• Ik ga samen met Caleo een One Direction fanfiction story schrijven.
    Die begint als mijn story Against Forced Love || Harry Edward Styles afgelopen is.

    Het verhaal gaat over 5 jongens (die van 1D) en 5 meisjes. Ze hebben allemaal een eigen leven, met een eigen verhaal. Ze kennen elkaar niet. Tot ze door een vreselijke gebeurtenis bij elkaar worden gebracht.

    We zoeken nog rollen voor:
    #Vriendin van Niall
    #Vriendin van Harry
    #Vriendin van Zayn

    Dit is wat je in moet vullen:
    Welke rol:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk + Foto (Liefst een beroemdheid met naam erbij):
    Extra (Niet verplicht):
    Laten weten als we beginnen Ja/Nee:

    We hebben de levens/verhalen van de personages al bedacht, we zullen dan kijken welke degene die de rol heeft krijgt. Hierbij kijken we ook een beetje naar het karakter.

    We kiezen niet de eerste die iets inzend, maar kijken wat het best bij het verhaal past.

    UPDATE: We zoeken nog rollen waarvan eentje een beetje verlegen en onzeker is, en de ander een beetje een rijk, feestbeestend type.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2013 - 0:30 ]


    "Family don’t end in blood”

    Ik heb Clementine een klein beetje aangepast bij het uiterlijk, op het laatste.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Welke rol: Één van de vriendinnen, maakt niet zoveel uit.
    Volledige naam: Luciana Dé La Rosá
    Bijnaam: Luce, Lucy, Rosa
    Leeftijd: 17, geboren op 19-2-1996
    Karakter: Lucy is een intelligente jongedame die houdt van feesten en lol maken. Ze wilt nooit in het middelpunt staan, ze is een keer afgegaan tijdens haar zangoptreden en daarom wilt ze ook niet in het openbaar zingen, alleen in haar eigen kamer of als ze écht alleen is. Haar grootste bezigheden zijn gitaarspelen en piano spelen, ze kon de gitaar bespelen sinds ze zes was en de piano sinds ze zeven was. Haar ouders vonden haar altijd een muzikaal wonder, alleen omdat niemand in haar familie kon zingen of degelijk een instrument bespelen.
    Lucy is loyaal, maar aan de andere kant kan snel jaloers als het om intelligentie of de liefde gaat. Ze heeft in haar leven maar één vriendje gehad en Lucy vindt het wel normaal. Ze besteedt niet veel tijd aan haar uiterlijk en staat maximaal een half uur voor de spiegel - wat voor haar lang is. Ze heeft wat woedeproblemen en stemmingswisselingen die zo nu en dan opdoemen, ze heeft die allebei van haar ouders. Haar ouders barsten gelukkig niet zo snel uit, alhoewel haar ouders wel strenger zijn dan alle anderen. Lucy mocht geen vriendje totdat ze achttien was, toch was ze meerdere keren verliefd geweest, maar durfde nooit iets te doen. Haar vorige relatie was geheim, haar ouders wisten er niks van. Later besefte ze dat het niet zou werken en heeft zij het zelf uitgemaakt. Lucy is streng katholiek en gaat regelmatig naar de kerk met haar ouders of alleen. Ze heeft altijd een Rosario om, alleen dan in het paars.
    Door haar intelligentie was ze overgeplaatst naar een universiteit, universiteit van Cambridge. Daarvoor moest ze haar familie achterlaten in Dublin, haar familie is honderd procent Iers. Ze heeft heel haar leven in Dublin gewoond en is daar opgegroeid. Haar hele familie woont daar nog steeds. Ze heeft nu een klein appartement in London waar ze per week vijf keer een reisje moet maken.
    Uiterlijk + Foto :



    Danielle Campbell
    Lucy heeft bruin haar en grijs/blauwe ogen, ze heeft een licht getinte huid. Haar ogen vindt ze zelf het beste van haar lichaam en is er erg trots op dat ze die van haar moeder heeft geërfd. Haar lengte is ongeveer 1.67 en de rede waarom ze meestal ook laarzen met een kleine hak draagt. Ze hoopte altijd dat ze boven de 1.70 zou worden, maar dat is dus niet gelukt. Haar outfit bestaat meestal uit een blazer, skinny jeans, een shirt en dan laarzen met een kleine hak van maximaal acht centimeter, ze wil verder niet gaan anders vindt ze dat ze de aandacht steelt. Ze heeft wel een hekel aan lange stiletto hakken.
    Extra : /
    Laten weten als we beginnen Ja/Nee: Jupsie.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2013 - 17:06 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Oké, ik ga er ook een vullen, want jouw stories zijn sws leuk!
    Misschien krijg ik hem nu niet af, maar ik probeer het. (:

