• Ik heb het daarnet op Tumblr gevonden. Het is een geluidsfragment, een wat lange en zeker wat enge. Ik heb hem helemaal beluistert, maar ik weet niet zeker of iedereen dat wel moet doen. In de post staat wat meer uitleg, maar aangezien niet iedereen zo goed Engels kan zal ik het even uitleggen.
    Het komt uit een project waarin wetenschappers onderzoek hebben gedaan naar Schizofrenie en mensen geïnterviewd hebben met deze psychische ziekte. Uiteindelijk hebben ze dit fragment samengesteld met hoe Schizofrenie moet klinken voor mensen die het hebben. Het is aangeraden om het met oordopjes of een koptelefoon te luisteren, maar het is minder erg als je het gewoon uit je speakers laat komen. Het horen gaf me wel enkele koude rillingen eigenlijk en het is zeker niet geschikt als je je snel dingen inbeeld etc.
    Hier is de link naar de post. Ik vraag me af hoeveel van jullie het helemaal af kunnen luisteren.


    Your make-up is terrible

    Ik weet niet of ik het wel moet lusiteren. Haha.:3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik denk dat ik daar beter niet naar kan luisteren, ik krijg er nu al rillingen van haha.


    Life is hard and then we die

    Misschien moet ik dit niet aanklikken...


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ik heb hiervoor een passende gif:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ga de moeite niet eens nemen. Zoals je weet hou ik niet van enge dingen en zoals je het beschrijft is het eng (cat)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Is het raar dat ik alleen 'cheap' en 'look at you' versta?
    Anyhow, terug naar One Direction. This shit is creepy.


    Searching heavens for another earth

    Ik heb het wel geluisterd. Mijn oom heeft het, dus het is wel erfelijk en wilde ik wel eens weten hoe dat zou zijn in je hoofd. Opzich vond ik het alleen een beetje creepy worden ergens in het midden als je een soort zaag hoort ofzo, en dan dat gefluister van een vrouw. Ik kan me echt niet voorstellen hoe het is en hoe het kan..


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Taiteilijan schreef:
    Is het raar dat ik alleen 'cheap' en 'look at you' versta?
    Anyhow, terug naar One Direction. This shit is creepy.

    Lijkt me niet fijn om dat telkens in je hoofd te horen. Ik zou daar vreselijk onzeker van worden.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2013 - 12:41 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Lijkt me niet fijn om dat telkens in je hoofd te horen. Ik zou daar vreselijk onzeker van worden.


    Is zo, alleen jammer dat ik door mijn gebrekkige Engels kan ik de helft niet verstaan. Ik zou echt niet met zo'n ziekte kunnen leven.


    Searching heavens for another earth

    Ik wil het wel heel graag luisteren, maar hij doet het niet bij mij. D: ~zit op school, vandaar..


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ondanks dat ik er héél erg nieuwsgierig naar ben, ga ik het niet luisteren. Ik hecht nogal veel waarde aan mijn slaap.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik ga luisteren als ik thuis ben, ik ben niet heel snel van streek. ;p


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik heb hem geluisterd haha, ik vond het wel vreemd om naar te luisteren maar zeker niet heel eng of zo, eerder wel interessant om te horen hoe die mensen dat ongeveer moeten ervaren. Ik zou er hoofdpijn van krijgen als ik dit 24/7 in mijn hoofd had zeg pfff


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Ik vind het niet eng.... waarschijnlijk omdat ik zelf een keer iets wat hier op lijkt als ik het zo luister heb moeten horen......... daarna had ik 3 weken nachtmerries maar nu ben ik niet bang meer voor de geluiden....... Hoewel op het stuk waar die drie mensen door elkaar heen praate ik wel mijn hersen even moest uitzetten om niet aan alle enge dingen die ik ooit heb meegemaakt moest denken

    Ik ben zo iemand die dit eigenlijk wel grappig vond om te horen (sorry mensen die hier echt last van hebben) en het nu nog een keer gaat luisteren xD


    Dont say why me, say try me

    Brr, Nikki, ik durf niet.. D:

    Fuck it, ik ga toch luisteren.


    ars moriendi