• Vijf meiden zijn al jaren lang vriendinnen en hebben allemaal dezelfde hobby, mensen beliegen en bedriegen, lekker hun eigen zakken vullen met andermans geld. En waar vind je veel mensen die dom genoeg zijn om hun geld door hun vingers te laten glippen? Juist, Las Vegas. De meiden doen dat door verschillende baantjes aan te nemen en zo ongemerkt hun spelletje te spelen. Maar, wat als vijf jongens zich ermee komen bemoeien, of nog beter de politie? Hoe zullen ze reageren? Wat zouden ze doen als ze verliefd worden? Dat weet je niet, maar in Vegas is het hopen dat je geluk hebt.




    Rollen:
    Jongens (agenten):
    - Michael Oliver Gabriëls - Nyan
    - Kyle Williams - xSunshineee
    - Nathaniel Ethan Johnson - Host
    - Daniel Tyler Gilbert - Adores
    - Thomas Erik Lockwood - Seaver


    Meisjes:
    - Maya Loreen Smith - xSunshineee
    - Alicia Anabeth Rosefield - Nyan
    - Chiara Bella Love - DamnBieber
    - Alyssa Sophia Katherine O'Malley - Host
    - Savannah Anna Delilah Duncan - SunnySpring


    Regels:
    - De meiden spreken elke dag om 20 uur af bij één van hun thuis om de buit te verdelen en nieuwe plannen te maken.
    - Koppels kunnen ontstaan, overleggen kan gewoon hier of per PB of in GB.
    - Minimaal 4 à 5 regels per bericht.
    - Beperkt aantal rollen.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Doe niemand pijn, zonder toestemming van de ander.
    - Naamsverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen xSunshineee en Nyan openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.

    BEGIN
    De meiden komen samen om nieuwe plannen te bedenken en de jongens zijn gewoon aan het werk, hun dienst zit er al op of ze hebben vrij.

    (De meisjes spreken nu af bij Maya om samen te komen)

    [ bericht aangepast op 20 april 2013 - 1:01 ]


    16 - 09 - '17

    Thomas Erik Lockwood
    Ik kon het niet laten om even afgeleid te zijn door de andere jongens die het ook al nu naar hun zin leken te hebben. Ik begreep het ook wel, ik vond het meisje dat Alyssa bleek te heten ook al erg leuk. "Leuk je te ontmoeten. Kan ik je iets te drinken aanbieden? Dat is toch wel het minste wat ik kan doen voor iemand die zo mooi is als jou." Nee, ik was niet aan het proberen iemand dronken te krijgen, dit keer was ik oprecht geïnteresseerd in haar. Sinds ik bij de politie was gaan werken was mijn 'liefdeleven' er een heel stuk op achteruit gegaan als ik eerlijk moest zijn. Niet dat ik spijt had van mijn keuze om bij de politie te werken, ik hield van mijn baan daar en wilde niets anders doen.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2013 - 21:03 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Maya Loreen Smith

    "Een mooi meisje zoals jij dat singel is? Dat is omgekeerde logica." grinnikt hij. Ik lach kort. "Alleen kan ik het ook prima overleven hoor, maar een leuke en knappe liefde is altijd welkom." zeg ik met een knipoog. Ik drink nog een keer van mijn drankje en bekijk die Michael. Hij is echt wel heel erg knap hoor. Opeens begint er een goed nummer te spelen dat ik wel leuk vind en waar ik goed op zou kunnen dansen. "Ik hou van dit nummer, laten we gaan dansen!" roep ik enthousiast en trek Michael mee naar de dansvloer. Ik trek hem tussen een paar mensen door tot we op een leeg plekje staan. Ik plak mijn lichaam tegen die van hem en sla één arm rond zijn nek. Ik begin tegen hem aan te dansen.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2013 - 20:59 ]


    16 - 09 - '17

    Nathaniel Ethan Johnson
    "Aangenaam, ik ben Alicia." Zegt ze terwijl ze mijn hand vastpakt. "Kom we gaan naar de lounge." Zegt ze, me opnieuw met zich meetrekkend.
    ''Ik zei het al, mooie naam,'' ik glimlach lichtjes terwijl ik met haar meeloop. Haar lichtbruine haren dansen vrolijk heen en weer, en glimmen in het licht van de vele lampen. Ze is ongelofelijk knap, zonder twijfel één van de knapste meisjes die ik ooit gezien heb. Als ik een snelle blik achter me werp zie ik Michael dansen met een meisje met bruine haren, ook zij is zeker niet verkeerd. Hij heeft duidelijk beet.

    Alyssa Sophia Katherine O'Malley
    "Leuk je te ontmoeten. Kan ik je iets te drinken aanbieden? Dat is toch wel het minste wat ik kan doen voor iemand die zo mooi is als jou." Terwijl Tom dat zegt verschijnen er lichte blosjes op mijn wangen, hopelijk ziet hij het niet door de vele lichten. De meeste jongens kunnen me vrijwel niets schelen, oké hun aandacht is leuk. Maar het zijn speeltjes, handig voor geld. That's it. Maar deze jongen.. Hij is anders.
    ''Altijd, iets drinken met zulk gezelschap als jou kan niet tegenvallen. Kom mee!'' ik glimlach en haak mijn arm in de zijne.


    To love is to destroy.

    Thomas Erik Lockwood
    Ik voelde me gevleid door wat ze zei. Het was altijd leuk om zoiets te horen, zeker als je net twee minuten in een club stond. Ze haakte haar arm in de mijne en ik nam haar mee naar de bar. Het was een heel gedoe om tussen alle mensen door te komen, dat was wel een nadeel. Ik vond het zeker wel een minpunt dat het zo druk was en dat ik straks waarschijnlijk mijn longen uit mijn lijf moest gaan schreeuwen om me verstaanbaar te kunnen maken. "Dus wonen we hier in de buurt of ben jij net als de helft van deze mensen het halve land door gereisd om hier te kunnen zijn? En wat wil je drinken?" Vroeg ik. Ik moest al iets harder praten, maar gelukkig nog niet te hard. Daar was ik wel blij mee, kon ik morgen ten minste nog gewoon praten.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Alicia Anabeth Rosefield
    ''Ik zei het al, mooie naam,'' glimlachte hij en ik ginnik weer.
    Maya en Alyssa gadden ook al iemand aan de haak geslagen zo te zien.
    Als we in de lounge aangekomen zijn kijk ik weer naar Nate en blijf zijn hand vasthouden.
    Mijn ogen boorden zich in zijn fel blauwe ogen en ik verdrink er weer in.

    Michael Oliver Gabriëls
    "Alleen kan ik het ook prima overleven hoor, maar een leuke en knappe liefde is altijd welkom." zei ze met een knipoog en ik grijns even. Ik voelde haar blik op me branden.
    Er begint een nieuw nummer te draaien die Maya lijkt te herkennen.
    "Ik hou van dit nummer, laten we gaan dansen!"zei ze enthousiast en trok me mee de dansvloer op.
    Als ze een leeg plekje vond ,plakte ze haar lichaam tegen het mijne aan en sloeg ze een arm om mijn nek.
    Ik bijt even op mijn lip en begin dan mee te dansen,niet dat het goed was,maar het wel wel leuk.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Maya Loreen Smith

    Ik kijk hoe hij op zijn lip bijt waardoor ik moet grijnzen. "Sexy hoor." fluister ik in zijn oor. Ik ga verder met dansen en draai me nu om. Tijd om eens met mijn kontje te schudden. Ik probeer zo sexy mogelijk tegen hem aan te dansen. Als ik me weer omdraai zodat ik met mijn gezicht naar hem sta sla ik mijn beide armen rond zijn nek. Het voelt anders om bij hem te zijn dan het voelde bij al die andere jongens en mannen, best raar ... Ik glimlach lief naar hem en knipoog. "Je kan best goed dansen." zeg ik grinnikend. Ik druk een kusje op zijn wang.


    16 - 09 - '17

    Nathaniel Ethan Johnson
    Ze grinnikt zachtjes, een klein kuiltje verschijnt in haar wang waardoor ze er nog knapper uitziet. Als we de lounge hebben bereikt houdt ze nog steeds mijn hand vast, ook als we plaatsnemen.
    ''Je wilde een Vodka-Cola toch?'' Mijn linker mondhoek trekt omhoog waardoor er een scheve glimlach ontstaat op mijn gezicht. Het is gewoon onmogelijk om niet in haar buurt te lachen. ''Vind je vriend het wel goed dat je hier bent?'' Vraag ik zo subtiel mogelijk, mijn wenkbrauwen een beetje gerezen. Ik weet niet zeker of ze een vriend heeft, daarom is het waarschijnlijk wel beter om het zo onopvallend mogelijk te vragen. Ik plaats mijn hand glimlachend op haar bovenbeen.

    Alyssa Sophia Katherine O'Malley

    "Dus wonen we hier in de buurt of ben jij net als de helft van deze mensen het halve land door gereisd om hier te kunnen zijn? En wat wil je drinken?" Vraagt hij terwijl hij enige moeite doet om zichzelf verstaanbaar te maken. ''Ik woon hier in de buurt, Las Vegas is the place to be,'' ik glimlach. ''En jij? En trouwens, doe me maar een Vodka Lemon.'' Ik glimlach liefjes terwijl ik tot stilstand kom tot de bar, altijd fijn als een jongen niet te gierig is om je drankje te betalen. Heb ik ook nog eens wat aan de buit die ik gemaakt had van de aangeschoten bestuurder.


    To love is to destroy.

    Alicia Anabeth Rosefield
    ''Je wilde een Vodka-Cola toch?'' vroeg hij en ik knikte ,hij deed zijn linker mondhoek wat omhoog wat een scheve glimlach opleverde ,het zag er echt zo lief uit.
    ''Vind je vriend het wel goed dat je hier bent?''vrooeg hij dan met zijn wenkbrouwen wat gerezen.
    Ik grinnik zachtjes en kijk hem dan weer aan."Ik heb geen vriend."zeg ik dan met een glimlachje"Maar ik wil er wel een."vervolg ik er dan erg stil na en kijk hem onschuldig aan.
    Als hij zijn hand op mijn bovenbeen legt voel ik een vreemde kriebeling die ik anders nooit heb.
    "Heb je eigenlijk een vriendin?"vraag ik hem dan even subtiel zoals hij eigenlijk net gedaan had.

    Michael Oliver Gabriëls
    "Sexy hoor."fluisterde ze in mijn oor ,waardoor ik even moest grijnzen.Ze ging verder met dansen en begon te schudden met haar kontje.
    Als ze zich weer omdraaid slaat ze nu haar beide armen om mijn nek.
    Ze glimlachte lief en knipoogde dan.Damn ik begon volgens mij verliefd te worden.Ik kreeg een warm gevoel vanbinnen en glimlachte naar haar.
    "Je kan best goed dansen." zei ze en drukte toen een kusje op mijn wang.Iets wat ik niet zou verwachten. Ik glimlach en buig me naar haar toe.
    "Weet e dat ik nog nooit zo'n mooi en leuk meisje als jou ben tegengekomen?."fluisterde ik in haar oor.
    Het was echt de pure waarheid die ik nu vertelde en geen stomme flirttruk.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Wie voor Chiara)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Nathaniel Ethan Johnson
    "Ik heb geen vriend.'' Zegt Alicia dan, een antwoord waar ik al op had gehoopt. Als automatisch glimlach ik naar haar. ''Maar ik wil er wel een." Vervolgt ze. Mijn hand rust nog steeds op haar bovenbeen, iets wat ik totaal niet erg vind, en zij ook niet volgens mij, anders had ze m'n hand allang weggeslagen.
    "Heb je eigenlijk een vriendin?" vraagt ze plots, lichtelijk nieuwsgierig. ''Nee, maar ik wil er wel één.'' Grijns ik, proberend duidelijk te maken dat ik interesse in haar had. ''Ik ga even ons drinken halen,'' ik haal met wat tegenzin mijn hand van haar been en laat mijn vingertoppen even over haar wang glijden voordat ik me omdraai en richting de bar loop.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2013 - 19:57 ]


    To love is to destroy.