    Welke rol: Een van de vriendinnen, maakt niet uit van wie.
    Volledige naam: Jennifer Chloe Jbara
    Bijnaam: Jenn wordt meestal heel simpel 'Jenn' genoemd.
    Leeftijd: Jenn is net 18 jaar geworden.
    Karakter: Jenn valt op het eerste gezicht niet zo op. Ze is een beetje een muurbloempje en kijkt liever de kat uit de boom. Jenn is one of a kind en heel anders dan de meeste meisjes tegenwoordig. Ze vindt de meeste meisjes van haar leeftijd behoorlijk kinderachtig en kan dan ook beter overweg met volwassenen. Dit komt misschien ook door het feit dat Jenn uit een 'oude' familie komt, met veel oudere broers of zussen. Jenn is een nakomertje en werd dus al heel vroeg aangeleerd zelfstandig en volwassen te zijn.
    Jenn zou willen dat ze een stuk minder verlegen was dan dat ze nu is. Ze twijfelt bij alles wat ze zegt of het niet dom of stom overkomt en zegt daardoor nooit iets. Ze denkt dat het beter is om haar mond te houden, omdat ze zo vermijdt te falen. Hierdoor is het lastig voor anderen om Jenn te doorgronden. Jenn kan het nog wel op basisgesprekjes met vreemden houden, maar zodra het dieper is deinst ze terug en bouwt een soort muur om zich heen. Ze opent zich bijna niet en is heel gesloten. Sommige mensen worden hierdoor aangetrokken, doordat zij houden van de mysterieusheid die Jenn met zich meedraagt. Maar zelf haat Jenn het. Ze haat het dat ze nooit eens iets gevats kan zeggen of op iemand af kan stappen. Ze probeert het wel, maar ze durft gewoon niet. Hierdoor komt ze vaak wat ongemakkelijk over.
    Ondanks Jenns verlegen houding, houdt ze zichzelf goed overeind. Ze weet wie haar echte vrienden zijn en is bij hen wel helemaal zichzelf. Hoe stil en onopvallend Jenn op school is, zo vrolijk en aanwezig is ze bij haar vrienden. Aan haar vrienden kan ze alles kwijt en vertelt ze altijd alles. Je moet er wel wat voor doen om Jenns vriendin of vriend te worden, maar zodra ze je in haar hart gesloten heeft, heb je een geweldige tijd met haar. Iedereen kan altijd bij Jenn terecht voor hulp of voor een luisterend oor. Jenn is namelijk de perfecte luisteraar. Ze is heel geduldig, zelfs met de grootste onzinverhalen en ze zal je nooit onderbreken. Ook is Jenn perfect in het bewaren van geheimen. Hierdoor weet Jenn veel dingen van anderen, wat niemand anders weet. Velen nemen Jenn namelijk in vertrouwen als ze iets kwijt willen of willen bekennen.
    Jenn heeft niet zoveel met de jeugd van tegenwoordig. Ze vindt tv-programma's zoals Jersey Shore beschamend en krijgt plaatsvervangende schaamte bij het aanzien van een dronken, aandachttrekkend meisje. Jenn doet niet aan twitter, facebook etc. om maar zo populair mogelijk te worden en te laten zien hoe geweldig ze het wel niet heeft. Welnee, Jenn vindt dat de grootste onzin. Ze is nog heel puur en kijkt echt naar een persoon zelf, in plaats van alles er om heen. Het kan haar niet schelen hoe rijk of populair iemand is, het gaat haar om het hart. Dit maakt Jenn nogmaals een fijn persoon om mee om te gaan. Ze heeft namelijk respect voor iedereen en zal nooit iemand kleineren of voor schut zetten.
    Uiterlijk + Foto



    Clara Alonso
    Jenn is een mooi meisje die er iets ouder uitziet dan ze is. Velen denken dat Jenn een mooie schone is van ergens in de 20 is en hebben niet door dat ze eigenlijk nog maar net 18 jaar is. Dit komt door de volwassen gelaatstrekken van Jenn en haar volgroeide lichaam. Jenn heeft hazelkleurige ogen, die naar grijs nijgen in het ligt. Haar haren zijn lichtbruin en komen tot halverwege haar rug. Jenn is heel trots op haar haar en daar mag dan ook niemand aankomen. Ze laat het al groeien sinds ze 5 is en heeft geen intentie om het ooit korter te knippen. Haar lange haren zijn haar heiligdom.
    Jenn heeft een smal postuur. Met haar 1 meter 70 en 50 kilo is Jenn een slanke den, maar daar is Jenn niet zoveel mee bezig. De stijl van Jenn is casual met een klassieke edge. Je zult Jenn nooit in glamorous, opzichtige kleding betrappen. Ze houdt het liever bescheiden met aardetinten als bruin, zwart en wit. Jenn draagt het liefste blousjes met een shortje en slippertjes eronder. Comfortabel, zonder dat het simpel wordt. Haar favoriete kledingstuk zijn hoedjes en ze vindt het geweldig om daar haar outfits mee op te leuken. Hakken draagt Jenn bijna nooit, omdat ze een hekel heeft aan hoe ze lopen. Ze is geen kei in op hakken lopen en probeert het dus ook zoveel mogelijk te vermijden. Alleen op feestjes trekt ze nog wel eens een leuk paar hakken aan, maar dan zijn die ook nooit hoger dan een cm of 8.
    Extra: Jenn schrijft. Ze houdt een dagboek bij, schrijft haar gevoelens van zich af in gedichten en is bezig met een boek.
    Laten weten als we beginnen: Ja!

