• Hii, ik heb al een paar keer geprobeerd om bij mij krullen te maken, maar nooit lukt het me. Ze blijven niet zitten of zitten er niet mooi in. Heeft iemand tips hoe je het beste kunt maken? Ik heb al van alles geprobeerd ook filmpjes op youtube bekeken, maar niks helpt. Hoop dat iemand tips heeft. Dankjewel alvast.

    Ik doe ze met krulspellen omdat dat met de krultang ook nooit lukt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb mega stijl haar en dit werkt voor mij altijd (als ik niet vervolgens met haar los ga fietsen): Ik draai twee knotjes in m'n haar voor ik ga slapen. Ik doe er nooit haarlak of iets dergelijks in, maar als je dat er in zou doen voor je de knotjes draait heb je denk ik nog een grotere kans dat de krullen blijven zitten.


    You are beautiful, you are love.

    Als je de krultang in je haar hebt, en je je haarlok besluit los te laten bijna, spuit er dan eventjes haarlak over heen. Geen hele dosis, gewoon eventjes snel/licht.
    En uiteindelijk als je al je haar hebt gedaan, ook nog haarlak.

    Of natuurlijk met een vlecht in slapen.

    Wat voor krullen wil je? Poppenkrullen of een 'bos', zoals dit? Want dat laatste is heel simpel, maar wel prijzig.
    Men neme deze shit, verdeel dit over je natte haar. Laat het in klemmen opdrogen, eventueel op het laatste afmaken met diffüsser, of gewoon in klemmen föhnen. Daarna neme men de bijbehorende mousse, ook verdelen over je haar, de krullen erin knijpen, laten drogen en klaar is kees! ^^
    Ik moet je wel waarschuwen, ik heb iets van €40,- weggelegd voor deze twee, dus dat moet je er wel voor overhebben. Iets goedkopers weet ik niet, omdat het allemaal niet werkt bij mij...


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik wil graag zoiets

    of zoiets

    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 17:59 ]

    Je moet een carmen set hebben van krullers die je verwarmt. Draai ze in je haar, ongeveer 2 uur laten zitten en weer eruit, haarlak erin en klaar.


    Your make-up is terrible

    Ik slaap altijd met een haarbandje in en wikkel mijn haren hier omheen. Op Youtube staan een aantal filmpjes hierover. Het is goedkoop en makkelijk. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik heb een curling wand en die werken zo goed. Bij mij blijven mijn krullen echt heel lang zitten.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Je natte haren inwrijven met een curling mousse, dan strak Frans invlechten (hoe dunner je de strengen neemt, hoe meer krul erin zal zitten), desnoods nog eens licht met haarlak bewerken, je bed in en 's ochtends heb je krullen.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 18:39 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Dumbledore schreef:
    Ik heb een curling wand en die werken zo goed. Bij mij blijven mijn krullen echt heel lang zitten.


    wat is een curling wand?

    Je laat de hele nacht een vlecht in, en klaar is kees!
    Het is wel meer golvend dan krullend dan, maar goed.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Latier schreef:
    Je laat de hele nacht een vlecht in, en klaar is kees!
    Het is wel meer golvend dan krullend dan, maar goed.


    Ja dat is wel zo maar dat is er zo weer uit bij mij, dat is het probleem het blijft er maar in zitten voor half uur en al helemaal als naar school ga. Zo gouw er wind bij komt is het er alweer uit of zit het nergens naar.

    adorepaulien schreef:
    (...)

    wat is een curling wand?




    Een krultang waarbij je je haren er om heen moet draaien!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik gebruik gewoon een krultang waarbij ik mijn haren erover heen draai.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2014 - 18:54 ]


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    die krullen van dat plaatje zijn niet met een krultang gemaakt dus je zal een carmen set of gewoon krulspelden moeten gaan gebruiken. zij vaak ook wat natuurlijker dat krullen die met een krultang zijn gemaakt.


    loyalty takes yaers to build, only seconds to destroy