• Ja, zelf heb ik een nogal lege abo-lijst en ik wil graag wat meer story's volgen!
    Zou je misschien ook een kijkje willen nemen bij mijn story ? <3

    Believe || Justin Drew Bieber



    Thankyouuuu! xo

    [ bericht aangepast op 9 maart 2013 - 15:43 ]


    A friend is someone who reaches for your hand but touches your heart. &#9829;


    This is not a dream


    ~
    Cut not the wings of your dreams,
    for they are the heartbeat and the freedom of your soul.





    "Ik kan niet voor altijd hier op aarde blijven"
    "Ik zal je volgen, altijd en overal."




    Met deze story neem ik deel aan 'story of the year'
    Het is dus een fantasy verhaal met onbekende personen :)


    I'll be ok... just not todday [16+]

    Sophie is net 17 als haar hart gebroken wordt.
    Om het te verwerken kust ze voor het eerst een jongen waarvoor ze geen gevoelens heeft.
    En dan nog één, en nog één...
    Maar is dat wel wat haar gelukkig maakt?



    Een ontroerend verhaal over een jong meisje dat haar weg zoekt in een wereld waar iedereen vanalles van je verwacht.
    Bekijk het zeker eens!
    Dankje :3


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    http://www.quizlet.nl/stories/116535/im-falling-down-try-to-stop-mezayn-jawaadd-malik/


    My life was just like every famous singer,
    until i met this girl.......
    Gosh, she changed my life,
    But not only my life, it changed our situation....
    Our Band.


    Maybe my look changed, but my heart didn't

    Titel hoofdstuk: Onze Zomervakantie
    Leeftijd: Gewoon alle leeftijden, alleen bevat het soms 16+ stukjes.
    Genres: Drama, Romantiek, Onbekende Personen.
    Korte omschrijving: Elisa gaat met haar vriendengroep jaarlijks op vakantie, dit jaar gaan ze naar Spanje. Alleen verloopt de vakantie niet geheel zoals gepland...
    Aantal hoofdstukken: 35.
    Link: http://www.quizlet.nl/stories/110658/onze-zomervakantie/

    ik hoop dat het je bevalt


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Dit is een verhalenbundel, dus met verschillende soort verhalen.


    http://www.quizlet.nl/stories/116593/darkness-surround-us/



    Harry Potter
    Fantasy
    Historisch
    Real life
    +12


    - Geschreven bij Candira
    - Start vanaf vandaag; 29/05/13
    - Eindigt; ooit
    - Ik waarschuw niet
    - Ik ga niet vragen of je wilt kudo'en, als je het verhaal goed vindt, graag, maar je bent nergens toe verplicht
    - Reacties zijn zeer welkom; kritiek, verbeterpunten of dingen die je leuk vindt ;) haat reacties zijn niet gewaardeerd!!


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    KLIK

    Van harte welkom bij dit splinternieuwe televisieprogramma 'Big Brother in the MIX' !
    In dit programma worden er twintig mensen samen gebracht in een moderne, grote villa. Zij worden afgesloten van de buitenwereld en zullen gedurende het ganse programma letterlijk en figuurlijk met elkaar opgescheept zitten. De helft van onze bewoners zijn beroemde mensen die het gemaakt hebben in de wereld van de celebraties, de andere tien bewoners zijn onbekende mensen. Alle twintig, tien mannen en tien vrouwen, ieder vrijgezel, komen ze van over heel de wereld, speciaal voor ons programma. Maak u klaar want hier komen de twintig mensen, waar u elke dag naar kunt kijken, om acht uur dertig, na het nieuws.




    Het gaat niet per sé over de bekende mensen in het verhaal,
    als ik er een echte lovestory van zou maken, doe ik dat wel in een ander verhaal (:


    Stand up for what you like, even if you have to stand alone.





    Alice was achttien toen ze te horen kreeg dat ze een ernstige ziekte had. Elke dag gingen er wel vriendinnen bij haar op bezoek in het ziekenhuis, maar ze verveelde zich er dood.

    Maar wat als ze een jongen ontmoette?
    Wat als die jongen de kans kreeg besmet te raken?


