• Het jaarlijkse kamp voor weerwolven komen er weer aan. Alpha's leren hoe ze hun pack kunnen leiden, Beta's om hun pack te beschermen en Omega's hoe ze de kinderen kunnen opvoeden. Omega's zijn de laagste in rang maar toch één van de belangrijkste. Zij zorgen samen met de Alpha's voor de voortplanting. Beta's kunnen alleen kinderen krijgen met een andere Beta. Het kamp duurt de hele zomer en na de zomer gaan ze terug naar hun pack om hun lot verder te ondergaan. De meeste weerwolven vinden hun mate in het kamp. Liefde, jaloezie, haat en vriendschappen worden hier opgebouwd. Hoe gaat het verder na het kamp?

    Iemand interesse?


    When you spend so long trapped in darkness, you find that the darkness begins to stare back. - Sarah J Maas

    Klinkt leuk, speelt het dan tijdens het kamp af of daarna? En kunnen ook alleenstaande zwervende weerwolven erheen? (want dan zou ik heel geïnteresseerd zijn ;) )

    TeddyPoke schreef:
    Klinkt leuk, speelt het dan tijdens het kamp af of daarna? En kunnen ook alleenstaande zwervende weerwolven erheen? (want dan zou ik heel geïnteresseerd zijn ;) )


    In het begin tijdens het kamp en daarna gewoon erbuiten. Ja dit kan opdat het natuurlijk ook alpha's of beta's of omega's zijn x


    When you spend so long trapped in darkness, you find that the darkness begins to stare back. - Sarah J Maas

    Malikx schreef:
    (...)

    In het begin tijdens het kamp en daarna gewoon erbuiten. Ja dit kan opdat het natuurlijk ook alpha's of beta's of omega's zijn x


    Then please keep me posted ^-^

    Oeh leuk idee! Kun je me laten weten wanneer je begint, als je begint?


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Ik ben ook wel geïnteresseerd


    Mhm?

    Als je dit begint zou ik ook wel mee willen doen. Klinkt origineel.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik begin er aan na nieuwjaar zodat iedereen nog rustig nieuwjaar kan vieren en kan genieten! Gelukkig nieuwjaar alvast! En hopelijk tot dan in de rollentopic ik laat iedereen wel iets weten x


    When you spend so long trapped in darkness, you find that the darkness begins to stare back. - Sarah J Maas

    Leuk!


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."