• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    everything, in time

    Serieus, je hebt geen idee hoe hard je me pijn hebt gedaan. Ik dacht dat je anders was, op zijn minst een beetje begrip kon tonen. Nu kom ik vast over als de dramaqueen maar word er ook eens aan gedacht hoe andere mensen zich kunnen voelen? Het is zo makkelijk om andere naar beneden te halen, maar het kost heel wat meer om de schoonheid in ieder ander te zien. Ik dacht dat jij een van de weinige was die dat kon. Blijkbaar had ik het mis..


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Val dood bitch.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik lucht mijn hart. Zo, gelucht, terug in't kassie.


    No growth of the heart is ever a waste

    waarom stopt dat forum?


    Dont say why me, say try me

    Waarom denken mensen toch altijd hoe ze weten hoe ik mij voel, terwijl ze dat niet weten? Just shut the fuck up. Daaámn.


    † Love? I want to sleep.

    Wat en kutdag.


    You are beautiful, you are love.

    Mijn hemel, waar ben ik aan begonnen? :l


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    I am sad en ik voel me niet goed. :/ Ugh. Ik heb het gevoel alsof ik plotseling een kutmens ben, wat nu waarschijnlijk ook zo is. ><

    Waarom ben ik zo'n idioot onnadenkend kind? Ik bedoel, waarom zou ik zoiets zeggen? Ligt het aan de puberteit of ben ik het gewoon? It's screwing me up.


    help

    Ik moet niet zenuwachtig zijn. Ik heb er vertrouwen in dat ik het kan en dat ga ik gewoon op die mensen overbrengen. Ja, dat gaat me lukken.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Folklore schreef:
    Wat een kutdag.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ik dacht dat ik met mezelf had afgesproken niet meer over hem te huilen (cat)


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Het mag zijn dat ik nu volgens jullie verwend klink, maar dat zal wel. Die hele vakantie moet ik al zelf betalen, maar dan wil ik het ook leuk hebben. Is dat zo raar? Is het dan zo raar dat ik liever naar een leuke camping in Frankrijk ga, dan naar een kutcamping in België? België voelt nieteens als vakantie omdat ze er facking Nederlands spreken. -.- Dan betaal ik liever 140 euro meer, waar ik drie weken voor werk, dan dat ik zit weg te rotten met een volle portemonnee met geld op een camping in België. :\ Kut zondag.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    ASTRONAUTx schreef:
    Het mag zijn dat ik nu volgens jullie verwend klink, maar dat zal wel. Die hele vakantie moet ik al zelf betalen, maar dan wil ik het ook leuk hebben. Is dat zo raar? Is het dan zo raar dat ik liever naar een leuke camping in Frankrijk ga, dan naar een kutcamping in België? België voelt nieteens als vakantie omdat ze er facking Nederlands spreken. -.- Dan betaal ik liever 140 euro meer, waar ik drie weken voor werk, dan dat ik zit weg te rotten met een volle portemonnee met geld op een camping in België. :\ Kut zondag.
    Klinkt erg logisch, in ieder geval niet verwend, zeker niet als je er zelf voor betaalt.


    Life is hard and then we die


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Penelopy schreef:
    Serieus, je hebt geen idee hoe hard je me pijn hebt gedaan. Ik dacht dat je anders was, op zijn minst een beetje begrip kon tonen. Nu kom ik vast over als de dramaqueen maar word er ook eens aan gedacht hoe andere mensen zich kunnen voelen? Het is zo makkelijk om andere naar beneden te halen, maar het kost heel wat meer om de schoonheid in ieder ander te zien. Ik dacht dat jij een van de weinige was die dat kon. Blijkbaar had ik het mis..


    Dit verwoord precies hoe ik mij voel.
    Stupid asshole. Ik kan best kritiek hebben, maar wat jij doet, is mij gewoon neerhalen.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.