• Okay, so, what's the point...
    Om de een of andere reden ben ik voor de jongens om me heen hét meisje om vrienden mee te worden. Om mee lachen, om alles mee te delen, en zelfs het meisje om mee op een hooizolder te slapen (True story). En geloof me, ik hou van mijn vrienden. Het is mijn legertje levende teddyberen. Maar ik word er gek van om te zien dat iedereen om me heen een vriendinnetje krijgt, of een oogje op iemand heeft en ja. Of hoe vriendinnen een vriendje krijgen... Ik bedoel, er is geen jongen die mij leuk vind. Ik ben allen goed genoeg om vrienden mee te zijn. En ik begin het goed zat te worden.


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Nou als je het zat wordt, moet je er iets aan doen :Y) Dit is niet de friendzone, dit is gewoon geen actie ondernemen. (krul)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sherpa schreef:



    Okay, so, what's the point...
    Om de een of andere reden ben ik voor de jongens om me heen hét meisje om vrienden mee te worden. Om mee lachen, om alles mee te delen, en zelfs het meisje om mee op een hooizolder te slapen (True story). En geloof me, ik hou van mijn vrienden. Het is mijn legertje levende teddyberen. Maar ik word er gek van om te zien dat iedereen om me heen een vriendinnetje krijgt, of een oogje op iemand heeft en ja. Of hoe vriendinnen een vriendje krijgen... Ik bedoel, er is geen jongen die mij leuk vind. Ik ben allen goed genoeg om vrienden mee te zijn. En ik begin het goed zat te worden.


    daar heb ik ook altijd last van! Overigens is het bij mij ook altijd zo dat ze dan gaan zeggen dat ik iets heb met een van mijn guyfriends terwijl dat niet waar is en iedereen denkt van wel wat er voor zorgt dat ook alle leuke jongens die ik ken dat ook denken waardoor ik 0,0 kansen heb dat ze er ook maar over na zouden denken om wat met mij te beginnen :c


    Dont say why me, say try me

    -

    [ bericht aangepast op 5 maart 2013 - 14:52 ]


    Dont say why me, say try me

    DarkSavior schreef:
    Nou als je het zat wordt, moet je er iets aan doen :Y) Dit is niet de friendzone, dit is gewoon geen actie ondernemen. (krul)


    Haha kon ik maar zeggen dat het daar aan lag. Jongens moeten gewoon niks van me hebben als 'more then friends.' En ik kan nu wel gaan zeggen 'Ik geef ze geen ongelijk' maar dan zou ik weer negatief over mezelf gaan doen, en dat mag niet, dus zeg ik het niet ^^


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    DarkSavior schreef:
    Nou als je het zat wordt, moet je er iets aan doen :Y) Dit is niet de friendzone, dit is gewoon geen actie ondernemen. (krul)


    Gewoon proberen, je weet het maar nooit (:


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Sherpa schreef:
    (...)

    Haha kon ik maar zeggen dat het daar aan lag. Jongens moeten gewoon niks van me hebben als 'more then friends.' En ik kan nu wel gaan zeggen 'Ik geef ze geen ongelijk' maar dan zou ik weer negatief over mezelf gaan doen, en dat mag niet, dus zeg ik het niet ^^

    Dus je bent al op een random jongen afgestapt en geprobeerd met hem af te spreken? Zo nee, zou ik dat eerst maar eens doen en zo ja, pech gehad, er zijn meer jongens op deze planeet :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    & Trouwens, vrienden zijn met jongens is allemaal leuk en oké enzo. Maar je kan toch wel jongens buiten het vriendengroepje zoeken?
    Alsof dat de enige jongens zijn. Als je nou echt verliefd op eentje was zou ik het begrijpen, maar is dat ook het geval? Of wil je gewoon een vriendje, omdat je vriendinnen dat ook hebben? Dan nog zou je beter buiten dat groepje kunnen zoeken, als je het jezelf niet akward ofzo wilt maken.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Tuurlijk zijn er wel jongens die je leuk vinden :) Misschien voelt het voor jou niet zo, maar er zit vast wel iemand tussen die jou leuk vind en misschien wel degene die jij ook leuk vind? Je moet gewoon eens een poging wagen, als je het niet probeert, kan er ook niets uitkomen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    DarkSavior schreef:
    Nou als je het zat wordt, moet je er iets aan doen :Y) Dit is niet de friendzone, dit is gewoon geen actie ondernemen. (krul)


    Bad decisions make good stories.

    DarkSavior schreef:
    Nou als je het zat wordt, moet je er iets aan doen :Y) Dit is niet de friendzone, dit is gewoon geen actie ondernemen. (krul)


    Take me to wonderland

    Jullie zeggen dat wel allemaal mooi, een poging wagen. Maar zo simpel is dat allemaal niet hoor, vind ik.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Als die jongens zelf zeggen dat ze alleen vrienden willen zijn dan kan je dat moeilijk veranderen.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Zolang dat je niet verliefd bent op een van hen zou ik er geen probleem van maken en gewoon heel erg blij zijn, want ik heb nauwelijks jongens vrienden en ik heb zo veel drama dat het lachwekkend is.
    het lijkt me best actie te onder nemen op de moment dat je wel degelijk een van hen zit zitten, en dat doe je dan best door gewoon aan die jongen in kwestie te tonen dat je meer bent dan een van hen, maw, dat je ook een optie bent.
    En niet te negatief denken; als je echt bijna alleen maar jongens vrienden hebt, heb je veel kans dat jongens daarom het niet zouden riskeren om er voor uit te komen, omdat het voor hen best wel pijnlijk is om afgewezen te worden door een meisje dat bij zijn vriendengroep hoort.


    effort never betrays you

    Laxus schreef:
    Als die jongens zelf zeggen dat ze alleen vrienden willen zijn dan kan je dat moeilijk veranderen.


    26 - 02 - '16

    Het is niet zo dat ik verliefd ben op een van mijn vrienden. Wel geweest, maar dat is allemaal allang opgelost. Het is gewoon dat ik het gevoel heb dat ik minder waard ben dan de mensen om me heen, omdat iedereen een vriendje of vriendin krijgt, en ik gewoon niet. Ik weet het, ik stel me enorm aan, maar ik begin me echt af te vragen 'Wat is er mis met mij?'.


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.