilt plaatsen, ga gerust je gang ;)

    [ bericht aangepast op 2 maart 2013 - 18:10 ]


    Simple but effective.

    Ik hoor zoveel beliebers zeggen dat de paparazzi de beliebers pijn hebben gedaan. Hoe hebben ze jullie in godsnaam pijn gedaan?
    En hij is nou eenmaal beroemd , dan krijg je automatisch de paparazzi erbij.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2013 - 18:28 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    En trouwens, die gast kan alles kan krijgen wat hem blij kán maken.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    I pass en ik zie niet wat de paparazzi jullie heeft aangedaan . Maar veel geluk met dat filmpje .


    Shoganai i ne~

    De papparazzi maakt foto's omdat beliebers graag plaatjes van de arme jongen zien. De papparazzi maakt foto's omdat ze die voor groot geld aan bladen kunnen verkopen. En bladen/magazine's kopen die foto's omdat beliebers er helemaal wild van worden. DUS, verleen lieve Justin een gunst en ben geen belieber.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Knight schreef:
    Er zijn wel meerdere mensen die er erger aan toe zijn.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Licet schreef:
    De papparazzi maakt foto's omdat beliebers graag plaatjes van de arme jongen zien. De papparazzi maakt foto's omdat ze die voor groot geld aan bladen kunnen verkopen. En bladen/magazine's kopen die foto's omdat beliebers er helemaal wild van worden. DUS, verleen lieve Justin een gunst en ben geen belieber.
    +100 eigenlijk so true


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Licet schreef:
    De papparazzi maakt foto's omdat beliebers graag plaatjes van de arme jongen zien. De papparazzi maakt foto's omdat ze die voor groot geld aan bladen kunnen verkopen. En bladen/magazine's kopen die foto's omdat beliebers er helemaal wild van worden. DUS, verleen lieve Justin een gunst en ben geen belieber.

    Trolololo. We're going round round round round round. Yeaahhh.
    Bieberfans hebben een liefde/haat relatie met paparazzi.


    No growth of the heart is ever a waste

    Tsja dat heb je als je wereldberoemd bent, die mensen doen gewoon hun werk, alhoewel dit inderdaad wel iets te ver gaat. Maar hij had kunnen verwachten dat hij en zijn fans 'ruzie' met de papparazzi zouden krijgen.


    Just be who you are. If people really love you, they will accept that.

    Lol, ik zie dat je dit goed gepland hebt, 6 uur de tijd hiervoor. Natuurlijk staat ie dan niet eens om twaalf uur vannacht online! (ik neem aan dat ie morgen jarig is?)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    Lol, ik zie dat je dit goed gepland hebt, 6 uur de tijd hiervoor. Natuurlijk staat ie dan niet eens om twaalf uur vannacht online! (ik neem aan dat ie morgen jarig is?)

    Gister was hij jarig geweest


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    -

    [ bericht aangepast op 2 maart 2013 - 21:19 ]

    Ik vind het een super leuk en lief idee van je! Zelf ben ik geen belieber dus ik kan je niet verder helpen. Veel succes met je filmpje! :D

    Scabbia schreef:
    (...)
    Gister was hij jarig geweest


    Wel, waarom moet het dan per se om 12 uur online staan? Grote dingen zijn nooit een haastklus. Dit is net zoiets als mensen die over een week een flashmob willen starten.


    quidquid excusatio prandium pro

    Knight schreef:
    Er zijn wel meerdere mensen die er erger aan toe zijn.

    Dat. Alsof iemand dat voor mij doet als ik me kut voel. Lol.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    You're kidding, right?
    Er zijn mensen die het erger hebben, bijvoorbeeld mensen die op die dag hun laptop verloren, vet veel ruzie hadden en hun hand hadden gebrand. Zoals ik. (cat)


    26 - 02 - '16