• Vijf meiden zijn al jaren lang vriendinnen en hebben allemaal dezelfde hobby, mensen beliegen en bedriegen, lekker hun eigen zakken vullen met andermans geld. En waar vind je veel mensen die dom genoeg zijn om hun geld door hun vingers te laten glippen? Juist, Las Vegas. De meiden doen dat door verschillende baantjes aan te nemen en zo ongemerkt hun spelletje te spelen. Maar, wat als vijf jongens zich ermee komen bemoeien, of nog beter de politie? Hoe zullen ze reageren? Wat zouden ze doen als ze verliefd worden? Dat weet je niet, maar in Vegas is het hopen dat je geluk hebt.




    Rollen:
    Jongens (agenten):
    - Michael Oliver Gabriëls - Nyan
    - Kyle Williams - xSunshineee
    - Nathaniel Ethan Johnson - Host
    - Daniel Tyler Gilbert - Adores
    - Thomas Erik Lockwood - Seaver


    Meisjes:
    - Maya Loreen Smith - xSunshineee
    - Alicia Anabeth Rosefield - Nyan
    - Chiara Bella Love - DamnBieber
    - Alyssa Sophia Katherine O'Malley - Host
    - Savannah Anna Delilah Duncan - SunnySpring


    Regels:
    - De meiden spreken elke dag om 20 uur af bij één van hun thuis om de buit te verdelen en nieuwe plannen te maken.
    - Koppels kunnen ontstaan, overleggen kan gewoon hier of per PB of in GB.
    - Minimaal 4 à 5 regels per bericht.
    - Beperkt aantal rollen.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Doe niemand pijn, zonder toestemming van de ander.
    - Naamsverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen xSunshineee en Nyan openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.

    BEGIN
    De meiden komen samen om nieuwe plannen te bedenken en de jongens zijn gewoon aan het werk, hun dienst zit er al op of ze hebben vrij.

    (De meisjes spreken nu af bij Maya om samen te komen)

    [ bericht aangepast op 20 april 2013 - 1:01 ]


    16 - 09 - '17

    Thomas Erik Lockwood
    "Zeg, wil jij me naar binnen helpen?" Voor me stond waarschijnlijk het schattigste meisje dat ik ooit gezien had. Nee, dat was sarcastisch. Altijd waren er van die meiden, altijd. En altijd probeerde ze weer toch naar binnen te komen. Hield het dan nooit op. Ik schudde mijn hoofd en ging verder met het spelletje dat ik op mijn mobiel speelde. Ik moest eerlijk toegeven dat als ik geen agent was geweest en iets jongen ik het uit pure naïviteit waarschijnlijk wel gedaan had. "Hey man, hoe gaat het?" Vroeg Kyle die net aan was gekomen. Ik stop mijn mobiel terug in mijn zak en ga rechtop staan, in plaats van tegen mijn auto aangeleund. "Hey Kyle," zei ik vrolijk. "Met mij gaat alles prima. Alleen al dat papier werk op het bureau." zei ik hoofdschuddend. Ik was zo blij dat ik nu één avond er even niet aan hoefde te denken. Mijn portemonnee deed ik in de binnenzak van mijn blouse. Daar ging ik goed op letten, heel goed. "En hoe gaat het met jou?"

    (En wie wil er Thomas meeten?)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Savannah Anna Delilah Duncan
    Nog na giechelend spring ik op mijn vespa. Ik heb net de huisbaas van mijn broer misleid, zonder dat hij iets door had. Stomme domme mannen. Met een rotvaart rij ik met wapperende haren richting de discotheek waar we afgesproken hadden. Ik ben al iets aan de late kant en het verkeer werkt me ook nog eens tegen. Altijd fijn hier in Las Vegas. Eenmaal aangekomen parkeer ik mijn vespa ergens in een hoekje, waar hij niet zo opvalt. Zo is er minder kans dat hij gestolen word. Soms waren er rare dronken gasten. Als hij staat, loop ik met lichte tred naar de voorkant. Omdat er net een auto voorbij rijd die naar me toetert en ik daar naar kijk, zie ik niet dat er twee jongens voor me staan. Ik loop tegen één van de twee op, zodat ik mijn hoofd snel weer naar voren draai.
    'Oeps. Sorry.' Ik werp even snel mijn blik over hun heen en zie dat ze er allebei niet verkeerd uitzien. Gelijk laat ik mijn verleidelijkste glimlach zien. 'Ik zie jullie nog wel.' Voor ik helemaal weg ga, geef ik ze nog een verleidelijke knipoog. Daarna vervolg ik mijn weg naar de afgesproken plek met mijn vriendinnen. Ik zie dat er al drie van de vier staan. Ik voeg me snel bij hun. 'Helloww. Hot boys gespot achter me.'

    [Savannah wil beide wel meeten :') Opzich heeft ze dat net al gedaan...]

