• -

    [ bericht aangepast op 11 juni 2016 - 12:30 ]


    Not all treasure is silver and gold, mate.

    Ik heb veel ervaring met de pil, maar niet op dat gebied :'D.

    Ik heb even gegoogled en heb een stukje gevonden op apotheek.nl. Apotheek.nl is een betrouwbare site over het gebruik van medicijnen.:
    'Begint u de pil te slikken op de eerste dag van de menstruatie dan bent u meteen tegen zwangerschap beschermd. Als u op een andere dag begint, werkt de pil nog niet meteen; u moet nog 7 dagen een extra voorbehoedmiddel gebruiken, zoals een condoom.'

    Als je echt twijfelt raad ik aan om contact op te nemen met je huisarts.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2016 - 21:00 ]


    Seasons will change, but I shall remain

    Serenata schreef:
    Ik heb veel ervaring met de pil, maar niet op dat gebied :'D.

    Ik heb even gegoogled en heb een stukje gevonden op apotheek.nl. Apotheek.nl is een betrouwbare site over het gebruik van medicijnen.:
    'Begint u de pil te slikken op de eerste dag van de menstruatie dan bent u meteen tegen zwangerschap beschermd. Als u op een andere dag begint, werkt de pil nog niet meteen; u moet nog 7 dagen een extra voorbehoedmiddel gebruiken, zoals een condoom.'

    Als je echt twijfelt zal ik contact opnemen met je huisarts.


    Ja dat lees ik dus ook veel en dan ineens bammm lees je weer een stukje over dat de pil de eerste strip niet save is als je hem random hebt ingenomen (dus niet op de eerste dag van je menstruatie). Zo verwarrend al die verschillende theorietjes :/ ik denk dat ik volgende week voor de zekerheid gewoon een zwangerschapstest ga halen want zo word ik gek x)

    [ bericht aangepast op 3 jan 2016 - 21:03 ]


    Not all treasure is silver and gold, mate.