• Hallo, lieve Quizleters ^^
    Evelien, een klas vriendin heeft vandaag bevestiging gehad dat ze zwanger is. Ze staat al 3 weken ver en blablabla^^
    Ik ben super blij voor haar, omdat ze het kindje echt wel wil hebben.
    Maar wat vind jij daarvan? 16 en zwanger zijn.
    Zou jij het kindje houden?


    Your Butt is Mine!

    16 jaar en dan al echt een kind willen .. dat zou ik echt niet doen ;x


    -

    Nee, ik zou die verantwoording niet aan kunnen.

    Ik ben geen 16 meer (A)


    Stop wishing, Start doing..

    bij mij zit ook een meisje in de klas en zij is net 14..

    Goed voor haar als ze het echt wilt.
    is het trouwens van die dertiger?
    Maar is niets voor mij, 'k wil nu helemaal géén kind, later wel maar nu is nog veel te vroeg x').


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik zou het niet houden. Ik vind dat je op die leeftijd niet echt in staat bent om een kind op te voeden. Het studentenleven met alle feestjes komt er nog aan! Dus ik zou het niet moetn hebben..


    Get outta my head!

    Marshmellow schreef:
    Goed voor haar als ze het echt wilt.
    is het trouwens van die dertiger?
    Maar is niets voor mij, 'k wil nu helemaal géén kind, later wel maar nu is nog veel te vroeg x').
    Ja, Die haar vriend is natuurlijk super gelukkig, en nu waren ze in het weekend al kinder kleedjes gaan kopen en een wieg enzo.


    Your Butt is Mine!

    ik zou het vrselijk vinden :x


    We can only learn to love by loving.

    Ik zou dat veel te vroeg vinden. Ik wil nog wel even genieten van mijn jeugd enzo.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    is wel heel jong ;o ik zou het niet willen houden


    In time we hate that which we often fear.

    ligt eraan ik bedoel ik ben met school bezig en ik wil die graag afmaken dus ja ik zal het laten weghalen want ik wil me leven niet vergooien omdat ik een kind krijg

    Als zij het nu zo graag wil? Ze heeft er denk ik/ hoop ik toch lang genoeg over nagedacht? (:


    None but ourselves can free our minds.

    xSKITT schreef:
    (...)Ja, Die haar vriend is natuurlijk super gelukkig, en nu waren ze in het weekend al kinder kleedjes gaan kopen en een wieg enzo.

    Zo vroeg al o.O Wat als die nu een miskraam krijgt o.O
    Oké dat zal niet zo vlug voorvallen aangezien ze nog jong is maar toch!ö
    Nou ja, goed voor hen als ze het toch zo graag wilden ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Deathwish schreef:
    Als zij het nu zo graag wil? Ze heeft er denk ik/ hoop ik toch lang genoeg over nagedacht? (:

    Het was een ongelukje he ;)
    k hoop dat het niet een bevlieging is van 'Ik wil een kind' en wnr het dan te laat is voor abortus 'Ik wil geen kind meer'


    Your Butt is Mine!

    Ik zou op zestienjarige leeftijd nog geen kind willen. Absoluut niet. En is het niet een beetje vroeg om na 3 weken het al rond te bazuinen dat je zwanger bent oO Wat nou als er nog iets gebeurd. Naja, proficiat aan haar ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right