    > Dying
    > Liam Payne
    > © Scorpia


    Some people are art and do art at the same time

    ''Throw it away. Forget how they said..
    It could've been a happy ending.''



    ''What's that thing you admire about him?''
    ''The way he just walks straight through hell with a smile on his face.''



    I don't love you, but I always will.
    I can still taste the poison of every thought, every breath I wasted here.


    Poison & Wine ~ Ziall

    [ bericht aangepast op 30 juni 2013 - 18:54 ]


    “Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter, and those who matter don't mind.”

    Born In Heaven • Niam

    -Proloog-


    Het was een koude winterdag en een jongen genaamd Niall Horan dwaalde nog door de besneeuwde straten van Mullingar. Hij stopte even voor de enige brug die naar zijn huis leidde. Als bevroren stond hij daar stil voor zich uit te staren. Een andere jongen kwam naast hem staan en sloeg een arm om hem heen. Niall keek even op om in de ogen van de jongen te kijken. Bijna gelijk sloeg hij de arm weg en mepte de jongen in het gezicht. 'Ik wil je nooit meer zien, het is over, voor altijd,' zei Niall tegen hem. Bijtend op zijn lip liep hij de brug op. Het begon al te sneeuwen maar Niall liep straal voorbij zijn huis. Hij liep richting het wit besneeuwde park. Hij stopte even bij een bankje en nam plaats. Niall wreef en blies zijn handen wat warmer. Zijn hele leven stond gedoemd te mislukken. Hij is jaren gepest en getreiterd geweest dat hij er genoeg van heeft gekregen. Hij wilde vandaag zijn leven beëindigen. Dit was de beste oplossing om van alle problemen af te komen. Hij bleef nog even rustig zitten en keek naar de klok die in de verte oplichtte. Het was op dit moment al elf uur in de avond. Hij was weggeslopen bij zijn ouders. Hij klom in de dichtstbijzijnde boom en belandde toen hier. Snel had hij ook nog de huissleutel mee gegrist, want hij had geen zin om weer terug in de boom te klimmen. Niemand had van hem gehouden of om hem gegeven, had hij beweerd. Hij was een makkelijk aas voor de pesters omdat hij overgevoelig was. Hij huilde snel en kon niet veel hebben. Hij haalde uit zijn groene Jack Wills vest een klein mesje dat hij altijd bij zich droeg. Hij zette het in zijn arm en begon wat grove krassen te zetten. Over een uurtje was het tijd. Niall vond het een goed idee om het om twaalf uur 's nachts te doen omdat toen iedereen al sliep in huize Horan. Hij borg het mesje weer op in zijn vest en liep richting huis. Hij stak de sleutel in het slot en duwde de deur open. Hij liep naar binnen en sloot de deur weer achter zich. Hij ging zijn kamer binnen, die zich op de eerste verdieping bevond. Hij griste het potje met pillen uit zijn nachtkastje vandaan en draaide de deksel open. Hij schudde de inhoud leeg op zij hand en legde het potje met de deksel weer weg. Hij slikte de pillen één voor één in. Hij haalde zijn afscheidsbrief tevoorschijn uit het laatje van zijn rode bureau en legde die op zijn bed. Hij liep weer naar buiten en liep verder over de straten, die gelukkig sneeuwvrij waren. Hij keek naar het hoge flatgebouw dat zich nu voor hem bevond. Hij liep naar binnen en nam de lift naar de hoogste verdieping. Hij stapte uit en zag een trap die hem naar het dak zou leiden. Hij liep er heen en ging naar boven, de deur door. Hij plaatste zichzelf op de rand en keek voorzichtig naar beneden. Het was rustig met zo her en der een enkele auto. Hij liet even een hoorbare zucht horen. De pillen zouden zo wel gaan werken, dacht hij. En dat gebeurde. Hij werd steeds slapper en viel langzaam naar voren. Na een tijdje was hij zo ver naar voren gevallen dat hij naar beneden viel. Eindelijk kon hij vrij zijn. Vrij van alle problemen, zorgen en pijn. Vrij van de wereld. Hij wist niet waar hij zou belanden, maar dat zou hij zelf wel merken. Hij voelde zich nu vanbinnen gelukkig, hij had het gedaan, het was voltooid. Dit deel van zijn leven was voorbij, alles was voorbij. Het roekeloze lichaam van Niall lag op het witte sneeuw, die nu rood kleurde. Niemand merkte het op één persoon na. Hij belde de ambulance, die meteen met een gillende sirene aan kwam scheuren. Ze dachten nog hoop te hebben en de jongen weer tot leven te wekken. Maar ze waren te laat. Een glimlachende Niall stond in de lucht naar het gebeuren onder zich te kijken. Ze waren te laat. Hij was eindelijk vrij en hoefde zich nergens meer zorgen om te maken. Hij bleef kijken tot dat de ambulance weg reed met het al overleden lichaam van zichzelf. Hij staarde nog even rond zich om de laatste glimpen van Mullingar te zien. Met een gevoel van gelukzaligheid en een lach zwierf de geest van Niall verder en verder naar boven. Op naar een nieuw bestaan on misschien wel een andere wereld. Hij zou nu alles beter maken en zorgen dat de slechte dingen niet zouden gebeuren. Ooit zou hij nog wel terugkomen om te kijken maar dat zou wel even duren. Niall was nu gelukkiger dan ooit.


