http://www.quizlet.nl/stories/110704/cant-stop-me--harry-styles/
Klink op linkje, lees je vanzelf wel over gaat. ^^
x
- Home
- Forum
- Stories promoten
- Zin in een goede one direction story? :)
Zin in een goede one direction story? :) - Stories promoten
-
10 maart 2013 - 0:34
0
10 maart 2013 - 11:31
0
Ik wil je niet beledigen, maar het is nogal falend als je -je eigen story goed gaat bekronen, terwijl ik gek wordt van de grammaticafouten.
Reading a good book is like taking a journey.
10 maart 2013 - 19:38
0
Hey, ik maakte een grapje hoor. En tsjah, ik heb dyslectie. Of hoe je in de vrede mag typen.
10 maart 2013 - 19:40
0
Jannn1D schreef:
Hey, ik maakte een grapje hoor. En tsjah, ik heb dyslectie. Of hoe je in de vrede mag typen.
Volgens mij heeft dyslexie niks te doen met grammatica, maar enkel met spelling. (:Reading a good book is like taking a journey.
10 maart 2013 - 22:22
0
Hmm, nou mijn grammatica is sowieso ook niet goed. Nooit gekund, en ik weet dat mijn story niet goed is hoor. Zijn tig duizende betere hah.
10 maart 2013 - 23:23
0
Praelectio schreef:
Ik wil je niet beledigen, maar het is nogal falend als je -je eigen story goed gaat bekronen, terwijl ik gek wordt van de grammaticafouten.
Dit ja. En daarbij maak je geen gebruik van alinea's en ook niet altijd van leestekens/hoofdletters waar dit wel zou moeten en dan haak ik al meteen af. Succes met verder schrijven though."Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."
14 maart 2013 - 22:25
0
You Changed my Life Ft. Zarry

Besides looking handsome on pictures and being friend I feel more for you,but also for her. You make me weak.......

Having fun is what we do. Please stay......14 maart 2013 - 22:51
0