• Hoe is jouw kapsel?xD gwn voor de fun ^^,
    da vn mij:
    Zwart in laagjes me paarse highlights [die zie ge ni goe -_-'] &&'n me blauwe extension [of hoe ge het schrijft] dreadlocks .. &&'n binne kort wssl nog gele of groene er bij ^^, -> die extensions emk dus ni alty in fsu xD


    &&'n nu da vn u xD

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    bruine krullen die ik al een keer- oranje paars zwart donkerder bruin en nog een paar keer heb geverft:P

    een keer ingevlochten en het was een paar weken geleden ong.een maand stijl :D meestal een skaterpetje er bij:P

    Kort blond haar, warrig, Er zit áltijd wax &haarlak in, Anders zit het niet ^^


    Sweet dreams will come true.

    blond en kut


    You'd took my breath but I'll survive.

    kaal

    kort voor en schuin naar achter langer blond met voor 2 zwarte plukken in en golvend


    Why don't you break my heart

    Lang Blond,Stijl & I (H) it (A)
    Xx


    everybody needs a song.

    donkerblond, pony maar schuingeknipt, loopt af :P


    I don't mind you keeping me on pins and needles...

    dat kapsel dat Bill had toen hij nog jonger was. net als die dvd leb die secunde, en dan toen hij . umum 11/12 was ofzo.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    ikheb lichtbruin haar, heel dik [ wat trouwens fukin vervelend is!] met lichte krullen , en ik heb er vorige week groene plukjes in gedaan, dat is er nu al wel een beetje uit, volgende keer ga ik het blauw doen


    -ik denk dat ik Gustav zie , maar ik wil Bill zien!-

    Mijn haar is nu nog bruin met een schuine ponie maar ga over een maand naar de kapper en dan word het weer zwart xD


    You can't touch music but music touch you

    Bruin geverfd, ongeveer op me schouders wat nóóit goed zit..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    bruin met veel blonde plukken, iets onder de schouder, en haar voor mn ogen

    venitiaans blond ofsow :S
    en het ergste moet nog komen KRULLEN :@
    lang maar niet té gwn 10 cm onder mn schouders ofsow

    lang haar, blond, schuine pony en wat is haar zonder verf .. precies !!
    Dus ook nog de onderkant (NIET alleen de puntjes) geverft .. vorige keer donkerrood, dat werd te licht dus gister heb ik nieuw geverft en nu is het heel donker paars.. maar dah kan nog roze gaan worde ..
    ahwel
    das mijn haar:P

    bos krullen xD :P