    Be strong cause things will get better, it might be stormy now but it can't rain forever.

    De rillingen lopen over mijn lijf, ogen zijn op het scherm gericht. Mijn hand omklemt de muis en mijn ademhaling schokt. Ik voel mijn hart een slag missen, de angst is overal. Ik wil mijn ogen van het scherm halen, het licht aan doen. Maar de tekst houd mij in zijn greep. Rillingen voelen als duizend kleine spinnetjes die over mijn rug lopen, tranen ontsnappen uit mijn ogen. Buiten krast een uil, een deur valt dicht. Mijn hart mist een slag, de deur gaat open. Maneschijn schijnt op de persoon. Zijn bruine ogen staren in de mijne. Ik slik hoorbaar en hoor dan een harde gil door de kamer gaan. Te laat besef ik dat het mijn gegil is...

    Serena Payne is een meisje van 16 jaar oud. Ze heeft een moeilijke jeugd gehad, familieproblemen. Hierdoor draagt ze een groot geheim met zich mee. De eind van de vakantie is aangebroken. Serena gaat weer naar school. Maar ineens zijn er drie nieuwe jongens op school. Jongens die van de verkeerde kant komen... Zal Serena veilig zijn? En wat heeft haar geheim met Zayn te maken?

    Je leest het: HIDE TILL YOU SEE THEM ft One Direction

    1D does not exist
    Written and Spoken in Dutch
    Neem gerust een kijkje of een Abo




    http://www.quizlet.nl/chapters/1076030/hide-one/


    I believe that Kindness can Save the World

    You've got the words to change a nation but you're biting your tongue
    You've spent a life time stuck in silence afraid you'll say something wrong
    If no one ever hears it, how we gonna learn your song?
    So come, on come on, Come on, come on

    You've got a heart as loud as lions, So why let your voice be tamed?
    Baby we're a little different, there's no need to be ashamed
    You've got the light to fight the shadows, so stop hiding it away
    Come on, Come on

    I wanna sing, I wanna shout
    I wanna scream till the words dry out
    So put it in all of the papers, I'm not afraid
    They can read all about it, read all about it




    'My life is my own book' she said.
    'And between the books start our story' he said.


    Rosemay Autumn Lockheart
    Madelaine Louise Coaster
    Danelea Caitlin Horan
    Aileen Megan Durchville
    Christy Elena Woods


    Twee mensen met dezelfde passie.
    One Direction bestaat niet.
    Nederlands geschreven en gesproken.
    Neem een abo, want ik waarschuw niet.
    Mensen met een abo krijgen een koekje.
    Bevat 16+
    Start: 25-06-2013
    Eind: ~
    Record: ~
    Geschreven door Amphitryon.