    [ bericht aangepast op 18 maart 2013 - 20:13 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Michael Oliver Gabriëls
    Ik had net gedoucht en deed mijn outfit aan ,wat bestaat uit een simpel shirt en een jeansbroek. Eenvoudig ,maar wel goed.
    Ik had daarnet wat gegeten ,dus voor de komende uren had ik geen honger meer en ik had niet al te veel geld mee om te verdoen.
    Ik liep naar de woonkamer en nam mijn hoodie en sleutels ,waarna ik naar de garage ga en mijn motor uithaal.Ik doe nog mijn hoodie aan en steek mijn portemonee in mijn binnenzak van mijn trui. Dat is de vuiligste plaats om ze op te bergen en daarna vertrek ik maar.
    Na even rijden ,parkeer ik mijn motor ergens en sluit die en steek dan mijn sleutels weg. In de verte zie ik de jongens al en een meisje ,die niet later veel later gewoon weer doorloopt.Ik ga naar hen toe en grijuns even"Hey."zeg ik met een grijnsje als ik bij ze aankom.

    (Wie voor Micheal of Alicia ? :3 )

    [ bericht aangepast op 18 maart 2013 - 20:20 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nathaniel Ethan Johnson
    Weer was het werk saai, niet veel boeiends meegemaakt. Hopelijk dat het feest beter zou zijn. Ik stapte uit mijn auto en klikte hem op slot, al gauw zag ik Kyle, Thomas en Michael staan. ''Hé!'' Grijnsde ik, mijn sleutels in de binnenkant van mijn jaszak stoppend. ''Ik heb de kaartjes bij me, het moet niet moeilijk zijn om binnen te komen. We mogen namelijk door de verkorte rij, omdat we vip zijn.'' Mijn ogen glijden over de menigte, vooral over de vrouwen. Een paar meiden vallen me vrijwel meteen op, ze droegen korte jurkjes en hun haren wapperden vrolijk in de wind. Hun blikken waren verveelt, alsof ze gedwongen waren hierheen te komen. Ik kon niet ontkennen dat ze knap waren, erg knap.

    [Wie voor Nate & Alyssa?
    Mij maakt het niet uit wie ze ontmoeten! (;]


    To love is to destroy.

    (Thomas wil Alyssa of Alicia wel ontmoeten^^)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Ik vind het goeddd!]


    To love is to destroy.

    [Nate wilt Alicia wel ontmoeten?]


    To love is to destroy.

    Kyle Williams

    "Hey Kyle," zegt Thomas terug. "Met mij gaat alles prima. Alleen al dat papier werk op het bureau." vervolgt hij. Ik knik zuchtend. "En hoe gaat het met jou?" vraagt hij dan. "Ook goed." op dat moment bots iemand tegen me op. Als ik opkijk zie ik een heel erg knap meisje die zich verontschuldigt. Ik schud mijn hoofd en kijk haar na, het valt de laatste tijd amper voor dat ik meisjes nakijk. 'Ik zie jullie nog wel.' zei ze. Ik knik en grijns breed. "Damn, wat een lekker ding." zeg ik grinnikend tegen Thomas. ''Hé!'' roept opeens iemand in de verte. Als ik opkijk zie ik dat het Nathaniel is. "Hey." zeg ik terug. 'Ik heb de kaartjes bij me, het moet niet moeilijk zijn om binnen te komen. We mogen namelijk door de verkorte rij, omdat we vip zijn.'' zegt hij dan. "Okay." zeg ik glimlachend.


    16 - 09 - '17

    (Dan stuur ik Alicia wel naar Nate ^^ )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Haha, is goed!]


    To love is to destroy.

    [Wie voor Savannah?]

    [ bericht aangepast op 18 maart 2013 - 20:49 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    (Ik stuur Thomas wel richting de ingang en laat hem naar haar lachen ofzo. Ik zorg dat hij wel eerst even de club ingaat als je het niet erg vindt.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Alyssa Sophia Katherine O'Malley
    "Hey girls!" roept Maya vrolijk, waarna ze Alicia en mij knuffelt. "Heey Maya!" zegt Alicia blij. "Straks komen we hier nog een knappe politie kerel tegen." Grinnikt ze dan. ''Helloww. Hot boys gespot achter me.'' Savannah verschijnt aan onze zijde en grijnst ondeugend. ''Bedoel je die vier daar? Ze staren namelijk,'' mijn ogen volgen vier jongens die er inderdaad knap uit zien. Alle vier zijn ze ook erg gespierd. ''Misschien werken ze wel bij de politie Alies.''


    To love is to destroy.

    [Jaa, is goed!]


    To love is to destroy.

    Savannah Anna Delilah Duncan
    'Bedoel je die vier daar? Ze staren namelijk.' Ik kijk over mijn schouder en volg Alyssa's ogen naar het groepje jongens, waar nog twee nieuwe jongens zijn verschenen. Ze zien er alle vier erg goed uit en ik moet denken aan de jongen op wie ik botste. 'Misschien werken ze wel bij de politie Alies.' Ik grinnik even kort.
    'Dat zou wel mooi zijn. Ik wil hun wel dronken, wie weet wat we dan nog te pakken kunnen krijgen.'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa