• Nu de naam 'Stilinsky' de geschiedenis in drijft - althans, voorlopig - wil ik jullie graag voorstellen aan de inspiratiebron voor mijn nieuwe username. Dus bij deze, meet Jonathan Jackson. Hij is een acteur uit de (best wel heel erg geniale) serie Nashville. In deze serie speelt hij Avery Barkley en hij is awesome.



    Stilinsky --> Barkley dus, voor degene die bovenstaande niet zouden begrijpen ^^'.


    Ohohohja, dit topic moet ook nog enig nut hebben he? Waarop zijn jullie usernames geïnspireerd?

    [ bericht aangepast op 5 mei 2015 - 14:22 ]


    I don't understand that reference. - Castiel

    Series natuurlijk!
    Leuke username, mij moeder keek Nashville geloof ik ook


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik ken hem en de serie waar hij in speelt niet, maar het is altijd leuk als mensen hun naam baseren op dingen waar ze fan van zijn. ^^

    Mijn username is geïnspireerd op vierkanten, denk ik?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Leuk!

    Mijn naam is gebaseerd op een term die Lewis Carroll gebruikte in Alice in Wonderland om woorden uit te leggen die uit gedeeltes van twee woorden bestaan (zoals smog = smoke + fog). Ik hou ervan om mijn namen te baseren op literaire termen of stijlfiguren.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik heb wel eens van de serie gehoord, maar me er nooit in verdiept, om eerlijk te zijn. Maar het klinkt leuk!
    Mijn naam komt van Emma Woodhouse uit het boek Emma van Jane Austen.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel