• Vijf meiden zijn al jaren lang vriendinnen en hebben allemaal dezelfde hobby, mensen beliegen en bedriegen, lekker hun eigen zakken vullen met andermans geld. En waar vind je veel mensen die dom genoeg zijn om hun geld door hun vingers te laten glippen? Juist, Las Vegas. De meiden doen dat door verschillende baantjes aan te nemen en zo ongemerkt hun spelletje te spelen. Maar, wat als vijf jongens zich ermee komen bemoeien, of nog beter de politie? Hoe zullen ze reageren? Wat zouden ze doen als ze verliefd worden? Dat weet je niet, maar in Vegas is het hopen dat je geluk hebt.




    Rollen:
    Jongens (agenten):
    - Michael Oliver Gabriëls - Nyan
    - Kyle Williams - xSunshineee
    - Nathaniel Ethan Johnson - Host
    - Daniel Tyler Gilbert - Adores
    - Thomas Erik Lockwood - Seaver


    Meisjes:
    - Maya Loreen Smith - xSunshineee
    - Alicia Anabeth Rosefield - Nyan
    - Chiara Bella Love - DamnBieber
    - Alyssa Sophia Katherine O'Malley - Host
    - Savannah Anna Delilah Duncan - SunnySpring


    Regels:
    - De meiden spreken elke dag om 20 uur af bij één van hun thuis om de buit te verdelen en nieuwe plannen te maken.
    - Koppels kunnen ontstaan, overleggen kan gewoon hier of per PB of in GB.
    - Minimaal 4 à 5 regels per bericht.
    - Beperkt aantal rollen.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Doe niemand pijn, zonder toestemming van de ander.
    - Naamsverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen xSunshineee en Nyan openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.

    BEGIN
    De meiden komen samen om nieuwe plannen te bedenken en de jongens zijn gewoon aan het werk, hun dienst zit er al op of ze hebben vrij.

    (De meisjes spreken nu af bij Maya om samen te komen)

    [ bericht aangepast op 20 april 2013 - 1:01 ]


    16 - 09 - '17

    [Kyle voor Savannah? Iemand voor Maya?]


    16 - 09 - '17

    Alicia Anabeth Rosefield
    Savannah was er nu ook.'Helloww. Hot boys gespot achter me.' zei ze en ik keek achter me. Oh god ,dat zijn de hotties van de avond volgens mij.
    ''Bedoel je die vier daar? Ze staren namelijk,'' zei ze en inderdaad ,ze staarden naar ons,maar ja welke jongen hield er nu niet van naar meisjes in korte kleedjes te staren.
    'Misschien werken ze wel bij de politie Alies.' zei Alyssa dan en ik grinnik zachtjes. "Dat zou wel de kers op de taart zijn niet."zei ik en likte even over mijn lip terwijl ik naar de jongens staar. Waar bleef Chiara eigenlijk?
    Ah ik vond het niet erg dat ze niet kwam,maar dan miste ze wel alle pret.
    'Dat zou wel mooi zijn. Ik wil hun wel dronken, wie weet wat we dan nog te pakken kunnen krijgen.' zei Savannah en ik grinnik weer. "Ik wil hun wel in mijn bed."zei ik met een grijnsje.

    (Maya voor Michael? :3 )

    [ bericht aangepast op 18 maart 2013 - 21:47 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Thomas Erik Lockwood
    Ik volgde het meisje dat tegen ons aan was gelopen even met mijn ogen. Ze was knap, dat moest ik toegeven, maar meeste meiden hier waren knap. Ik knikte even. De korte rij was altijd leuker, ik hield niet zo van lange rijen, niemand volgens mij. "Dan gaan we maar he?" Zei ik en begon te lopen. Ik liep even tussen een aantal mensen door, die naar mijn mening nogal in de weg liepen. Voordat ik in de menigte die zich voor de club verzameld had verdween keek ik nog even achterom. Ik glimlachte naar de meiden die er stonden. Vooral naar het meisje met de lange zwarte haren, maar ik dacht niet dat ze het onderscheid zouden kunnen maken. Daarna ging ik achter de korte rij mensen staan. "Kom op, waar wachten we op?" Riep ik naar de andere jongens


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Is goed, die hottie, haha]


