• Ambras in Bieberland: een twintigjarige vrouw beweert dat de tienersensatie de vader van haar drie maanden oude baby is. Mariah Yeater is blijkbaar zo zeker van haar zaak dat ze een proces ingespannen heeft én een vaderschapstest eist. Dat beweert showbizzsite Radaronline.com. Het tijdschrift 'Star' zou de gerechtelijke documenten in handen hebben. De jongedame uit Californië vraagt onder meer dat Bieber gepaste steun zou verlenen aan haar baby.

    Volgens de kersverse mama hadden ze op 25 oktober van vorig jaar seks. Justin was op dat moment zestien, minderjarig dus volgens de Californische wet. Als haar verhaal klopt, zou ze zich met andere woorden schuldig gemaakt hebben aan verkrachting.

    "Hij wilde me verrot neuken"
    De dame blijft echter bij haar verhaal: ze werd die avond backstage uitgenodigd door zijn bodyguards na zijn optreden in het Staples Center van Los Angeles. "Het was onmiddellijk duidelijk dat we tot elkaar aangetrokken werden en we begonnen te kussen", staat er te lezen in haar beëdigde verklaring. "Kort daarna stelde Justin voor dat we naar een plek zouden gaan waar we alleen waren. Hij vertelde me dat hij de liefde wilde bedrijven en dat het zijn eerste keer zou zijn. Zijn karakter veranderde drastisch. Hij begon me aan te raken en herhaalde constant dat hij me verrot wilde neuken. Ik vroeg hem om een condoom te gebruiken, maar hij weigerde. Net omdat het zijn eerste keer was, wilde hij alles voelen." De seksuele daad zelf duurde in haar ogen niet lang.

    "Laster"
    Bij TMZ gaf een woordvoerder van Bieber al een eerste reactie. "We hebben de klacht nog niet onder ogen gekregen, maar het is jammer dat iemand zomaar laster kan verspreiden." Bieber is sinds eind vorig jaar aan de rol met Selena Gomez, maar het zou tot de Oscars in maart duren vooraleer beide tortelduifjes ook openlijk voor hun relatie uitkwamen.

    De 19-jarige zangeres trekt zich voorlopig blijkbaar weinig aan van de claim. Ze trok vannacht naar een liefdadigheidsevent in LA en deelde er de rode loper met Eva Longoria. Ook Bieber zelf was overigens van de partij: hij zong er onder meer een nummer uit zijn kerstalbum. (svm)


    Dit is echt zo .. facepalm. blegh, ik begrijp die vrouw écht niet.
    Wat denk je hierover? (:


    Oh & dit is Mariah Yeater;

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 17:34 ]


    count the blessings

    Dat zal best. But frankly enough, I do not give a flying, nor do I give a floating fuck, my dear.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    ...
    "Hij wilde me verrot neuken"

    ...
    Whahahaha you serious?

    Erm, nee. It's a funny lie, but no.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ja, had het al gelezen. Dikke onzin. Ben je toch ziek als je zoiets verzint.

    Seems legit :Y)


    quidquid excusatio prandium pro


    Daar is toch geen f*ck van waar. Vast zo'n attention whore ofzo

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 12:47 ]


    26 - 02 - '16

    Lol, sommige mensen -facepalmt met je mee-


    Life is hard and then we die

    Ja, met mij heeft hij ook gepoept hoor. (cat)
    Jfc sommige mensen.

    DEATHBAT schreef:
    Dat zal best. But frankly enough, I do not give a flying, nor do I give a floating fuck, my dear.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Dat soort mensen snap ik niet. Ik bedoel, dan is zij schuldig aan seks hebben met een miderjarige en dat mag in ieder geval in Nederland niet dus waarschijnlijk in Amerika ook niet dus eigenlijk zegt ze dat ze zelf iets fout heeft gedaan. En daarnaast waarom zou JB zoiets doen terwijl hij `met Selena Gomez`heeft? Daar geloof ik trouwens ook niks van want volgens mij gebruiken ze elkaar alleen maar


    Physics is awesome

    Haha, sorry maar dit vind ik echt grappig.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Merveilleuse schreef:


    Daar is toch geen f*ck van waar. Vast zo'n attention whore ofzo


    To infinity and beyond •

    denk dat het gewoon bullshit is xd

    Lang leve de DNA test! Wat een uitvinding dat ding, zeg! (:

    Hihi, dat rijmt.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 19:02 ]


    Bored.

    Die foto van haar zegt genoeg.


    Shoganai i ne~