• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    everything, in time

    Thnxx <'3


    Vatican Cameos

    Ugh, jij kan je soms echt aanstellen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Today I saw some damn fine guy, yeaah.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Seriously, ik krijg steeds meer zin om je te slaan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Is er iemand die mijn haar wilt knippen? (cat) Ik word er echt gek van.


    Your make-up is terrible

    Ik weet dat ik voor mij zelf moet schrijven maar toch het valt mij zo op dat sommige verhalen met veel spelfouten gewoon meer dan honderd keer word gelezen en verhalen waar je moeite voor doet slecht word gelezen. Ik voel mij daardoor echt bekant nutteloos, met zoveel dingen. IS mijn verhaal zo slecht gewoon dan. ** Life.

    Tortura schreef:
    Today I saw some damn fine guy, yeaah.

    ... That guy you were talkin' about? :}


    † Love? I want to sleep.

    De idioot mijn liefdes leven is dan niet perfect maar als je zo deperate bent dat je met die eikel gaat.....


    Dont say why me, say try me

    En we gaan zo eens op de fiets en werken. Heel erg mooi dat mijn vriend weer eens hierheen komt :3 kan ik weer eens met de fiets. Anders had ik 20 minuten geleden al in de bus moeten zitten. Klote bustijden -.-


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Buh, ik ben misselijk.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Pijn aan mijn ribben (cat)


    •*• Lululu •*•

    Stomme bal.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Schijt hotmail.


    No growth of the heart is ever a waste

    Mensen moeten maar eens wat meer naar me gaan luisteren.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Handig hoor, geschiedenis huiswerk maken in andere schriften. Nu kan ik het niet meer terug vinden en moet ik het overnieuw doen (bat)


    Caution first, always.