• It takes a lot to rip twins apart
    But the first cracks are already showing
    And we have time to split them further.


    Twincamp

    Sinds dag en dauw staat Twin Camp erom bekend om tweelingen, die problemen ondervinden zich in de maatschappij te integreren, te helpen zich van elkaar los te maken en hun eigen weg te gaan. Hiervoor stellen ze kampleiders ter beschikking die een diploma in de psychologie hebben, en voldoende ervaring bezitten om met deze jongeren om te kunnen gaan. Maar dat is niet het enige waarvan de tieners twee maanden mogen genieten. Ze worden voorzien van een ruime hut, elke dag een warme maaltijd –ter plekke bereid- en zullen aan meer activiteiten kunnen meedelen dan ze zich kunnen voorstellen.

    Zo luidt de brochure van Twin Camp.

    Maar strookt de realiteit met het paradijselijke beeld dat men probeert te scheppen? Er gaan geruchten dat de begeleiding niet alleen met gesprekken probeert te bereiken waar ze naar streeft. Meermaals zijn jongeren naar buiten gekomen met verhalen die spreken over minder ethische technieken. Is de band die de jongeren met hun wederhelft, al van voor de geboorte, delen in gevaar?
    Vier tweelingen zullen het deze zomer aan den levende lijve ondervinden. Zij moeten op kamp. .


    De Tweelingen ;;
    1 - Flynn Brayen Baylon q]Gleemaniac[/q & Beau Fariël Baylon q]Roane[/q [eeneiig; Jongen & Jongen]
    2 -Isabelle Allison Wave q]Kwijt[/q] ]& [pink]Moire Louise Wave[/pink] q]Jolene[/q [Twee-eiig; Meisje & Jongen]
    4 - Ethan Nightingale q]Eltham[/q & Gregory Nightingaleq]RedShot[/q [Twee-eiig; Jongen & Jongen]

    Kampleiders ;;
    Hoofdbegeleider;;
    1- Sionnach Regan [q]Roane/" title="Bekijk het profiel van geleninja[/q [eeneiig; Meisje & Meisje]
    3 - NODIG! & Oliver Oscar Dalmer q]Jolene[/q [Twee-eiig; Meisje & Jongen]
    4 - Ethan Nightingale q]Eltham[/q & Gregory Nightingaleq]RedShot[/q [Twee-eiig; Jongen & Jongen]

    Kampleiders ;;
    Hoofdbegeleider;;
    1- Sionnach Regan [q]Roane" rel="/includes/card.php?login=geleninja[/q [eeneiig; Meisje & Meisje]
    3 - NODIG! & Oliver Oscar Dalmer q]Jolene[/q [Twee-eiig; Meisje & Jongen]
    4 - Ethan Nightingale q]Eltham[/q & Gregory Nightingaleq]RedShot[/q [Twee-eiig; Jongen & Jongen]

    Kampleiders ;;
    Hoofdbegeleider;;
    1- Sionnach Regan [q]Roane" rel="nofollow" class="profile_link">geleninja[/q [eeneiig; Meisje & Meisje]
    3 - NODIG! & Oliver Oscar Dalmer q]Jolene[/q [Twee-eiig; Meisje & Jongen]
    4 - Ethan Nightingale q]Eltham[/q & Gregory Nightingaleq]RedShot[/q [Twee-eiig; Jongen & Jongen]

    Kampleiders ;;
    Hoofdbegeleider;;
    1- Sionnach Regan [q]Roane] [Man]
    Medebegeleiders;
    2 -Kyle Nathan Jones [ quin98] [man]
    3 - Lilyan Caster. noelle1111 ][vrouw]
    4 - Raven Ariana McCalley [Cybele [vrouw]
    Meedoen? Vul dit dan eventjes in ;;
    Voornaam ;;
    Achternaam ;;
    Roepnaam ;;
    Bijnaam ;;
    Leeftijd[Minimaal 16 maximaal 21] ;;
    Wederhelft ;;
    Innerlijk ;;
    Uiterlijk ;;
    Familie ;;
    Geschiedenis ;;
    Extra’s ;;

    RPG Regels;;
    - Graag zeker zijn over het aanmaken van je personage en niet na een dag al stoppen.
    - Minimaal 8 regels tekst.
    - OOC met haakjes [] () - - | |
    - We sluiten hier niemand buiten.
    - Wacht minimaal 2 á 3 posts tot jij weer reageert.
    - 16+ Is toegestaan, het hoeft niet als je het niet wilt.
    - Het liefst wat meer ervaren RPG’ers :3


    == Kampregels en kamerindelingen komen in het speeltopic ==

    Topic 1

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 april 2013 - 20:03 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Roane schreef:
    (...)

    Dat bestaat trouwens echt, en heet een odd eye. Alleen komt het vaker bij huskies en katten voor dan mensen.


    Weer wat geleerd. En ik had het inderdaad alleen bij husky's en katten gezien. Ik wist niet dat het ook bij mensen kon.


    "Rebellion's are build on hope"

    Komt heeeeeeel zelden voor.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Meh ik heb ook twee verschillende ogen, maar niet zo als dat maar meer dat de een iets afwijkt van de andere qua kleur :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    mijn linker oog is iets donkerder
    K*T had ik niet moeten bekijken ik haat A-symetrie heb nu de behoefte om A. mijn ogen er uit te poken B. ze dicht te houden!


    Dont say why me, say try me

    Mijn linkeroog is groen met bruin en met rechter is groen :o

    Vanavond plaats ik mijn personage ;3

    RedShot schreef:
    Mijn linkeroog is groen met bruin en met rechter is groen :o

    Ja dat heb ik ook maar dan andersom :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dan is het wachten nu nog op ;;
    Winterwolves ; Nog een achternaam bij het persoontje.
    Jolene ; Nog een persoontje maken, en misschien een achternaam zodat Winterwolves ook kan invullen.
    Kwijt ; Nog haar personage afmaken.
    Quin98 ; Nog het personage aanmaken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wie is het er al mee eens om de rpg te openen? :3
    Maar dat we wel rekening houden met de mensen die nog personages schrijven en afmaken en zo


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    GleeManiac schreef:
    Wie is het er al mee eens om de rpg te openen? :3
    Maar dat we wel rekening houden met de mensen die nog personages schrijven en afmaken en zo

    ik ben eens, ik heb zin om te schrijven. Als we nog wachten maakt het mij ook niks uit en ik ben morgen de hele dag weg.

    Het is een probleem, want van het weekend kan ik hem niet openen, alleen als ik op school ben nmlk. Ik open hem gwn xD


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    GleeManiac schreef:
    Het is een probleem, want van het weekend kan ik hem niet openen, alleen als ik op school ben nmlk. Ik open hem gwn xD

    Dan zou ik hem nu openen.

    Ik vind 't ook goed, alleen dan wel even rekening houden met degene die nog niet helemaal klaar zijn. Anders gaan ze misschien afhaken en dat zou ook jammer zijn.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Cybele schreef:
    Ik vind 't ook goed, alleen dan wel even rekening houden met degene die nog niet helemaal klaar zijn. Anders gaan ze misschien afhaken en dat zou ook jammer zijn.

    ja dat klopt, het begin moet niet te snel gaan, anders volgen de sommige het niet meer.

    Topic 1

    Dan is hier topic een, houd rekening met andere :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.