• Beste users!
    Om de kwaliteit van de creaties hier op Quizlet te verhogen hebben wij een aantal regels toegevoegd aan de huisregels. Nu komen we bijvoorbeeld wel eens een blog tegen in een story, wat dus eigenlijk niet de bedoeling is. Als je de creatie leest zou je zeggen; 'Dat is een blog', dus hoort het ook in blog-vorm thuis. We hebben ook wel eens gezien dat een user 5 stories heeft met enkel plaatjes, maar allemaal van dezelfde artiest. Deze plaatjes passen eigenlijk prima in één story. We verbieden hiermee dus niet een bepaald soort creatie, maar we gaan wat meer letten op de manier waarop deze op Quizlet worden geplaatst.
    Hieronder de nieuwe regels die zijn toegevoegd aan de huisregels:

    Lyricsstories/gedichten/quizzen/andere creaties waarin alleen lyrics of quotes staan die je niet zelf hebt geschreven, zijn niet toegestaan. De enige uitzondering hierop is blogs. LET OP: Dit betekent niet dat je geen lyrics of quotes in verhalen mag verwerken. Dit is uiteraard gewoon toegestaan. Het is echter niet toegestaan een verhaal met enkel en alleen lyrics of quotes te maken.

    Stories die meerdere delen hebben (dus story 1, story 2, story 3, etc) zijn niet toegestaan als het geen directe vervolgen van verhalen zijn. DIY stories, plaatjes stories, etc, behoren in één enkele story geplaatst te worden, behalve als de strekking compleet anders is.

    Een story mag maximaal twee weken online staan zonder hoofdstukken te hebben. Anders moeten deze op inactief gezet worden. Dit betekent natuurlijk niet dat er minstens eens in de twee weken gepost moet worden in een story. Een story mag gewoon niet langer dan twee weken geheel leeg staan (dus 0 woorden hebben).


    Bedankt voor het lezen,
    Het moderatorteam van Quizlet.nl

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 april 2013 - 11:15 ]

    *zet meteen een story waaraan ze nog lang niet begonnen is inactief*
    Ik denk wel dat het zo overzichtelijker wordt, ook voor de users


    From these ashes, I will rise

    Oei, die laatste regel slaat op zo'n beetje al mijn stories. Maar als het op 'tijdelijk gepauzeerd' staat, moet het alsnog inactief gemaakt worden?


    You are beautiful, you are love.

    Not sure if troll or real.
    De regels klinken legit, maar omdat het 1 april is vertrouw ik vandaag niets van de crew! We'll see in a couple of days.
    :W


    everything, in time

    Ik begrijp de tweede niet zo goed. Wat wordt bedoeld met die delen?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Folklore schreef:
    Oei, die laatste regel slaat op zo'n beetje al mijn stories. Maar als het op 'tijdelijk gepauzeerd' staat, moet het alsnog inactief gemaakt worden?

    Wel als er geen enkel hoofdstuk in je story op actief staat, en je daardoor dus 0 woorden hebt. Ik neem aan dat je bedoeld dat je wel hoofdstukken hebt, maar dat die op inactief staan? Dan lijkt het me ook geen probleem om je hele story op inactief te zetten tot je weer een hoofdstuk online zet. ^^

    Anguish schreef:
    Not sure if troll or real.
    De regels klinken legit, maar omdat het 1 april is vertrouw ik vandaag niets van de crew! We'll see in a couple of days.
    :W

    Dit is ook precies wat ik dacht.

    Anguish schreef:
    Not sure if troll or real.
    De regels klinken legit, maar omdat het 1 april is vertrouw ik vandaag niets van de crew! We'll see in a couple of days.
    :W

    Ik had helemaal nog niet door dat het 1 april was. :p


    Take me to wonderland

    Aestas schreef:
    Ik begrijp de tweede niet zo goed. Wat wordt bedoeld met die delen?

    Het gaat in de tweede regel om meerdere stories. Dus bijvoorbeeld een story met plaatjes over Justin Bieber er in, ik noem maar wat, en dat die zelfde user nog één of meerdere andere stories heeft met enkel plaatjes van Justin Bieber. Dan is het dus de bedoeling dat er één story komt, met daarin allemaal hoofdstukken met plaatjes van Justin Bieber, in plaats van meerdere stories.

    Bookmark schreef:
    (...)
    Dit is ook precies wat ik dacht.


    26 - 02 - '16

    Krull schreef:
    (...)
    Wel als er geen enkel hoofdstuk in je story op actief staat, en je daardoor dus 0 woorden hebt. Ik neem aan dat je bedoeld dat je wel hoofdstukken hebt, maar dat die op inactief staan? Dan lijkt het me ook geen probleem om je hele story op inactief te zetten tot je weer een hoofdstuk online zet. ^^


    Ah bedankt, nu begrijp ik het beter. En ik heb wel hoofdstukken actief staan, het is alleen een tijdje geleden dat ik een hoofdstuk geplaatst heb. Vandaar 'tijdelijk gepauzeerd'.


    You are beautiful, you are love.

    Itami schreef:
    (...)
    Ik had helemaal nog niet door dat het 1 april was. :p


    Oh crap, ik ook niet. :')


    You are beautiful, you are love.

    Folklore schreef:
    (...)

    Ah bedankt, nu begrijp ik het beter. En ik heb wel hoofdstukken actief staan, het is alleen een tijdje geleden dat ik een hoofdstuk geplaatst heb. Vandaar 'tijdelijk gepauzeerd'.

    Dan mag je story gewoon zo blijven staan (:


    I am an idiot, I move.

    Ik wacht wel tot morgen om te kijken hoe het met deze regeltjes zit :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Senzafine schreef:
    Ik wacht wel tot morgen om te kijken hoe het met deze regeltjes zit :Y)


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Itami schreef:
    (...)
    Ik had helemaal nog niet door dat het 1 april was. :p


    Haha, nee, ik ook niet! :'D

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 11:29 ]


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel