• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    everything, in time

    I WANT FOOD. NOW D:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Woodbury schreef:
    I WANT FOOD. NOW D:

    Niet zo zeuren :Y) Ik eet pas rond half 7 / 7 uur, terwijl ik normaal al om 5 uur eet. Dat is pas erg.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Whaaaaaaaat? D: Jij vindt dat we meer bij mij zijn dan bij jou, maar ik ben echt iedere week bij jullie en jij bijna nooit bij mij? Mama en papa hebben je al een maand niet meer gezien, jouw ouders hebben mij afgelopen week nog 2 keer gezien.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Jij bent zo lief.. <3


    •*• Lululu •*•

    I'm so tired


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik wil je gewoon weer als een vriend, niet whatever je nu dan van me bent.


    Dream by Day.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Niet zo zeuren :Y) Ik eet pas rond half 7 / 7 uur, terwijl ik normaal al om 5 uur eet. Dat is pas erg.

    Hormonale vreetbuien zijn pas erg (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Woodbury schreef:
    (...)
    Hormonale vreetbuien zijn pas erg (cat)

    Dat ken ik ook hoor. Ik had een week lang zin om alles op te eten T_T


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dat ken ik ook hoor. Ik had een week lang zin om alles op te eten T_T

    Wacht maar tot ik zwanger ben... dan is 't mogelijk dat ik ineens krijtjes naar binnen ga werken D:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Woodbury schreef:
    (...)
    Wacht maar tot ik zwanger ben... dan is 't mogelijk dat ik ineens krijtjes naar binnen ga werken D:

    Hahahahaha, eet smakelijk Nynk :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Tomlinbum schreef:
    Ik wil je gewoon weer als een vriend, niet whatever je nu dan van me bent.


    dit maar dan vriendin (H) I still love you

    Ik heb zin om op de bank te gaan liggen en even niks te doen. Ik heb het te druk en te veel aan mijn hoofd.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik weet dat chu - kiss is en dat tsuki - moon is... en nog maar paar andere kleine dingetjes..
    Zal ik daar een heel liedje mee kunnen ontrafelen?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    O, je laat mijn hart echt sneller slaan en dat is niet goed...


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Gasai schreef:
    Ik weet dat chu - kiss is en dat tsuki - moon is... en nog maar paar andere kleine dingetjes..
    Zal ik daar een heel liedje mee kunnen ontrafelen?

    Suuuucces ;D


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"