    16 - 09 - '17

    Alyssa Sophia Katherine O'Malley
    ''Waar is Chiara? Ik ga in ieder geval al in de rij staan, het is verschrikkelijk koud.'' Geërgerd kijk ik om me heen, zoekend naar een glimp van Chiara. Wat te laat aankomen op een afgesproken punt was classy, maar bijna een uur te laat komen gaat te ver. Eén van de jongens - waarschijnlijk de knapste jongens van de avond - liep richting de rij, voor vips. Iets wat gelijk mijn mondhoeken omhoog drukt, dan zullen we ze zeker nog te zien krijgen. Hij draait zich om en glimlacht een scheve glimlach, iets waardoor mijn hart een sprongetje maakt. Beschaamd wend ik meteen mijn blik af en richt me tot de meiden. ''Blijven we hier staan?''


    To love is to destroy.

    Maya Loreen Smith

    Ik begroet de meisjes die nog aankomen. Het gaat opeens over een groepje jongens die naar ons staat te kijken ze zijn allemaal zo fucking lekker. 'Misschien werken ze wel bij de politie Alies.' zei Alyssa waardoor ik even moest lachen. "Dat zou wel de kers op de taart zijn niet." zegt Alicia en ik knik dat ze gelijk heeft. 'Dat zou wel mooi zijn. Ik wil hun wel dronken, wie weet wat we dan nog te pakken kunnen krijgen.' zegt Savannah. "Oeh." zeg ik grinnikend. "Ik wil hun wel in mijn bed." zegt Alicia dan. "Woow Alicia, jij zou er wel voor gaan he?" zeg ik lachend. "Ze ziet het helemaal zitten!" zeg ik grijnzend. "Ik heb zo al één van hun op het oog, die ga ik zeker aanspreken als niemand van jullie hem inpikt." zeg ik terwijl ik naar de jongens kijk die al naar binnen gaan. ''Waar is Chiara? Ik ga in ieder geval al in de rij staan, het is verschrikkelijk koud.'' vraagt Alyssa. "Ik vraag me ook af waar ze blijft, ik sms haar wel even." Ik haal mijn mobiel uit mijn bh en open een bericht naar Chiara. 'Hey Chiara, waar ben? We wachten op je bij de discotheek? We gaan alvast naar binnen omdat t koud is, laat maar weten als je er bent! xx Maya'. Ik verzend de sms en kijk naar Alyssa die vraagt of we hier blijven staan. "Nee, laten we maar naar binnen gaan voor we bevriezen." zeg ik rillend van de kou.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2013 - 22:06 ]


    16 - 09 - '17

    [haha, isgoed. (:]


    To love is to destroy.

    [Stukje aangepast]


    16 - 09 - '17

    [Nigel van de jongens is er ook nog niet]


    16 - 09 - '17

    Alicia Anabeth Rosefield
    "Woow Alicia, jij zou er wel voor gaan he?" Zei Maya dan lachend enn ik lach ook even.. "Ze ziet het helemaal zitten!" zei ze dan grijnzend en ik grijnsde nu ook."Ofcours."zeg ik dan lachend.
    "Ik heb zo al één van hun op het oog, die ga ik zeker aanspreken als niemand van jullie hem inpikt."zei ze en ik keek haar geamuseerd aan."Oeh nu al eentje ingepikt?"zeg ik uitdagend.
    Dan begon iedereen over Chiara,nou ik had geen zin om hier te blijven wachten op dat kind.
    ''Blijven we hier staan?''vroeg Alyssa en ik schudde al wild mijn hoofd ,waardoor mijn haren vrolijk mee zwaaien."Ik allesinds niet,het is veel te koud."zeg ik en trek een pruillipje.
    "Nee, laten we maar naar binnen gaan voor we bevriezen." Zei Maya dan ook en ik knikte instemmend.

    Michael Oliver Gabriëls
    Thomas liep alvast al naar de rijen ,maar ik bleef nog even kijken naar de meiden ,ze zien er wel goed uit.
    Daarna liep ik naar Thomas toe en ging ook in de rij staan. Het was verdomd koud buiten.
    Ik ga even met een hand door mijn haar en kijk dan weer naar de meiden en bijt dan weer op mijn lip. Oh god ik moet echt stoppen met staren naar hun,maar ergens zegt iets dat ik niet mag.