    Alicia Anabeth Rosefield
    ''Nee, maar ik wil er wel één.'' zei hij dan met een grijnsje ,waardoor ik automatisch ook licht grijns.
    Hij had duidelijk intresse in me.
    ''Ik ga even ons drinken halen,'' melde hij en haalde dan zijn warme hand van mijn been af.Meteen krijg ik het weer koud wat ik jammer vind.
    Zijn zachte vingertoppen liet hij even even mijn wang glijden ,waardoor ik naar hem glimlach en daarna gaat hij richting bar.ik kijk even naar de achterkant wat er duidelijk ook niet verkeert uit zag.ik neem mijn gsm en sms de meiden dat ik een lekkertje beet heb.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Maya Loreen Smith

    Als hij zich naar me toe buigt was ik even bang dat hij me al op de mond zou zoenen, maar hij brengt zijn mond naar mijn oor. "Weet je dat ik nog nooit zo'n mooi en leuk meisje als jou ben tegengekomen?" fluistert hij. Awh, dat deed even iets bij me, ik voelde een kleine kriebel in mijn onderbuik, raar he? Een grijns verschijnt op mijn gezicht die niet meteen weg te krijgen is. "Awh, dat is echt zo lief." zeg ik nog steeds grijzend. "Niet bang van me worden om wat ik nu ga vragen, maar moet jij morgen werken? Zo niet kunnen we samen naar mijn huis gaan straks, kunnen we nog wat langer tijd met elkaar door brengen en elkaar nog beter leren kennen. En zal ik je is iets vertellen? Soms voel ik me bang, zo alleen in mijn appartement, dus het zou leuk zijn om me een keer veilig te voelen." Ik wist niet wat ik moest verzinnen, maar als ik hem in 'mijn macht' krijg zeg maar, dan kan ik hem pas echt bestelen en zal hij als politieman me niet verdenken van 'de bende die steelt'.


    16 - 09 - '17

    Thomas Erik Lockwood
    Ik knikte even glimlachend. "Graag een Vodka Lemon en laat ik het eens rustig aan doen, gewoon een baco." ik wilde niet meteen van alles gaan drinken, wat dat zou niet goed aflopen. Ik kon vrij goed tegen drank, maar moest toch niet te veel drinken. Ik gaf het geld nadat ik mijn portemonnee uit mijn binnenzak had gehaald n stopte hem ook weer terug. "Hier is je drankje." Ik nam een slok van mijn drinken voordat ik haar antwoord gaf. "Ik kom hier ook vandaan, woon hier niet heel vandaan. Een appartement net buiten het drukke gedeelte." Zei ik met een grijns. Ik zou niet dichterbij willen wonen. Dat leek me helemaal niks. "En waar is je vriendje deze avond en waarom koopt hij geen drankje voor je?" Vroeg ik geïnteresseerd. Het kon niet dat ze single was. Die pech heb ik altijd, al kon je al wel raden dat als een meisje mooi was, ze vaak ook al een vriendje had.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Michael Oliver Gabriëls
    "Awh, dat is echt zo lief." zei ze met een schattig grijnsje op haar gezicht.
    "Niet bang van me worden om wat ik nu ga vragen, maar moet jij morgen werken? Zo niet kunnen we samen naar mijn huis gaan straks, kunnen we nog wat langer tijd met elkaar door brengen en elkaar nog beter leren kennen. En zal ik je is iets vertellen? Soms voel ik me bang, zo alleen in mijn appartement, dus het zou leuk zijn om me een keer veilig te voelen."zei ze en ik glimlach licht. Morgen moest ik wel werken,maar mijn shift was in de middag,dus zou ik best wat langer kunnen opblijven vanavond.
    "Ik moet in de middag werken,dus ik kan wel even bij je blijven."antwoord ik dan met een glimlachje."En je hoeft je niet bang te voelen,je hebt nu eenmaal een politieman voor je staan."zeg ik dan met een knipoogje.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Maya Loreen Smith

    "Ik moet in de middag werken,dus ik kan wel even bij je blijven." antwoord hij. CHECK! En je hoeft je niet bang te voelen,je hebt nu eenmaal een politieman voor je staan." zegt hij dan met een knipoog. "Awh ok en dat is waar, nooit verwacht dat zo een politiemannetje als jij zo lief zou zijn en iemand zoals mij leuk zou vinden. De meeste politiemannen zijn meestal ook ouder, hebben een buikje en een snor dat lijkt op een borstel." grap ik en grinnik zachtjes. "Nog iets drinken?" vraag ik. Zonder op antwoordt te wachten trek ik hem al mee naar de bar waar ik om een martini vraag. Ik hoop dat hij weer trakteert want ik ga echt niet betalen hoor!


    16 - 09 - '17