• Hoi lieve mensje van Quizlet!
    Voor een nieuw verhaal zoek ik een cover en omdat ik weet dat jullie daar heel goed in zijn vraag ik jullie hulp.
    Zou iemand een cover voor me willen maken?
    verhaal: Het gaat over een meisje dat na een verhuizing in een donker bos komt wonen en in dat bos is een zilver/grijs meer. Het meisje gaat op zoek naar dat meer, hoewel ze eigenlijk niet het bos in mag en daar ontdekt ze de mystieke en bijna magische dingen die in het bos gebeuren. (ik ben heel slecht in samenvattingen, dus iets wat daarop lijkt)

    titel graag met oude en/of sierlijke letters: De vertellingen van het zilveren meer
    sfeer: mysterieus en donker
    plaatjes: een (jong) meisje, het liefst donker of zwartwit of alleen de contouren en het liefst een van deze:1, 2,3

    Voor de rest laat ik jullie helemaal vrij om er wat moois van te maken, dus als jullie heel anders maken, mag dat ook :)

    [ bericht aangepast op 14 maart 2013 - 20:02 ]

    Ik heb ook iets geprobeerd (;


    26 - 02 - '16

    Hier is de tweede! (:
    Zou je willen weten wat je er van vind, en ook van die andere, en welke je mooier vind enzoo? Als je ze lelijk/slecht vind moet je het ook gewoon eerlijk zeggen hoor
    xxx


    "Family don’t end in blood”

    Loubearx Ik vind de tweede mooier dan de eerste, omdat deze iets rustiger is en ik het meisje mooier is en meer aansluit bij mijn beschrijving, alleen vind ik het jammer dat er nog een stukje achtergrond zit bij het meisje dat niet echt in de cover past.

    Eltham schreef:
    Loubearx Ik vind de tweede mooier dan de eerste, omdat deze iets rustiger is en ik het meisje mooier is en meer aansluit bij mijn beschrijving, alleen vind ik het jammer dat er nog een stukje achtergrond zit bij het meisje dat niet echt in de cover past.


    Oke! (:
    Ik vind die tweede ook mooier, dat met die achtergrond kan ik nog wel aanpassen als je dat wilt? xx


    "Family don’t end in blood”

    Loubearx schreef:
    (...)

    Oke! (:
    Ik vind die tweede ook mooier, dat met die achtergrond kan ik nog wel aanpassen als je dat wilt? xx

    Ik heb jullie vrij gelaten, dus mij maakt het niet zoveel uit. Ik zal zo beslissen welke het gaat worden.

    Sorry, ik kon het niet laten ^.^





    Dit waren echt de laatste, ik beloof het, haha
    xxx


    "Family don’t end in blood”

    Ik heb ook een poging gewaagd voor je


    Link


    Life is about the journey not the destination

    xPacific schreef:
    Ik heb ook een poging gewaagd voor je


    Link


    Omg, die is echt mooi! (H)


    "Family don’t end in blood”

    Thanks


    Life is about the journey not the destination