    (lol sorry voor mijn korte stukjes)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Thomas Erik Lockwood
    Ik keek even naar Michael die naast me was komen staan. Ik kuchte even zacht en keek naar de rij, hij werd korter en korter. Ik keek vanuit mijn ooghoeken naar de meiden. Ik vroeg me af wat ze hier deden. Het waren die de standaard meiden, die wanhopig opzoek naar een jongen waren, nee, deze meiden waren ook echt mooi. En dat terwijl ik nog geen slok alcohol op had. het probleem was dat ik meiden niet zo snel mooi vond, integendeel zelf. "Michael. Wat vind jij van het meisje met de zwarte haren?" Vroeg ik met een kleine glimlach en zette een charmante glimlach op. Hij wist vast wel welke ik bedoelde, hij staarde immers zelf ook naar ze. We mochten bijna de club in en daar was ik best we blij mee want het was echt gewoon koud buiten. Ik wist niet wat ik anders moet zeggen, het was gewoon koud. Ik was blij dat ik nog een vest bij me had voor de terugweg als ik vanavond naar huis reed. Al werd het waarschijnlijk een taxi nemen en morgen mijn auto ophalen hier, tenzij ik niet teveel dronk.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Chiara Bella Love/kort ik moet na schooll0

    Gehaast sluit ik de deur van mijn huin. Ik ben al 1 uur te laat en dat waarderen ze gewoon echt niet. Gellukig dat ik net een sms'je heb gekregen en mijn geluid gelukig hard stond. Ik zet mijn scooter van het slot en race naar de club. Ik knipoog nog naar een jongen die fluit en zet dan mijn scooter op slot. Glimlachend laat ik me kaartje aan de bodyguard zien die me daarna metteen doorlaat


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Kyle Williams

    Ik sloot samen met de andere jongens aan in de korte rij voor de mensen met VIP kaarten. Ik hoor Thomas aan Michael iets zeggen of vragen over een meisje met zwart haar. Ik kijk even achterom naar de groep meiden waarvan één van hun tegen me botste. Ik zoek naar het meisje dat Thomas bedoelt. Ze is erg knap, maar de rest van de groep is ook erg knap, vooral die ene die net tegen me botste springt er wel uit voor mij. Misschien moet ik binnen mijn kans maar eens wagen bij haar, alleen praten is al genoeg, right? Misschien ook even met haar dansen of ik bied haar een drankje aan. Misschien stelt ze me aan de rest ook even voor, zou wel leuk zijn, zo knappe meiden.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2013 - 10:54 ]


    16 - 09 - '17

    Michael Oliver Gabriëls
    "Michael. Wat vind jij van het meisje met de zwarte haren?" vroeg Thomas en ik keek hem even aan en daarna weer naar de meiden. Het meisje met zwarte haren zag er echt niet verkeerd uit ,ze waren allmeaal erg mooi. "Ja niet mis ,wat vind jij van het meisje met bruine ogen en bruin haar."vroeg ik hem dan en zag dat Kyle er ondertussen ook bij was komen staan.
    Ik bijt even op mijn lip en kijk dan weer naar de jongens."Dit kan nog leuk worden."zeg ik met een grijnsje.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    xSunshineee schreef:
    [Kyle voor Savannah? Iemand voor Maya?]


    Okay!

    Savannah Anna Delilah Duncan
    'Blijven we hier staan?' vroeg Alyssa.
    'Ik allesinds niet, het is veel te koud,' antwoordde Alicia.
    'Nee, laten we maar naar binnen gaan voor we bevriezen,' kwam Maya ook. Ik was het helemaal met hun eens. Met dit korte jurkje was het wel erg koud buiten. Daarom pakte ik Alyssa's, Maya's en Alicia's handen en trok ze mee naar de VIP rij.
    'Chiara komt wel.' Tot mijn verbazing zag ik dat daar ook het groepje jongens stond die al de hele tijd naar ons aan het staren was. Omdat ik het echt niet kon laten, enerzijds omdat ze er om vroegen en anderzijds om dat ze echt fucking knap waren, besloot ik ze aan te spreken.
    'Hi. Nog een keer sorry dat ik net op je botste.' Ik richtte me nu op de jongen met de blauwe ogen en korte wilde bruine haren. 'Hebben jullie ook zin in feesten?' Ik lachte lief naar ze, om en om aankijkend.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa