• [You should definitely watch this]


    Hoi mede Q'ers
    Er was nogal ophef over een bepaald topic, en daar ontstond een beetje een (onbedoelde) discussie. Maar ik vraag me wel af; Denken jullie dat er boven natuurlijke dingen bestaan en waarom wel/niet. Ik ben benieuwd naar de reacties.



    Gr. Fenna


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik denk van niet.
    Bij is het zien is geloven, maar ik heb het nog nooit gezien :Y)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Nah. Ik ken iemand die met Uri Geller samenwerkt, en hij zegt ook dat bovennatuurlijkheid onzin is. Het enige wat Uri Geller achtige personen doen is je doen laten gelóven dat bovennatuurlijkheid bestaat. The're just fucking up your mind. ^^

    Edit: In geesten geloof ik trouwens wel.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2013 - 19:22 ]


    Bad decisions make good stories.

    Tuurlijk. Geesten bestaan zeker weten! Ik heb daarom altijd mijn potje zout bij me!

    Supernatural!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Nope. Eerst zien dan geloven. :]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Wat ik wél denk, is dat er in zekere zin "geesten" zijn. Niet dat ze iets kunnen bewegen en je achtervolgen, maar dat ze gewoon aanwezig zijn zonder iets te kunnen doen, zeggen of voelen. Maar ik geloof niet in die onzin dat mensen kunnen communiceren met de doden, gedachten kunnen lezen en dingen kunnen laten bewegen. Dat is naar mijn idee gewoon hartstikke fake.


    From these ashes, I will rise

    Nee, en mochten geesten al die dingen toch bestaan, geloof ik niet dat je er mee zou kunnen communiceren e.d.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ik geloof wel in geesten, ja. Niet van dat Bloody Mary-gedoe, maar ik denk wel dat er nog een heleboel doden zijn die we niet zien, maar in sommige gevallen wel voelen. Wanneer twee mensen trouwen en de kersverse echtgenote na afloop met tranen in haar ogen zegt: "Ik had wel het gevoel dat mijn vader er vandaag bij was, ja.", bijvoorbeeld. Dat geloof ik best.

    Gedachten lezen en dingen van een afstand kunnen laten bewegen vind ik echter onzin.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Ik geloof wel in geesten, ja. Niet van dat Bloody Mary-gedoe, maar ik denk wel dat er nog een heleboel doden zijn die we niet zien, maar in sommige gevallen wel voelen. Wanneer twee mensen trouwen en de kersverse echtgenote na afloop met tranen in haar ogen zegt: "Ik had wel het gevoel dat mijn vader er vandaag bij was, ja.", bijvoorbeeld. Dat geloof ik best.

    Gedachten lezen en dingen van een afstand kunnen laten bewegen vind ik echter onzin.


    To love is to destroy.

    Ik denk dat er wel iets is, ja


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Wiarda schreef:
    Ik geloof wel in geesten, ja. Niet van dat Bloody Mary-gedoe, maar ik denk wel dat er nog een heleboel doden zijn die we niet zien, maar in sommige gevallen wel voelen. Wanneer twee mensen trouwen en de kersverse echtgenote na afloop met tranen in haar ogen zegt: "Ik had wel het gevoel dat mijn vader er vandaag bij was, ja.", bijvoorbeeld. Dat geloof ik best.

    Gedachten lezen en dingen van een afstand kunnen laten bewegen vind ik echter onzin.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Nee, ik geloof niet in zulke dingen.


    Take risks and conquer your fears.

    ja ik geloof erin sterker nog ik heb dingen gezien, elke dag zelfs.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Wiarda schreef:
    Ik geloof wel in geesten, ja. Niet van dat Bloody Mary-gedoe, maar ik denk wel dat er nog een heleboel doden zijn die we niet zien, maar in sommige gevallen wel voelen. Wanneer twee mensen trouwen en de kersverse echtgenote na afloop met tranen in haar ogen zegt: "Ik had wel het gevoel dat mijn vader er vandaag bij was, ja.", bijvoorbeeld. Dat geloof ik best.

    Gedachten lezen en dingen van een afstand kunnen laten bewegen vind ik echter onzin.


    Do what people say you can't.

    Ik geloof in geesten. :Y)
    Al vind ik dat programma's als Ghost Hunters International het wel overdrijven door bij elk geluid wat ze horen er "een woord van de geest" van te maken.
    Ik denk dat ik een soort van vaag geesten kan voelen/zien, maar omdat het zo vaag is, houd ik het er maar bij dat het tussen mijn oren zit, al wat jaren.

    Ja ik geloof er wel in, maar dat soort dingen als Uri Geller nee dat is fake.
    En ik geloof dat er heel wat mensen zijn die er aandacht mee willen.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.