    The Library Kiss || Louis Tomlinson






    Everyday is like a blank canvas
    You know you can paint it anyway you want it
    You can draw black clouds, you can make the sun shine
    Color in a rainbow, or use black and white
    Open up your eyes and your imagination

    Come on let’s write a song, a little poetry
    Take a photograph, let’s make some memories
    You can make it anything that you want it to be
    If you follow your heart
    Life is a work of art

    Ooh, every night’s like looking at a dark screen
    You’re never too young or too old to dream
    You can make your fantasies into a reality
    'Cause you’re creating your own masterpiece
    Close your eyes and dream it, seeing is believing

    Come on let’s write a song, a little poetry
    Take a photograph, let’s make some memories
    You can make it anything that you want it to be
    If you follow your heart
    Life is a work of art

    Come on let’s write a song, a little poetry
    Take a photograph, let’s make some memories
    You can make it anything that you want it to be
    If you follow your heart
    Life is a work of art

    Trying to simplify into Philosophy
    Turn the star into a Galaxy
    Make a little noise into a symphony
    You’re creating a masterpiece

    Begint in Juli
    Een oud verhaal in een nieuw jasje
    Met een vleugje Larry Stylinson





    Nederlands geschreven en gesproken.
    Gebaseerd op eigen ervaringen,
    Andere gebeurtenissen om het verhaal compleet te maken.
    Geschreven door: Paynlinson
    16+, zelfbeschadiging, depressie, eetproblemen, pesten,
    drugs, alcohol en alles wat erbij hoort zal erin voorkomen.
    Lezen op eigen risico, want ik ben nergens verantwoordelijk voor.
    Neem abo, want ik waarschuw niet.
    Mensen met een ABO krijgen een koekje.
    One Direction bestaat.


    Work of Art || Stylinson & Styles


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Desperate Liars



    Proloog
    Een bijenkoningin, iedere kleine of grote stad had het wel. En iedere bijenkoningin had ook zijn volgelingen, die braaf alles volgden. Er is altijd wel iemand die de koningin graag dood wil, alleen ging het deze keer te ver.

    Deze schrijf ik samen met xSunshineee


    Written On The Walls.



    “I think that the only real loneliness is when you allow yourself to just lose yourself in sadness."


    -

    I've missed you is mijn nieuwe storie, en ik ben al een tijdje bezig met Tattoo Buddy. Mijn andere stories (de meeste 1D) zijn allemaal afgelopen. Het zou superleuk zijn als je een kijkje neemt en abo (?) x

    I'm a killer. Malik

    WANTED





    "Don't judge my choices if you don't understand my reasons"


    "I want to spent every socond with you"



    Records:
    Abo: 63
    Kudo: 200
    Bladwijze: 20


    *Ned full
    *Zayn Malik
    *Scarlett Khatrine
    *Murderer boy
    *Rich girl
    *Love
    *Drama
    *beginnen bij 10 abo's
    *Neem abo We waarschuwen niet


    Live is what you make, so make it beautiful



    The Revenge Of The Hand.
    Farin de dwerg, en kampioen van Erebor. Andriel de elf en Kennis bewandelaar van Rivendell. Eradan de Dúnedain jager.
    Met zijn drieën vormden zij het genootschap dat de rechterhand van Sauron hemzelf verslagen had.
    Doordat Frodo de ring vernietigd heeft, dachten de mensen dat alle orks en dienaren van de duisternis uitgeroeid waren. Maar schijn bedriegt. Na 16 jaar word Agandaûr's lijk vermist en handelsroutes worden overvallen door Orken en Uruk hais. Onrust vormt zich in dorpen en in staten. Gezinnen worden vermoord in hun eigen huizen, offers zullen gemaakt worden. De drie bondgenoten krijgen per raaf brief dat er een nieuwe kwaad groeit in de donkere grotten rond het koude Carn Dûm. Op een koude winteravond wordt een leger van Agandaûr gespot. Zo'n 50 duizend orken trekken op naar het zuiden.
    The War In The North, Has just begon.


    Whut

    Heey! Ik ben een nieuw Stylinson story begonnen, miss een kijkje?

    Fly away || Larry Stylinson

    Het gaat over Louis Tomlinson, hij komt op een nieuwe school, waar iedereen bang is voor Styles en zijn groepje, behalve als ze er zelf bij horen. Louis is vaak gepest, een van de redenen waardoor hij van school is veranderd. Hij hoopt dat hij op deze school niet gepest wordt, of in elkaar geslagen wordt, zoals op zijn vorige school. Maar of dat allemaal goed gaat?

    ×


    Smile :)