• Hi, ik ben alweer bezig met deel 3 van m'n quiz.. Maar ik heb nog een paar rollen nodig.. Dus ik zoek nog mensen die rollen willen..

    De rollen zijn;
    Verdwaaldmeisje in het bos..
    Nichtje van Kampleidster
    Kampleidster 2. (Jong iemand. dus ong 20)
    tweelingzusjes van de Jonas Brothers.(TOMxISZxMINE & CuteAsHell)
    Zusje van Gustav (IceCreamx3)
    Zusje Georg.
    BF Tom&Bill (LOLLYxCHEW)
    Meisje die jaloers is op Xavière
    ^^ De rollen met Tokiohotel komen er wat later invoor, eerst gaat het over het kamp en de JB

    Ik weet niet of ik het nog in de proloog doe, anders doe ik later wel wat anders, dat verzin ik nog wel..

    wat ik wil weten: Naam,Leeftijd,Foto,Text, Hekel aan. En welke rol je wilt


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    BF Tom&Bill

    Naam; Silke
    Leeftijd; 17
    Foto; http://www.imageandstylenews.com/wp-content/uploads/2008/04/emo-girl-hair.jpg
    Text; Haaaix poeperds van me. Ik ben dus Silke en ik ben ongeveer 17 jaartjes geleden op deze aardbol gezet. Wat je moet weten van mij is: Mijn grootste passie is dansen!!! Al sinds ik een kleutertje was danste ik overal en altijd. Sinds mijn 7 jaar dans ik dan ook in een dansclub. . Mijn verslavingen zijn dus: DANSEN, music, Tokio Hotel, Lolly's, shoppen, nieuwe dans move's leren. Voor de rest ben ik lief, spontaan, snel jaloers, betrouwbaar en koppig. Maar nu moet ik snel door want ik ga samen met men BF gaan shoppen. BYE poeperds!!



    Bye!!!

    Hekel aan; School, chocolade, spinnen, insecten!!!


    It's all about party fun love and radio

    Naam: Ash
    Leeftijd: 13
    Foto: http://media.monstersandcritics.com/galleries/1077732/CSH-03945940085.jpg
    Text:
    Hoi wezens,
    Mijn naam is dus Ash en ik huppel al 13 jaartjes rond op dese wereld (A) En jmmr genoeg bn ik daarbij duss nog steeds leerplichtig =.=
    Weetje waar ik egt een hekel aan hb?
    Dat mijn broers met alles worden voorgetrokken omdat ze beroemd zijn enseu ,Ik hou van ze hoar ,Daar niet van.. Maar tog,,
    Naja genoeg gezeik ,,OVer mij duss XD
    ik Lieft HEllo kitty en hb respect voor mensen met een eigen stijl, Haat hb ik aan Huppels en Players,,
    Maaruhh ,,SuperAsh meot hm smeren XD
    Baaii poeperds <33
    Hekel aan: Insecten,Huppels,Players


    Crack a bottle

    Hoe oud moet die zijn eigenlijk XD??


    Crack a bottle

    Ik wil zusje van Gustav!!!!! :D

    Info komt ;)

    oke? =P


    Winter is coming.

    Hoe oud moet die zijn eigenlijk XD??


    het liefste rond de 11/14


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    (...)

    het liefste rond de 11/14


    Is 16 of 15 ook goed?? (A)

    Ik wil zusje van gustav zijn..(A)


    Winter is coming.

    (...)

    Is 16 of 15 ook goed?? (A)

    Ik wil zusje van gustav zijn..(A)


    Ja voor het zusje van Gustav, mag rond de 14/17

    En het zusje van de Jonas Brothers 11/14


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    Naam; Tamar
    Leeftijd; 16
    Foto; http://www.quizlet.nl/foto.php?id=84782
    Text;
    Hallootjes^^
    Ik ben dus Tamar.! Een heel normaal gefreakt kind.. En soms een beetje hyperactief. Maar zo erg is dat niet toch? Ik denk dat er wel mee te leven valt.. Er zijn mensen die zeggen dat ik een groot ego heb. Maar dat.. Zal ik nooit ontkennen! Wat kan ik er nou aandoen dat het gewoon zo is. Verder ben ik heel eerlijk en ik zou nooit liegen!
    Ik denk dat dit t wel zo ongeveer was.. Als je nog iets wilt weten.. Vraag het maar gewoon! Ik bijt niet..! Uhm nouja,, Soms wel. x]
    Nou.. DOEI xx

    Hekel aan; Broccoli, Muggen, Huppels, Wind und Leugenaars


    voor het zusje van gustav he =P


    Winter is coming.

    Kleine zusje van de Jonas Brothers

    Naam: Melinda
    leeftijd : 13 bijna 14
    foto; http://i234.photobucket.com/albums/ee208/decnote/Emo/Emo-graphics-hi5-62.jpg
    Tekst; Heeii Bjoetie's, Mijn mooie naam is dus Melinda. 13 jaar geleden, heb ik het licht gezien! en zit nog altijd op deze planeet x'D Mijn leven is dus een druk leven, niet dat ik er me iets vn aantrek. Ik heb 3 beroemde broertjes. Nick, Joe en Kevin. Schatjes vn jongens! Soms zou ik ze wel eens de nek kunnen omwringen! maar ze zijn er altijd voor me ^^ Mijn hobby's zijn. Mn broer's irriteren, wanneer ze niet goed geluimt zijn x'D Lezen, Computeren en Shoppen!! Ik ben lief.Grappig.Snel jaloers x'D Koppig.
    Hekel Aan; Insecten, Mensen die me verafschuwen!, Mensen met een dikke nek

    IIk ga maar eens! Baai Baaii Love You (l)


    Carebear &' Bambi; TRUE friendschip NEVER dies <3

    Laat je de rollen weten???
    xx


    It's all about party fun love and radio

    Laat je de rollen weten???
    xx


    jaa.. laat je het weten? (A)


    Winter is coming.

    (...)

    jaa.. laat je het weten? (A)


    Jullie alle 4 hebben de rollen die jullie willen(A).. Maar nu komt mijn vraag! Zouden jullie me deel 3 willen helpen?


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    (...)

    Jullie alle 4 hebben de rollen die jullie willen(A).. Maar nu komt mijn vraag! Zouden jullie me deel 3 willen helpen?


    Ik wil altijd wel helpen! (A)

    Hoe moet ik helpen?


    Ow trouwens.. Bij mijn info ding bij hekel aan moet er ook nog huppels staan maar dat ben ik vergeten mag ik aanpassen?(A)


    Winter is coming.

    Ik heb het er gewoon bij gezet xD


    Winter is coming.

    oow ik weet nog wel een manier om je te helpen =)
    bijvoorbeeld als er niemand anders een rol wilt dan wil ik die andere ook nog wel verzinnen (A)


    Winter is coming.