    [ bericht aangepast op 10 maart 2013 - 19:06 ]


    Tell me about it, stud.

    [Oh ja, ik weet niet of Esmee dat nog ging melden en of ik dit later verwijder, maar we hebben al heel veel de zelfde types ingezonden gekregen, dus het zou leuk zijn als er een aantal wat meer onzekere mensen ingezonden worden, en wat feestbeesten die iets hebben van YOLO en dus hun schoolwerk verwaardelozen enzo (nouja, zo goed als, weet ik veel het idee) maar goed. Het leek me ff handig voor jullie. Want het is veel leuker als we allemaal verschillende karakters hebben enzo...

    Sorry Esmee, ik moest dit effekes melden, als je wilt dat ik dit weghaal, okidoki, je hoeft het maar te melden en ik ben on my way!]]


    Reality's overrated.

    Welke rol: Vriendin van één van de jongens, maakt niet zoveel uit wie.
    Volledige naam: Melanie Kiara Mancini
    Bijnaam: Mel
    Leeftijd: 19
    Karakter: Melanie is een mooi, vrolijk en sociaal meisje. Ze maakt snel vrienden en zal voor hen ook door het vuur gaan. Melanie vertrouwt snel mensen, en is een beetje naïef. Ze ziet altijd overal het beste in, en zelfs in de slechtste mensen kan ze nog een goed puntje vinden. Hierdoor heeft ze ook wel een vrienden groepje met verkeerde mensen. Jongens met een crimineel verleden en meisjes die geen feest of gevecht uit de weg gaan. Melanie is ook wel zo'n meisje. Met drugs en drank is ze niet onbekend, meestal deed ze het niet uit vrije wil maar alleen om erbij te horen. Feesten vind ze wel leuk, en het liefste gaat ze elk weekend wel een keer uit. Op school is ze nooit de beste geweest, meestal was ze te druk bezig met vrienden en feesten. Haar reputatie op school vind ze belangrijk, en ze hoort daardoor ook zeker bij het populaire groepje, waar iedereen bij wil horen. Diep van binnen weet ze dat ze niet zo is, en heeft ze ook zeker wel een zachte kant. Een zachte kant die mensen wil helpen, en het beste voor iedereen wil. Iets compleet anders als de harde kant die ze op school en op straat laat zien, maar ach, alles voor een goede reputatie. Melanie is wel een meisje wat snel jaloers word, wat van haar is, is van haar, en dat zal ook zo blijven als dat aan haar ligt.
    Uiterlijk + Foto:



    Jasmine Villegas
    Melanie is een mooi meisje met een licht getinte huidskleur. Ze heeft lange zwarte haren en donkere ogen. Melanie is 1.75, en hiermee heeft ze mooie lange benen, die perfect bij haar slanke figuur passen. Al vind ze zelf dat ze nog wel wat slanker mag worden.
    Extra (Niet verplicht): -
    Laten weten als we beginnen Ja/Nee: Ja

    [ bericht aangepast op 8 maart 2013 - 23:06 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Caleo schreef:
    [Oh ja, ik weet niet of Esmee dat nog ging melden en of ik dit later verwijder, maar we hebben al heel veel de zelfde types ingezonden gekregen, dus het zou leuk zijn als er een aantal wat meer onzekere mensen ingezonden worden, en wat feestbeesten die iets hebben van YOLO en dus hun schoolwerk verwaardelozen enzo (nouja, zo goed als, weet ik veel het idee) maar goed. Het leek me ff handig voor jullie. Want het is veel leuker als we allemaal verschillende karakters hebben enzo...

    Sorry Esmee, ik moest dit effekes melden, als je wilt dat ik dit weghaal, okidoki, je hoeft het maar te melden en ik ben on my way!]]


    Geeft niet hoor, ik wilde dit er vanavond opzetten maar dat is nu niet meet nodig ;)


    "Family don’t end in blood”

    Loubearx schreef:
    (...)

    Geeft niet hoor, ik wilde dit er vanavond opzetten maar dat is nu niet meet nodig ;)


    [Gelukkig, maar waarom niet meer? En ga je vanavond de story nog aanmaken?]


    Reality's overrated.

    Caleo schreef:
    (...)

    [Gelukkig, maar waarom niet meer? En ga je vanavond de story nog aanmaken?]


    Nou, omdat jij het al hebt gezegd ;)
    Jupp, ik ga hem aanmaken x


    "Family don’t end in blood”

    JessieHoranx schreef:
    IK WIL NIALLS VRIENDIN ZIJN OMG :O
    Oke komt ie (:
    Welke rol; Nialls girlfriend (:
    Volledige naam; Jessie Anne Tanner
    Bijnaam; Jess
    Leeftijd; 17 jaar
    Karakter; Lief, behulpzaam, gek op eten (:
    Uiterlijk; Donkerblond, lang haar, blauwe ogen, ongeveer 1.70 lang (Sorry, ik heb nu geen foto, ik zit op mijn mobiel... Anders stuur ik hem straks nog wel (: )

    Ik hoop dat ik win want ik hou van je verhalen ;D

    xxxxxxxxx


    Heyy
    Wow late reactie xd
    Maar, wil je nog ff een foto doen bij uiterlijk, en zou je misschien iets meer over je karakter in kunnen vullen? :$
    xxx


    "Family don’t end in blood”

    Ik ben benieuwd haha (:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Loubearx schreef:
    (...)

    Nou, omdat jij het al hebt gezegd ;)
    Jupp, ik ga hem aanmaken x


    [Owh, zo bedoel je. Misschien moet je het ff in de beginpost zetten? Dan lezen meer mensen het. Want ik ben nu net een trol met oninterresante informatie XD
    Enne, ja ik las het, inderdaad van dat beschrijvinggedoe XD
    Enne, ga jij je rol hier nou ook nog plaatsen?]


    Reality's overrated.

    Caleo schreef:
    (...)

    [Owh, zo bedoel je. Misschien moet je het ff in de beginpost zetten? Dan lezen meer mensen het. Want ik ben nu net een trol met oninterresante informatie XD
    Enne, ja ik las het, inderdaad van dat beschrijvinggedoe XD
    Enne, ga jij je rol hier nou ook nog plaatsen?]


    Ja inderdaad, ik zet het wel in de beginpost. Maar ik ben nu bezig met mijn rol wat uitgebreider typen zodat ik hem daarna hierop kan zetten (;


    "Family don’t end in blood”

    [@Loubearx (haha sorry, mijn computer is freaking out. Ik ga straks trouwens slapen ik heb knallende koppijn en ben doodop.


    Reality's overrated.

    [Wacht reactie verder mijn computer gaat raar doen als ik nu ga aanpassen okay!]


    Reality's overrated.

    Oke, dit is dus mijn rol, van de vriendin van Louis. Om verwarringen te voorkomen (;

    Rol: Vriendin van Louis
    Volledige naam: Esmee Juliette Carter
    Bijnaam: Meestal wordt ze gewoon Esmee genoemd.
    Leeftijd: 20
    Karakter: Esmee is jong gestopt met school, maar heeft dankzij een kennis toch nog een baan weten te krijgen bij de politie. Hier is ze nog steeds erg dankbaar voor, omdat dit altijd al haar droombaan was. Esmee is iemand die het belangrijk vindt haar sociale leven en haar carrière strikt gescheiden te houden. Ze wil dan ook niet dat haar collega's haar vrienden worden, en daarom bespreekt ze alleen belangrijke dingen die over het werk gaan met ze. Hierdoor komt ze koud en afstandelijk over. Sommige collega's zien haar dan ook als gevoelloos, kortaf, kil en arrogant. Ze denken dat ze zich te goed voor hen voelt. In haar sociale leven is Esmee heel anders. Dan is ze een vrolijk, spontaan meisje die geniet van het leven, maar ook duidelijk haar grenzen kent en zich daaraan weet de houden. Dat haar collega's haar niet zo mogen, maakt haar best onzeker. Het is namelijk niet de bedoeling om zo over te komen. Toch wil ze niet dat de mensen op haar werk haar andere kanten leren kennen.
    Uiterlijk + foto (liefst een beroemdheid):







    Emma Watson
    Esmee heeft bruin haar. Het verschilt wel eens van donker naar lichtbruin. Ze heeft bruine ogen. Ze is niet erg groot, namelijk 1,65 meter. Ze is slank gebouwd. Voor haar werk draagt ze vaak een stoer uniform, maar ze heeft over het algemeen verschillende kledingstijlen. Het is maar net waar ze zin in heeft en in wat voor bui ze is.
    Extra: Esmee speelt een klein beetje piano, doet aan volleybal en tennis en is best slim.


    "Family don’t end in blood”